Onko miehillä ja naisilla samat tehtävät?
- seurakunnassa
- kotona
1. Raamatun mukaan
2. Käytännössä
Ei naisista ole kirkon rakentajiksi
- ei fyysisesti
- ei hengellisesti
Femismi on henkivalta muiden henkivaltojen joukossa.
Feminismi on henkiVALTA
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko totta että naissaarnaajilla on eri raamatuntulkinnat kuin miessaarnaajilla?
Kyllä niitä eksyttäjiä löytyy myös miessaarnaajista.- Anonyymi
Kristityissä naisissa on harvoin feministejä. Tasavertaisuutta varmasti moni kannattaa. Sillä se perustuu lähimmäisen rakkauteen. Jumala esim. kehotti raamatussa monta kertaa Israelin kansaa oikeamielisyyteen ja kaikkien tasavertaiseen kohteluun.
Tasavertaisuus ei tarkoita samankaltaisuutta. Se tarkoittaa samanlaisia mahdollisuuksia yhteiskunnassa taustasta ja sukupuolesta riippumatta. Ja niitä voi sitten kukin käyttää kykyjensä ja oman harkintansa mukaan.
Nainen muuten tekee Jumalan valtakunnan työtä, koska Jumala on hänet siihen kutsunut. Valittakaa siis Jumalalle. Ja miettikää samalla rehellisesti mitä olette itse tehneet Jumalan valtakunnan eteen?
HELLuntalaisuus on henkiVALTA.
>>Naiset ovat herkkiä ottamaan yhteyksiä kuolleisiin omaisiinsa (vainajahenget).>>
Trolli ja saatananpalvoja.- Anonyymi
Ovatko naismorsiamet neitsyitä vai huorintekijöitä kun menevät naimisiin?
HELLkultti on petkeleestä.
- Anonyymi
Henkivalta voi olla kyseessä siinäkin, kun fiksoituu maanisesti yhteen asiaan. Erityisesti, kun se tapahtuu vihamielisessä, eikä rakentavassa hengessä. Tasapainoton mieli = tasapainoton hengellisyys. Tyyppi yrittää tehdä palstasta oman pahan olonsa oksennuspussin spämmäämällä joka päivä samaa aihetta. Siihen ei ehkä kannata lähteä mukaan, sillä terve hengellisyys tai järkipuhe eivät pure tämän tason ongelmiin.
>>Ovatko naismorsiamet neitsyitä vai huorintekijöitä kun menevät naimisiin? >>
Trolli ja saatananpalvoja.- Anonyymi
Olen paha nainen, luonnon oikku, kelpaamaton. Viallinen.Miksi synnyinkään. Menen hirteen. Aloittaja onnistui tavoitteissaan.
- Anonyymi
Mutta sinä et onnistunut aloittajan syyllistämiseen.
Kukaan ei mene hirteen aloittajan tekstin tähden.
Jos joku tekee itsarin, syyt ovat aivan muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä et onnistunut aloittajan syyllistämiseen.
Kukaan ei mene hirteen aloittajan tekstin tähden.
Jos joku tekee itsarin, syyt ovat aivan muut.Syyllinen tai ei. Tunnen itseni huonoksi ja pahaksi.Kelpaamattomaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyllinen tai ei. Tunnen itseni huonoksi ja pahaksi.Kelpaamattomaksi.
Eikä nämä naisia koskevat kurjoitukset tuo yhtäön lohtua tilanteeseeni vaan pänvastoin. Paha mieli niistä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä nämä naisia koskevat kurjoitukset tuo yhtäön lohtua tilanteeseeni vaan pänvastoin. Paha mieli niistä tulee.
Lue itse Sanaa eli Raamattua !
Tässä sinulle yksi kohta, joka kertoo Jeesuksesta ja keitä varten Hän tuli !
Matt. 9:13 Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Mark. 2:17 Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Ja apostoli Paavali omat Sanat:
1. Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja Jumala ei pysty vaikuttamaan oikein mitään ihmisessä eikä uskovassakaan, joka yhä kuvittelee itse olevansa jotenkin hyvä ja kelvollinen !
Tästä Paavali kirjoittaa myös hyvin:
2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
Eli Jumala ei voinut toimia voimallisesti Paavalissa, kuin vain silloin kun hän itse koki olevansa heikko.
Ja kukaan ei siis tule uskoonkaan, jos ei koe olvensa huono ja kelvoton ja syntinen ja siten koe tarvitsevansa siihen apua Jumalalta ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja Jumala ei pysty vaikuttamaan oikein mitään ihmisessä eikä uskovassakaan, joka yhä kuvittelee itse olevansa jotenkin hyvä ja kelvollinen !
Tästä Paavali kirjoittaa myös hyvin:
2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
Eli Jumala ei voinut toimia voimallisesti Paavalissa, kuin vain silloin kun hän itse koki olevansa heikko.
Ja kukaan ei siis tule uskoonkaan, jos ei koe olvensa huono ja kelvoton ja syntinen ja siten koe tarvitsevansa siihen apua Jumalalta !Miehetkö siinä voimansa väkevyydessään sitten alistavat meitä naisia. Tuntuu pahalta.
Kuvittelin, että mieheen voi luottaa. Hänen älyynsä ja arviointikykyynsä.
Nyt mies arvioi naiset huonoiksi ja kelvottomiksi. Luotin liikaa. Olen pettynyt itseeni, kun kuvittelin liikoja miehistä ja turvauduin heidän ymmärrykseensä. Olen pitänyt sitä aina parempana ja lojaalina sekä.järkkymättömänä. No, mieskin on vain ihminen. Mutta silti. Luottamus miehiin karisee lukiessa näitä viestejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehetkö siinä voimansa väkevyydessään sitten alistavat meitä naisia. Tuntuu pahalta.
Nyt mies arvioi naiset huonoiksi ja kelvottomiksi. Luotin liikaa. Olen pettynyt itseeni, kun kuvittelin liikoja miehistä ja turvauduin heidän ymmärrykseensä. Olen pitänyt sitä aina parempana ja lojaalina sekä.järkkymättömänä. No, mieskin on vain ihminen. Mutta silti. Luottamus miehiin karisee lukiessa näitä viestejä.Niin mies kuin nainenkin on vain vajavainen ihminen !
Ei pidä siis luottaa ihmiseen väärin, vaan luottaa Jumalaan ja tutkia Sanasta se, että mikä on hyvää ja otollista Jumalalle.
Room. 12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
Ef. 5:10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
Uskovan tulee siis kinnittyä Herraan eli Sanaan, eikä kiinnittyä ja luottaa ihmiseen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehetkö siinä voimansa väkevyydessään sitten alistavat meitä naisia. Tuntuu pahalta.
Nyt mies arvioi naiset huonoiksi ja kelvottomiksi. Luotin liikaa. Olen pettynyt itseeni, kun kuvittelin liikoja miehistä ja turvauduin heidän ymmärrykseensä. Olen pitänyt sitä aina parempana ja lojaalina sekä.järkkymättömänä. No, mieskin on vain ihminen. Mutta silti. Luottamus miehiin karisee lukiessa näitä viestejä.Siis jos luotat ihan keneen tahansa ihmiseen, tulet varmasti pettymään ennemmin tai myöhemmin !
Luota Herraan ja Sanaan ja kiinnity Herraan ja Sanaan kunnolla, siten et pety.
- Anonyymi
Jumalan KIROUS ja RANGAISTUS:
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
2 sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
3 viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.
!!!
4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
!!!
5 Kansassa sortaa kukin toistaan, jokainen lähimmäistään; nuorukainen rehentelee vanhusta vastaan, halpa-arvoinen arvollista vastaan.
6 Kun veli tarttuu veljeensä isänsä talossa sanoen: "Sinulla on vielä vaatteet, rupea ruhtinaaksemme ja ota huostaasi tämä raunioläjä",
7 niin tämä sinä päivänä korottaa äänensä sanoen: "Ei minusta ole haavoja sitomaan; ei ole minun talossani leipää, ei vaatetta, älkää panko minua kansan ruhtinaaksi".
8 Sillä Jerusalem kaatuu ja Juuda kukistuu, koska heidän kielensä ja heidän tekonsa ovat Herraa vastaan ja he uhittelevat hänen kunniansa kasvoja.
9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.- Anonyymi
Jumala on siis sallinut tämän tapahtua Suomen seurakunnissa !
Mutta vain siksi, että uskovat vähät välittävät enää Jumalan hyvästä tahdosta !
Meitä on siis kohdannut Jumalan rangaistus ja kuritus, ihan kuten juutalaisia aikoinaan !
Mutta samalla Jumala SEULOO kansaansa ja kaikki ne paljastuvat nyt, jotka ovat mielistyneet vääryyteen !
Jesaja 30
27 Katso, Herran nimi tulee kaukaa, hänen vihansa leimuaa, ja sankka savu tupruaa; hänen huulensa ovat täynnä hirmuisuutta, ja hänen kielensä on kuin kuluttava tuli.
28 Hänen hengityksensä on kuin virta, joka tulvii ja ulottuu kaulaan asti; se seuloo kansakuntia turmion seulassa ja panee eksyttäväiset suitset kansojen suupieliin.
2. Tessalonikalaiskirje 2
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
- Anonyymi
"Femismi on henkivalta muiden henkivaltojen joukossa."
Ilm. 13:
1 Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
10 sarvea. - Anonyymi
hah hah hah ja hah
Toin taas esille, miten JUMALA käyttää sanoo profeetta, miehen ja naisen kohdalla. ja kas kummaa se taas poistiin.
oletus että nyt sitten se ei ole voimassa Jumalan edessä?
joten tutkikaa itse sanat, profeetta, sen vastine naiselle.
esim 4 Moos 12
joten, mahtaa joku olla kauhuissaan, ja suuresti ihmelen miksi.
no sama se.
vain ja yksin MIES on voideltu.
kenties tämä on se punainen vaate, että tahdotaan mysä naiset mukaan Saulin karkeloihin.
Mutta, Jumala ei tee vastoin omaa sanaansa.
ja lisää kahvia. - Anonyymi
On, mielenkiitoista nähdä, kun Herra Pudistaa seurakunnan eli Morsiamen ,ennenkuin tulee.
Miten mahtaa naisten kanssa olla sen jälkeen?
miten on.
Mikä on seurakunta? eli Morsian?- Anonyymi
Seurakunnasta puhdistetaan ainakin ne, joille ei kelpaa Kristuksen kanssaperillisyys muiden Jumalan lasten kanssa. Hei ovat hyvin edustettuna tälläkin palstalla. Enkä tarkoita vain naisasiaa, vaan myös muita seurakunnan hajottamispyrkimyksiä.
Kyse on vakavasta asiasta, sillä Jeesus itse varoittaa:
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
- Anonyymi
Helsingissä on vapaiden suuntien srk, jossa nainen on johtajana ja pastorina. Onko se ok?
- Anonyymi
Tänään kävin ehtoollisella helluntaissa, vanhemmisto jakoi sen, joukossa oli yksi nainen.
Nainen saarnaajana ja johtajana kotona ja seurakunnassa ei ole Jumalan tahdon mukaista. Samoin vanhemmistossa.
Nainen ei rakenna Kirkkoja ja eikä edes vaihda renkaita autoon kotona.
Vallanhaluiset naiset ovat lisääntyneet. - Anonyymi
Pitääkö tulla vaihtamaan autostasi vielä renkaatkin?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33666SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713291Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311496
- 321451
- 861345
- 151303