Hitleri pyysi maailmalta tekojaan anteeksi, tekemällä itsemurhan. Hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa.
Onko, itsemurhan tekeminen riittävä osoitus katumuksesta jolloin on anteeksi annettava?
Uskovaiset saa anteeksi, kun pyytävät. Mikä on käytäntö SDPn leirissä?
A24 . Saiko Hitleri tekonsa anteeksi, tekemällä itsemurhan?
3
87
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tiettävästi hitleri ei kuitenkaan sanonut viimeisinä sanoinaan "sori siittä" (miljoonien murhaukset)
Puolta pahempi murhaaja generalissimus Stalin ei pyydellyt suurempia murhauksia senkään edestä anteeksi sai kuolla kunniakkaasti oman oksennuksensa keskelle- Anonyymi
Stalinin ei tarvinnut anteeksi pyydellä. Hänen omansa, Venäläiset Puuttumin johdolla, pitävät Stalinin joukkoteurastuksia ja murhia jotenkin oikeutettuna.
- Anonyymi
Al-taee saa anteeksi, rasistisuutensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511