Hitleri pyysi maailmalta tekojaan anteeksi, tekemällä itsemurhan. Hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa.
Onko, itsemurhan tekeminen riittävä osoitus katumuksesta jolloin on anteeksi annettava?
Uskovaiset saa anteeksi, kun pyytävät. Mikä on käytäntö SDPn leirissä?
A24 . Saiko Hitleri tekonsa anteeksi, tekemällä itsemurhan?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiettävästi hitleri ei kuitenkaan sanonut viimeisinä sanoinaan "sori siittä" (miljoonien murhaukset)
Puolta pahempi murhaaja generalissimus Stalin ei pyydellyt suurempia murhauksia senkään edestä anteeksi sai kuolla kunniakkaasti oman oksennuksensa keskelle- Anonyymi
Stalinin ei tarvinnut anteeksi pyydellä. Hänen omansa, Venäläiset Puuttumin johdolla, pitävät Stalinin joukkoteurastuksia ja murhia jotenkin oikeutettuna.
- Anonyymi
Al-taee saa anteeksi, rasistisuutensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878