Naiset kalassa

12

119

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin naisten kanssa mutta ei tyttösten ja videolla olli tyttösiä eli lapsukaisia tai teinejä mutta naisten kanssa olisi kiva kalastella

    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kuin jenni hauki-onkose kala vai lahna?

    • Anonyymi

      Ei tuossa ehtis kalastaa kun katselis vaan naisten söpöjä pyllyjä.

    • nätit pyllyt oli joo (tosin ittellä alkoi tuntumaan haamuhiertämistä noista persvakoon kiipivistä uikkareista)

      mut ku en jaksanu koko videoo kattoo, nii kalastiko nuo siis pelkästään 'catch and release' -meiningillä?
      koska jos, niin ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!!!! kala saa haavoja suuhunsa, koukku voi päätyä jopa kiduksiin asti ja vahingoittaa niitä, ja vähintäänkin eläinparka stressaantuu suunnattomasti tartuttuaan koukkuun ja kun se kiskotaan pinnalle ja pidellään käsissä ja poseerataan sen kanssa ja mitä kaikkee..

      ihan vaan koska jonkun mielestä on kivaa kattella ku hyväkroppaset naiset vähän kalastelee..

      käsittämätöntä et eläinten vahingoittamista edelleenkin pidetään "kivana pikku harrastuksena ja viihdykkeenä"!
      olisivat sit myös itte tappaneet ne kalat ja laittaneet niistä vaikka kalapotut.

      • Anonyymi

        Ei tuollaista kannata murehtia. Lehmätkin kärsii kun ne on navetassa. Tuo oli kai jostain floridasta, olen itse siellä kalastanut napsijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaista kannata murehtia. Lehmätkin kärsii kun ne on navetassa. Tuo oli kai jostain floridasta, olen itse siellä kalastanut napsijoita.

        tietääkseni niille lehmille ei tahallisesti ja viihteen vuoksi aiheuteta kipua, pelkoa ja stressiä siellä navetoissa.
        tosin joo, paremmatkin voisi olla lehmien oltavat,

        tapoitko myös itse ne napsijat ja valmistitko ne ruuaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaista kannata murehtia. Lehmätkin kärsii kun ne on navetassa. Tuo oli kai jostain floridasta, olen itse siellä kalastanut napsijoita.

        Autojenkaan mielipiteitä ei kannata murehtia kovin paljon.


    • Anonyymi

      Olen avovaimon kanssa käynyt kalassa jo vuosia. Hienoa jaanvietettä ja kalaa saadaa, sikkaa, ahventa, haukea, kirjolohta, taimenta.

    • Anonyymi

      Käyn myös kalassa mieheni kanssa. En ollut koskaan kalastanut kun 5 vuotta sitten tapasimme. Mieheni käy kalassa 20 kertaa kuukaudessa, on työtön niin käy kalassa ja pakastin on täynnä kalaa joten syömme kalaa usein. Ahventa ja haukee usein syödään, kala on kyllä hyvää, haukee en ollut koskaan edes syönyt ennen kun mieheni toi sitä kotiin. Mikäs siinä ahven on hyvää ja ilmaiseksi sitä saa merestä kun mieheni tuo. Säästää myös paljon rahaa koska ahven maksaa kaupassa 30 euroa kilo.

    • Anonyymi

      Kalastus on mukavaa. lohta ja ahventa kalastan ja ahventa myyn jos tulee hyvin. Verkolla kalastan ahventa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe