"Poiuytfghhnb" ilmoitus

Anonyymi

Lopetan palstalla keskustelun. Tulin hyvin huonovointiseksi, joten palstakirjoittelua minun ei kannata jatkaa.

Moni asia on epäselvää, mutta yhdestä asiasta olen täysin varma:
Tapa jolla näitä narsismi ym. asioita suureksi osin palstalla käsitellään, on aivan väärä, siis se ole hyväksi. Se ei ole oikeasti rakentava ja toinen toistensa hyvinvointia lisäävä. Se on vain jotain toinen toisilleen mylvimistä ja toinen toistensa rikkomista ja pääosin pahaa. Kaikenlisäksi varsin valheellista.
Uskoitte tai ette, niin minulla ei ole epäilystäkään tästä asiasta,
Ja tämä on selkeä kantani,

Kiitoksia

Hyvää jatkoa

"poiuytfdfgbhn"

33

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustelut palstalla sisältävät henkistä väkivaltaa kuten osa luurikeskusteluista.

      "poiuytfdfgh"

      • Anonyymi

        Vuosia mumisin itselleni luurisoittojen jälkeen ja täälläkin: "Kummallista, tuntuu ihan henkiselle väkivallalle".
        Nyt tiedän, ettei se vain tunnu sille vaan se on sitä.

        "poiuytrfghj"


    • Anonyymi

      Pystytko lopeta,uskotko itse mitä sanoitj ajatelet!!!!?????

      • Anonyymi

        Mistä maasta sinä tänne tupsahdit ?

        "poijhgfghn"


      • Anonyymi

        Kyllä pystyn lopettamaan koska olen tehnyt päätöksen etten enää osallistu minkäänlaisiin henkistä väkivaltaa sisältäviin keskusteluihin. Henkinen väkivalta ei ole hyväksyttävää, vaikka käytännössä siihen ei puututa.

        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pystyn lopettamaan koska olen tehnyt päätöksen etten enää osallistu minkäänlaisiin henkistä väkivaltaa sisältäviin keskusteluihin. Henkinen väkivalta ei ole hyväksyttävää, vaikka käytännössä siihen ei puututa.

        "poiuytfdfgh"

        Nyt kun lopetat täällä vanhempiesi mustamaalaamisen,
        niin alapa tekemään listaa heidän uhrauksistaan sinun vuoksesi.
        Voit tehdä listan: Tätä vanhempani odottivat pitäessään minua vauvana sylissään.
        Toinen lista: Näin vanhempani uhrautuivat minun vuokseni.
        Kirjoita uhrattu aika, varat, meneteyt itsensä toteuttamiset...
        Sitten lista: Tämän vanhempani saivat minun kauttani.

        Lasketko sen henkiseksi väkivallaksi, että ajattelet vanhempisei uhrauksia, mentyksiä?
        Minäkin lasken sen henkiseksi väkivallaksi - Vanhempiasi kohtaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun lopetat täällä vanhempiesi mustamaalaamisen,
        niin alapa tekemään listaa heidän uhrauksistaan sinun vuoksesi.
        Voit tehdä listan: Tätä vanhempani odottivat pitäessään minua vauvana sylissään.
        Toinen lista: Näin vanhempani uhrautuivat minun vuokseni.
        Kirjoita uhrattu aika, varat, meneteyt itsensä toteuttamiset...
        Sitten lista: Tämän vanhempani saivat minun kauttani.

        Lasketko sen henkiseksi väkivallaksi, että ajattelet vanhempisei uhrauksia, mentyksiä?
        Minäkin lasken sen henkiseksi väkivallaksi - Vanhempiasi kohtaan!

        Eihän poiu mielestään tunne ketään kohtaa henkistä väkivaltaa. Sehän tuntee pelkästään yliempatiaa. Nämä muiden kommentit kirjoituksiinsa kokee väkivallaksi itseään kohtaa, koska eivät myötäile hänen mielipiteitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän poiu mielestään tunne ketään kohtaa henkistä väkivaltaa. Sehän tuntee pelkästään yliempatiaa. Nämä muiden kommentit kirjoituksiinsa kokee väkivallaksi itseään kohtaa, koska eivät myötäile hänen mielipiteitään.

        Olen itsekin ollut kiittämätön niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat vaikuttaneet minun olemassaolooni ja hyvinvointiini. Mutta ne olivat nuoruuden kasvukipuja ja elämänkokemuksen puutetta.
        En enää keski-ikäisenä eukkona valitellut heidän kelvottomuuttaan.
        Kelkka kääntyi, kun aloin miettiä noita listakysymyksiä.
        Jokaisen vanhemmat ovat kerran olleet itsekin kasvulkivuissa ja kärsineet epäoikeudenmukaisuuksia.
        Parhaansa ovat tehneet ja herjauksien sijasta ansaitsevat anteeksipyyntöä ja kiitosta uhrauksistaan.
        Lapset ovat olleet aina kiittämättömiä ja ymmärtämättömiä. Mutta aikuiset ihmiset - se on liikaa!
        Lapsien itsekkyydellä ja vanhempien simputtamisella ei ole mitään rajaa nykyisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun lopetat täällä vanhempiesi mustamaalaamisen,
        niin alapa tekemään listaa heidän uhrauksistaan sinun vuoksesi.
        Voit tehdä listan: Tätä vanhempani odottivat pitäessään minua vauvana sylissään.
        Toinen lista: Näin vanhempani uhrautuivat minun vuokseni.
        Kirjoita uhrattu aika, varat, meneteyt itsensä toteuttamiset...
        Sitten lista: Tämän vanhempani saivat minun kauttani.

        Lasketko sen henkiseksi väkivallaksi, että ajattelet vanhempisei uhrauksia, mentyksiä?
        Minäkin lasken sen henkiseksi väkivallaksi - Vanhempiasi kohtaan!

        Aika sairas lista. Enpä haluaisi tuollaista taakkaa kellekään lapselle. Normaali vanhempi saa iloa lapsen hyvinvoinnista ja terveydestä laskematta kustannuksia. Tuollaista tekevät vain häiriintyneet vanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin ollut kiittämätön niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat vaikuttaneet minun olemassaolooni ja hyvinvointiini. Mutta ne olivat nuoruuden kasvukipuja ja elämänkokemuksen puutetta.
        En enää keski-ikäisenä eukkona valitellut heidän kelvottomuuttaan.
        Kelkka kääntyi, kun aloin miettiä noita listakysymyksiä.
        Jokaisen vanhemmat ovat kerran olleet itsekin kasvulkivuissa ja kärsineet epäoikeudenmukaisuuksia.
        Parhaansa ovat tehneet ja herjauksien sijasta ansaitsevat anteeksipyyntöä ja kiitosta uhrauksistaan.
        Lapset ovat olleet aina kiittämättömiä ja ymmärtämättömiä. Mutta aikuiset ihmiset - se on liikaa!
        Lapsien itsekkyydellä ja vanhempien simputtamisella ei ole mitään rajaa nykyisin!

        Äläpä yleistä. Jotkut vanhemmat ovat anteeksiantamattoman tuhoisia lapsilleen riippumatta havaitsemistasi trendeistä tai äänekkäimmistä puheenvuoroista vanhempien puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas lista. Enpä haluaisi tuollaista taakkaa kellekään lapselle. Normaali vanhempi saa iloa lapsen hyvinvoinnista ja terveydestä laskematta kustannuksia. Tuollaista tekevät vain häiriintyneet vanhemmat.

        Pidät siis terveenä tehdä llistaa vanhempiensa puutteellisuuksista ja epäoikeudenmukaisuuksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairas lista. Enpä haluaisi tuollaista taakkaa kellekään lapselle. Normaali vanhempi saa iloa lapsen hyvinvoinnista ja terveydestä laskematta kustannuksia. Tuollaista tekevät vain häiriintyneet vanhemmat.

        Minä olen alkanut tehdä sitä listaa.
        Vanhempani olisivat voineet käyttää lahjakkuutensa itsensä kehittämiseen
        sen sijaan, että tuhlasivat ne minun kasvattamiseen.


    • Anonyymi

      Venäjä

      • Anonyymi

        Tervetuloa

        "poijhgfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa

        "poijhgfgh"

        Toivotat siis venäläisen tervetulleeksi huimaan kyytiisi?
        Aiotko antaa hänelle Linnanmäen vuoristoradan?
        Pidätkö sitä velvoitteena jatkaa mahtavan minuutesi esittelyä?


    • Anonyymi

      Mutta minä alan nyt henkisen väkivallan vastaisen kirjoituslakon.

      "poiuhyffghn"

      • Anonyymi

        Lopetan samalla tämän pätkäkirjoittamisen kokonaan.

        "poiuytfdghn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan samalla tämän pätkäkirjoittamisen kokonaan.

        "poiuytfdghn"

        Saas nähdä kauanko tämä poiun lakkoilu kestää. Pätkäkirjoittelun lopetuksen aloitus 4.5.19 klo. 14.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saas nähdä kauanko tämä poiun lakkoilu kestää. Pätkäkirjoittelun lopetuksen aloitus 4.5.19 klo. 14.20

        Poiju: 16:46 tällä palstalla ja ehtinyt muille aloituksille tällä välillä.
        Poiju rikkoo nopeammin nuo satojen vastaustensa tavoitteet, kun
        kirjoittaa sanan pituisia vastauksia tai jopa tavun mittaisia.
        Saadaan kiinnostava palapeli "poijun oivalluksia"! ;-D


    • Anonyymi

      Poukkoilija on kuin heroiininkäyttäjä. Lupaa, lupaa, mutta ei kykene.
      Itseään rakastava, mutta ei itseään kunnioittava.
      Siksi ei kykene kunnioittamaan muitakaan!

    • Anonyymi

      En luota ihmisiin enää lainkaan.

      "poiuytredsdfghj"

      • Anonyymi

        Ei todellakaan kiinnosta heille puhuminen tai kirjoittaminen. Minua on huijattu täysin.

        "poiuytrddfgh"


      • Anonyymi

        Oletko ajatellut kysyä itseltäsi: Luottavatko ihmiset minuun ja mistä syystä?
        Et tietystikään ja siksi annan sinulle sen kysymyksen valmiina.
        Ai, se on henkistä väkivaltaa! Vain sinulla on oikeus julistaa :"EN LUOTA IHMISIIN...!

        Tulit taas kommentoimaan ties monenneko kerran tuosta tämän alun päätöksestäsi.
        Ja millä tavalla? Esittämällä syytöstä palstalla olijoille! ;-D
        Se toisten mollaaminen herätti sinut elämään!
        Otapa vaihteeksi laahusleninkisi, viuhkasi, korkokengät ja mene peilin eteen tanssimaan.
        Se on myönteisempää omalle hyvinvoinnillesi. Saat khon nesteet virtaamaan ja voit paremmiin.


    • Anonyymi

      No,se o sitte MORO...!!!

    • Anonyymi

      Poui, sinun kannattaa varmasti löytää jokin sellainen paikka missä ei keskustella narsismista. Sen vähän mitä kanssasi keskustelin, nin vaikutat kuitenkin aidolta ja herkältä ja siksi varmasti ikävä seurata kuinka esim tuo Mikkekin haukkuu muita täällä. Hän on narsismin kasvot, mutta sinö olet maailman paras taiteilija, Poui. Sinä ymmärrät.

      • Anonyymi

        Tässä menossa ei ole oikeen enään mitään tolkkua täällä.
        Kiitos kuitenkin vaikka minua ei kiinnosta maailman paras -jutut,

        Hyvää jatkoa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä menossa ei ole oikeen enään mitään tolkkua täällä.
        Kiitos kuitenkin vaikka minua ei kiinnosta maailman paras -jutut,

        Hyvää jatkoa !

        Touhu on sellaista, että Mikkeä vainoava narsisti pilkkaa Mikkeä ja yrittää saada muita puolelleen. Eli ihan perusnarsistin käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä menossa ei ole oikeen enään mitään tolkkua täällä.
        Kiitos kuitenkin vaikka minua ei kiinnosta maailman paras -jutut,

        Hyvää jatkoa !

        Samaa mieltä (tai mielettömyyttä).


    • Anonyymi

      Poiju on sanonut monta kertaa poistuvansa, mutta
      tarkoittaa vain sen hetkistä kommentointia sillä palstalla.
      Hän täyttää nopeasti kymmeniä pätkä-oivalluksiaan useammassa aloituksessa.
      Istuu tietysti vuorokauden ympäri taas nälvimässä niitä,
      jotka eivät häntä kiittele ja kannusta jatkamaan.
      Tämän poistumisilmoituksen hän teki 13:49 tänään ;-D
      Kaikki jutut ovat smanlaisia.
      Vähän niinkuin tuon Miken: MINÄ olen maailman paras taiteilija, tanssija, kirjoittaja..."
      Saa tuhansia seuraajia facebookissa - menisit nyt niitä hoitelemaan!

    • Anonyymi

      Eipä se poijun huonovointisuus kauan kestänyt!
      Se mitä hän aloituksessaan valittelee myötätuntoa kalastellen.

    • Anonyymi

      Kohta se taas MOROTTELEE mielenosoituksellisesti,
      heittäen muille jonkun tulikivenkatkuisen huomautuksen.

    • Anonyymi

      Narsismin suhteen ei ole mitään hyvää ja rakentavaa tapaa keskustella. Narsisti ei parane vaikka kuinka rakentaisi ja keskustelisi. Paskan päälle ei voi linnaa kasata.

      • Anonyymi

        Niin, kuten isoäiti sanoo:"Kun paskaan kajoo, se hajoo. Ei siitä saa parempaa!"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe