Suuntaus on oikea. Venäjä on meille hyvä kumppani.
Suomi liitetään venäjään
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs "kumppani" se silloin on jos meidät; siis Suomen valtio häviää maailmankartalta, kuten se ent. SUURI ja Mahtava Neuvostoliitto ja NYT sitten liitettäisi tähän pieneen Venäjään?
Ja tietenkin sen orjakansojen joukkoon!
Älä unta näe! Humoristi "toveri"!
Vai oikeinko tosissasi noita kirjoittelet? - Anonyymi
Luulen että avaaja on trollikirjoittaja Pietarin "konttorista"
Mikähän siinä oikein on, etteivät ne osaa kirjoittaa maiden nimiä isolla alkukirjaimella?
Luulisi, että juuri se "suuri ja mahtava" (edelleen) Venäjä, kaikkien kansojen äiti ja etenkin kaikkien kansojen isä, Js. Stalin kirjoitettaisi niin, että varmasti erottuu tavan musikoista ja kääpiövaltioista! Kuten yksi pieni Venäjänmaan koilliskulman, edelleen itsenäinen naapurimaa!
Ja sekös ryssiä harmittaa! - Anonyymi
Avaaja on sama kun vastaajat että saadaan taas raivon aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251648- 381536
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!761411Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631339- 781224
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761219Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031193- 541018
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per192965- 53777