Jeesus on ainoa pelastaja

Anonyymi

Hän, Jeesus Kristus, on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja aamen! Se o juuri noin!

• Anonyymi

Niin kuin Raamatussa on kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nykyään seurakuntia jotka ovat hyljänneet kulmakiven?

Entä me ihmiset, rakennammeko uskomme Kristuskalliolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nykyään seurakuntia jotka ovat hyljänneet kulmakiven?

Entä me ihmiset, rakennammeko uskomme Kristuskalliolle?

En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on Raamattulinen ketju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on Raamattulinen ketju.

*Raamatullinen. Anteeksi kirjoitusvirhestäni.

• Anonyymi

1Kor.3:11 Biblia Sillä muuta perustusta, ei taida yksikään panna, vaan sen, joka pantu on, joka on Jesus Kristus. Jes.28:16. 1Piet.2:6

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

Vanha kirkkoraamattu 1933/38 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

• No voi, tarkoitat kai Immanuel?
      Jeesuksia oli useita. Siis "jeesuksia". Ei kovin merkittavä henkilö, sillä ensimmäinen evankeliumi ilmestyi vasta 35 vuotta tuon (ei niin varmaa) henkilön jälkeen, viimeinen neljästä evankeliumista 70 vuoden kuluttua. Kuka muistaa mitään 35 vuotta vanhoista asioista? Tuolloin oli tapana, että kun joku merkkihenkilö kuolee, "taivas repeää, salamat lyövät ja pimeys vallitsee maan".
      Tämä "Immanuel" sanoi, että "teidän joukossa on useita (tarkoittaen nuorempia ihmisiä) , jotka ovat näkemässä minun uudelleen tulemisen". Mahtavaa!
      Miksi kukaan jaksaa uskoa jonkun Israelin vanhaan mytologiaan, kun joka puolella maailmaa on omat mytologiat?

• Anonyymi

Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

• Anonyymi

kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

• Anonyymi

1Kor.15:47. Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta. 1Kor.15:47 Biblia Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Väärin kirjoitettu: Ensimmäinen.

• Anonyymi

Ok, kiitos!

• Anonyymi

Toorapastori taas kerran käärmeenä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toorapastori taas kerran käärmeenä palstalla.

Mitä tarkoitat?

• Ajatus , persoona , elämä rakentuu uudestisyntymän jälkeen Kristuksen perustuksille mutta kyseessä on kuitenkin yksi luonnollisimmista asioista jota ihmiselle voi tapahtua.
      Jeesuksen elämä on totuus ja tie.

• Anonyymi

Room.15:12 Biblia (1776) Ja taas Jesaias: sen pitää oleman Jessen juuren, joka on nouseva pakanoita hallitsemaan, jonka päälle pakanat toivoman pitää. Jes.11:1. 11:10. Matt.12:21. Ilm.5:5. 22:16

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5834
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      262
      4671
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      87
      1530
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1337
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      107
      1238
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1191
    Aihe