Aijotko ottaa yhteyttä kaivattuusi

Anonyymi

Miksi aijot tai et?

41

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti, synttärionnittelut on paikallaan ensi viikolla.

• Anonyymi

Miehelle menee naiselta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäkks mikko mallikas saada lneitosta kaunista mustasukkaiseksi ?

eiks se oikein uskonut sitä et synttäris ois 13 5 :D ei vissiin uskonut monia muitakaan juttujas jos sää täällä saria ja maijua tyrkytät kaivattu kaardiisi sannojen rinnalle? Ei uskonu niit leidi juttujaskaa mut hey dude

Vois toimii leidiin paremmin jos ostasit vain kukkasia ja veisit sille. Tolla oot saanu nokkaas jo monesti. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäkks mikko mallikas saada lneitosta kaunista mustasukkaiseksi ?

eiks se oikein uskonut sitä et synttäris ois 13 5 :D ei vissiin uskonut monia muitakaan juttujas jos sää täällä saria ja maijua tyrkytät kaivattu kaardiisi sannojen rinnalle? Ei uskonu niit leidi juttujaskaa mut hey dude

Vois toimii leidiin paremmin jos ostasit vain kukkasia ja veisit sille. Tolla oot saanu nokkaas jo monesti. XD

On siinä taas sekopää asialla kommenttinsa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaik ohan tätä turpaan saantiis aika viiteellistä katella. Taidokasta muijien käsittelyä kerta kaikkisesti. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä taas sekopää asialla kommenttinsa kanssa.

Pitääks todellisen naistenmiehe opettaa?

Muijat kehrää kun kissat kun viet vähän kukkasia, jonkun helyn suutelet inhimoisesti ja kerrot sille miten maaailman nätein neitonen siin on. Sillä kellistää sänkyyn kissan ku kissan.

Tolla sää kerjäät nokkaas pattia ja neitosta toisen jätkän alle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääks todellisen naistenmiehe opettaa?

Muijat kehrää kun kissat kun viet vähän kukkasia, jonkun helyn suutelet inhimoisesti ja kerrot sille miten maaailman nätein neitonen siin on. Sillä kellistää sänkyyn kissan ku kissan.

Tolla sää kerjäät nokkaas pattia ja neitosta toisen jätkän alle !

Koitapa lopettaa ukko tai saat kohta munillesi tällä palstalla minulta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitapa lopettaa ukko tai saat kohta munillesi tällä palstalla minulta naiselta.

Realy ? XD ooks nyt si maiju, sanna vai sari ? Vai joku valkee uusi ratsu? XD Camoon jäbä. teet parempaa viihdettä ku putous ! ei mul mitää tätä vastaan oo. Kyllä mää sitä muijaa höyläisin jos sää saat sen häädettyy itkee kainalooni

• Anonyymi

ja hyvinki mielelläni.Onhan neitosen ritarillinen pelastaja aina sankari. Tiät itekkin. Maailman vanhimman tempun saada kellistettyä kissa. Pelastaa se pulasta ja vähän lohduttaa. Muijat tykkää sellasista ritareista ja inhoo melasankareita vispaamassa hameen alle.

• Anonyymi

En niin kauan kun työpäivän aikana täytyy olla tekemisissä ihmisten kanssa. Vasta sitten kun sielu on vapaa on varaa ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Otin jo treffeissä . Mut ei ole tullut vastausta. Hän ei ole käynyt siellä.

• Anonyymi

En enää. Toista ei näytä kiinnostavan.

• Anonyymi

En aio ottaa. Seuraavaksi hänen (naisen) pitää osoittaa, että tunteita on tai sitten homma jää sikseen.

• Anonyymi

Kyllä se tähän jää minun osaltani. Nainen olen.
        Näytin ja mitään ei tapahtunut. En ole aloittaja.

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tähän jää minun osaltani. Nainen olen.
        Näytin ja mitään ei tapahtunut. En ole aloittaja.

Oletko sinä se joka on sekaisin? Ihan sivusta vaan kysyn...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

Olen mies. Olen siis tuo joka kirjoitti tuon 21.08 kirjoitetun viestin.

• Anonyymi

Minä otin häneen yhteyttä hän ei reagoinut millään lailla joten tämä on nyt tässä.

• Anonyymi

Miksi aikoa-verbin taivutus on joillekin niin vaikeaa?

• Anonyymi

Aion ottaa. Siksi että molemmat tiedämme että se on mun vuoro ja siksi, että tunteita on ollut koko ajan. Tällä tiedolla varmaan kyselijä mitään tee, mutta.

• Anonyymi

Hienoa! Toivottasti olet sanasi mittainen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Toivottasti olet sanasi mittainen :)

Enpä taida ottaakaan, enää. Asiat muuttuvat toisiksi, puolin ja toisin, kun riittävän monta pisaraa tippuu kiveen. Onnea hänen elämäänsä, onnea myös minulle, joka meistä kahdesta taidan kipeämmin sitä tarvita... monta hyvää asiaa tästä seurasi, toivoakseni molemmille meistä.

• Anonyymi

Yksi aikakausi elämästä on päättynyt ja mun mielestä sillä oli aika onnellinen loppu.

• Anonyymi

Kaivattuusi??
      Vähän yksitoikkoiset nämä palstan keskusteluaiheet. .D Eikö teillä ihan oikeasti ole mitään muuta mielessä?

• Anonyymi

En voi enää, jos hänestä ei mitään kuulu niin silloin mun täytyy vaan hyväksyä se tosiasia että hän ei minua halunnut :(

• Anonyymi

Miksi ottaisin yhteyttä mieheen, jolla on koko ajan tunteita muihin kuin minuun.

Tiedän jo, ettei hän välittänyt / välitä. Hyödytöntä yrittää vääntää totuutta muuksi, kuin mikä se on.

• Anonyymi

Jos tietäisin, et hän haluaa yhteydenottoa niin ottaisin, mutku ...? Minä niin mieleni pahoitin, silti haluaisin yhteyden kaivattuuni. Tuntuu rakkaudelta vai sen puutteelta? Mielessä päivittäin, silti yksin pyörittelen näitä ajatuksia mielessäni.

• Anonyymi

Sinunkin pitäisi olla jo tuutimassa.

• Anonyymi

Haluan minä sitä yhteydenottoa. Mistä sinä pahoitit mielesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan minä sitä yhteydenottoa. Mistä sinä pahoitit mielesi?

Mutuni taisi olla kaukana totuudesta? Olin häneen yhteydessä ja... Yllätyin, et olenko näin huono lukemaan toista?

• Anonyymi

Tunnen itseni liian oudoksi ja vieraaksi kaikille. En saa itsekään otetta itsestäni kuinka kukaan muu sitten? Kun eivät voi edes puhua minulle.

• Anonyymi

En aio, mutta enhän mä koskaan aio, ja silti niin aina tapahtuu. 🙄 Ehkä joku kerta on vika.

• Anonyymi

Miksi ottaisiin vellihousuun.

• Anonyymi

Otin häneen yhteyttä vuosien jälkeen. Sain hiljaisuuden vastauksen. Laitoin viestin hänelle väärään aikaan. En voi tietää oikeaa aikaa, on vain rohkeasti otettava yhteyttä. Pelkään yhteydenottoni aiheuttaneen ongelmia hänen elämään, se ei ollut tarkoitukseni. Halusin jutella ja selvittää totuuden menneisyydestäni.

Nyt tiedän, etten tule koskaan saamaan vastauksia joita kaipaan. Hän jää rikkinäisenä muistona sydämeen. Auki revitty haava, joka ei koskaan parane. Olen surullinen menneisyydestä ja siitä miten asiat meni. En voinut tietää sitä, mitä sisälläni kannoin. Meni 38 vuotta ihmisyyden pimeällä puolella.

Jos olen täysin rehellinen, olisin toivonut elämänpolkumme vielä kohtaavan hyvissä ja rauhallisissa merkeissä. Jakaa kokemuksia ja kertoa kuulumiset vuosien varrelta... Olet ainutlaatuinen ystävä ja rakas minulle ❤

Toivon hänelle kaikkea hyvää elämään. Toivon hänen löytäneen / löytävän ihmisen, joka rakastaa häntä ilman naamiota ja ehtoja. Toivon hänen löytäneen onnen ja ilon elämään.

Rakkaudella 🦄

• Anonyymi

Tämä oli aika hieno idea, ei tarvinnut äidiltä kysyä joka asuisi 100km, etäisyydellä, hävettäisi asua niin lähellä, kuin olisi "MAMMANPOIKA".

Mutta voiteista kasvoihin Nivean kasvo-rasvaa, tuubissa... juurikin hyvää kun pyöräilen paljon ja aurinko paistaa ja monestikin voi syntyä sellaisia hilseytiminiä kun menee...

• Anonyymi

Milloin siis ajatella ajoittaa tuitokusesi?

Minä poksauttelin vappuna noita AIRplus -palloja jalallakin, poksahtaa kivan kovsatikin.

Niin oli jollain valehtelevalla poliisikomisioraasiollla jotain lisättävää,?`??

• Anonyymi

Erittäin kylmäverinen ja lämminsydäminen, joku kkk-deathwisher voisi sanoa että harmittaa että tämäkin teki itsemurhan ennen minun kohtaamista, tai sitten myös että laitetaan nyt joku kukkakin kasvamaan haudan päälle.

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna, olen vähän ihastunut gallup-tyttöihin ja muihinkin mukaviin, mutta, on pointti se aina että jos oikeasti pystyisin kertomaan mitä pystyn tekemään, EN ole poliisi, mutta tuollainen huolestuttaa mihin olen kykenevä toisia määräämään, ja ne sellaiset tehtävät eivät ole kovin mukavia tietääkään ollenkaan... siitä suojelustakin tyttöjä kohtaan.

• Anonyymi

Verbi aikoa taipuu aiotko. Ei aijotko.
      Äidinkielen osaamattomuus ei ole pikkujuttu, kuten monet ajattelevat.

• Anonyymi

Joko sä vastasit kysymykseen: aiotko?

• Anonyymi

En ota koskaan yhteyttä enää yhteenkään mieheen. Kaikki ovat pettureita jättäköön mut rauhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2425
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1407
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      77
      1234
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      870
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      87
      698
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      678
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      666
    Aihe