Rakkaudestasi, kauniista sanoistasi, Haleista ja suudelmista. Yhteisistä illoistamme
seksistä. vahvoista käsivarsistasi ympärilläni. Rakastin sitä miten nostit minut syliisi ja kannoit sänkyyn. Kuinka silitit hiuksiani ja haistoit niiden tuoksua,..
harmi vain että koko ajan tiesin ettei se voi koskaa olla totta oikeasti. Olit epärehellinen ja sille pohjalle ei voi mitään rakentaa. Aijon päästää sinusta irti nyt. Olet osoittanut ettet ole valmis kohtaan minua oikeasti. ehkä se oletkin sinä jolla koko ajan ollut se sitoutumiskammo
ehkäpä se jarru olit sinä jonka piti heittää tekaistuja esteitä tielle. tekosyitä jotta ei sinun tarvitsisi kohdata oikeaa suhdetta. vaan voit pitää takaportin auki.
se loukkasi. Se loukkasi vuosia koska niin usein yritin jo ennen kuin oikeasti löysimme toisemme...
olisimme voineet olla paljon mutta ei sinun tavallasi. Olet kujalla siitä mite suhteet muodostetaan ja rakennetaan. Enkä voinut sinua pakottaa näkemään sitä mItä et halunnut nähdä. Minun piti lähteä luotasi, koska sillä mitä oli. sillä ei ollut tulevaisuutta.
Kivaa kesää. Olet ollut ajatuksissani kaiken aikaa vaikka loukattu olen ollutkin kaikesta.
Minulla on ollut omassa elämässä erilaisia tehtäviä asioita joihin pitänyt saada energiaa. Tärkeitä minun oman henkilökohtaisen tulevaisuuteni kannalta. Tarvitsen energiani sellaisiin enkä tällaiseen ylimääräiseen jolla ei mitään mieltä.
Kiitos Juha menneistä vuosista.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niiniin joo. kivaa synttäriä sitten syksyllä kun täytttelet.
kerron nyt jos ei ole jo selvinnnyt että syntymäaikasi on selvitetty jo tutustuessamme silloin joskus.. Minulla on tapana selvittää ihmisten taustat ennen kuin hyväksyn ketään Facebook kavereiksi. Silloin selvitin mikä ihme tyyppi mahdat olla. Tarkastin selustasi ja kaverisi, syntymäaikasi ja muita tietojasi sekä työpaikkasi.
Tiesin sinusta aika paljon.. noin viikko siitä kun tutustuimme. en hyväksi Facebookissa kavereiksi ketään joiden taustoja en tiedä hiukan. Minulle yksi tärkeä seikka siellä on että moni muukin kavereistani tuntee henkilön... jotta jos koituu ongelmia on jotain auttajia joihin ottaa yhteyttä ja selvitellä asiaa. Turvallisuus asioita.- Anonyymi
Taidan tietää kuka olet :DDDD hitto sä oot kyllä spede. Ei voi muuta sanoa. Tervemenoa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914