Laulusi kuuluu vieläkin korvissani

Anonyymi

Pari hassua vuotta sitten pussasit odottamatta. Sen jälkeen ei mikään ollut ennallaan. Sattui ja tapahtui ja elämä vei. Silti olet vielä vierelläni, ajatuksissani. Fyysisesti muualla maailman pyörteissä. Ajatuksissani tässä ihan lähellä. Kosketuksen päässä.

Järjetön ikävä sinua.
Mun hetken tie.
Mun sytyttäjä.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

No sille pussaajalleppa tiätty

• Anonyymi

Mä muistan kanssa odottamatta suudelman muutamia vuosia takaperin..
      Kyllä senkin jälkeen on suudelmia vaihdettu mutta se hetki oli kyllä....

• Anonyymi

Minä puolestani suutelin J-miestä niin kiihkeästi että, meinasi mennä jalat alta, en unohda!

• Anonyymi

Niin taisin tehdä :)

• Anonyymi

Teit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit.

Jassoo. Se oli menoa, sen tiedän. Hetki kun antoi aidosti tunteen viedä.

• Anonyymi

Mitä tunsit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tunsit?

Lämpimiä tunteita ja suurta intohimoa.

• Anonyymi

Mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Loppu onkin historiaa :D erittäin salaista tietoa, jotka vain he tietävät :)

• Anonyymi

Oliko M mies kyseessä....

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Ihana viesti. Tulee omia hataria muistoja mieleen.. Välähdyksiä kesäillassa. Tuo laulu mietityttää kyllä vähän 🤔

• Anonyymi

Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea...

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Niin kaksin aina helpompaa, se on se luuserin elämää jos on puoliso, paljon kalliimpaa ja vaativampaa on elää sinkkuna, on totta, on luuseri jos on varsinkin aviopuoliso.

Tuon laulun sanat soivat puolittaisesti päässä aamuyöllä kun unta odotin:
        https://www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo

• Anonyymi

Yllytyshullu: https://www.youtube.com/watch?v=N-cwNWAd_fM

Jaa mutta jaah, tulipa ostettua uusia herkkuja, orange cakes -keksejä, näitä appelsiini suklakuorrutus, ja karkkeina sitten näitä: malaco suosikit - suolainen salmiakki :D

Olkaa yllytyshulluja :D

• Anonyymi

Ja mikähän laulu oli?????

• Anonyymi

Hopeinen kuu

• Anonyymi

Ei ollut sitä. Mutta monia muita kauniita.

• Anonyymi

Tiedetään, tiedetään, se biisi on Juicen Kaksoiselämää!

• Anonyymi

Eikö tuo tullut tuo laulun linkki, "yllätyshullu":

https://www.youtube.com/watch?v=N-cwNWAd_fM

naurettavaa jos lääkäri määrää jotain kodeiinia minun kipuihin, kun mikään maksimimäärä ei pysty poistamaan sellaista kipua, jota lääkäri voisi määrätä, ainoa tapa saada, niin kadulta suoraan suoraa kokaiinia sitten hetkeksi, enkä ole ikinä kokenut mitään riippuvuutta kokaiinista, kun olen kokeillut.. ja tuttu aine sinänsä.

Lääkäreiltä puuttuu tietoa ovat kuin alakoululaisia lapsia nykyään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo tullut tuo laulun linkki, "yllätyshullu":

https://www.youtube.com/watch?v=N-cwNWAd_fM

naurettavaa jos lääkäri määrää jotain kodeiinia minun kipuihin, kun mikään maksimimäärä ei pysty poistamaan sellaista kipua, jota lääkäri voisi määrätä, ainoa tapa saada, niin kadulta suoraan suoraa kokaiinia sitten hetkeksi, enkä ole ikinä kokenut mitään riippuvuutta kokaiinista, kun olen kokeillut.. ja tuttu aine sinänsä.

Lääkäreiltä puuttuu tietoa ovat kuin alakoululaisia lapsia nykyään...

Piti oikein tarkastaa, mikä teemana ketjussa. Edellinen vastasi myös, mutta aihepiiri hiukka eksynyt raiteiltaan. Mut pusuista ja laulusta oli kysymys. Sitten tuo surullinen viesti. Voi kun voisi jotenkin auttaa läheisiään ja kannustaa heitä myös puhumaan ikävistäkin ja mieltä painavista asioista. Onko kipu jatkuvaa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4842
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1333
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe