Tähän ketjuun keskustelua ydinvoimaan liittyvistä kiinnostavista artikkeleista ja uutisista. Aloitaan jutulla ydinvoimasta ja ilmastosta, (2017):
"Tutkimus: Yksi suuri ydinräjähdys suistaisi ilmakehän kaaokseen – seurauksena ”ydinsyksy”"
https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/225520-tutkimus-yksi-suuri-ydinrajahdys-suistaisi-ilmakehan-kaaokseen-seurauksena-ydinsyksy
Tuossa puhutaan ydinsyksystä. Ydinaseiden käytön on sanottu voivan johtaa ydintalveen, koska maapallon ilmakehään voisi kasautua räjädysten aiheuttamia maaperä- ja muita roskaa niin paljon, että aurinkoa ei juuri näkyisi. Teoriassa tuo varmaankin olisi mahdollista.
Ydinasiaa ydinvoimasta
2
258
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kas kun ei sekoita "paksua berttaa" tällekin kopiointipalstalle. Nähtävästi hänellä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
- Anonyymi
Sitra on julkaissut hurjia skenaariota Suomen tulevaisuudennäkymistä
https://yle.fi/uutiset/3-10784895
Eli pohjoiskorealainen ruokavalio, kylmät asunnot, romahtava elintaso, ynnä muuta vastaavaa että kasvihuonekaasujen päästöt saadaan toivotulle tasolle. Kuulostaako kivalta?
Entäpä jos rakennattaisiin lisää ydinvoimaa, korvattaisiin fossiilinen energia ydinenergialla, niin että yhteiskunta saataisiin pidettyä pystyssä ja turvattua nykyinen elintaso?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483