Minä iloitsin, kun minulle sanottiin: "Menkäämme Herran huoneeseen".

Anonyymi

Ps. 122:1
Matkalaulu;
Minä iloitsin, kun minulle sanottiin:
"Menkäämme Herran huoneeseen".

1 Matkalaulu; Daavidin virsi. Minä iloitsin, kun minulle sanottiin: "Menkäämme Herran huoneeseen".
2 Meidän jalkamme saavat seisoa sinun porteissasi, Jerusalem;
3 sinä Jerusalem, rakennettu kaupungiksi, johon kokoonnutaan yhteen,
4 jonne sukukunnat vaeltavat, Herran sukukunnat, niinkuin Israelille on säädetty, kiittämään Herran nimeä.
5 Sillä siellä ovat tuomioistuimet, Daavidin huoneen istuimet.
6 Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, menestykööt ne, jotka sinua rakastavat.
7 Rauha olkoon sinun muuriesi sisällä, olkoon onni sinun linnoissasi.
8 Veljieni ja ystävieni tähden minä sanon: olkoon sinulla rauha.
9 Herran, meidän Jumalamme, huoneen tähden minä tahdon etsiä sinun parastasi.


Jer. 33:11
1 Herran sana tuli Jeremialle toistamiseen, kun hän vielä oli suljettuna vankilan pihaan; se kuului näin:
2 "Näin sanoo Herra, joka sen myös tekee, Herra, joka valmistaa sen ja vahvistaa sen-Herra on hänen nimensä:
3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle ja ilmoitan sinulle suuria ja salattuja asioita, joita sinä et tiedä.

4 Sillä näin sanoo Herra, Israelin Jumala, tämän kaupungin taloista ja Juudan kuningasten linnoista, jotka sortuvat piiritysvallien ja miekan edessä,
5 ja niistä, jotka ovat tulleet taistelemaan kaldealaisia vastaan, ja täyttämään talot ihmisten ruumiilla, jotka minä surmaan vihassani ja kiivastuksessani ja joiden kaiken pahuuden tähden minä olen kätkenyt kasvoni tältä kaupungilta:
6 Katso, minä kasvatan umpeen ja lääkitsen sen haavat, ja minä parannan heidät ja avaan heille rauhan ja totuuden runsauden.
7 Minä käännän Juudan kohtalon ja Israelin kohtalon ja rakennan heidät muinaiselleen.
8 Ja minä puhdistan heidät kaikista heidän pahoista teoistansa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan, ja minä annan anteeksi kaikki heidän pahat tekonsa, joilla he ovat rikkoneet minua vastaan ja minusta luopuneet.
9 Ja tämä kaupunki on oleva minulle kunniaksi ja iloksi, ylistykseksi ja kirkkaudeksi kaikkien maan kansojen edessä, jotka kuulevat kaiken sen hyvän, minkä minä sille teen; he peljästyvät ja vapisevat kaikkea sitä hyvää ja kaikkea sitä onnea, jonka minä sille annan.
10 Näin sanoo Herra: Vielä kerran kuullaan tässä paikassa, josta te sanotte: 'Se on oleva rauniona, vailla ihmisiä ja eläimiä'. Juudan kaupungeissa ja Jerusalemin autioilla kaduilla, joilla ei ihmistä, ei asukasta, ei eläintä ole,
11 riemun ja ilon huuto, huuto yljälle ja huuto morsiamelle, niiden huuto, jotka sanovat: 'Kiittäkää Herraa Sebaotia, sillä Herra on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti', ja niiden, jotka tuovat Herran huoneeseen kiitosuhreja. Sillä minä käännän maan kohtalon muinaiselleen, sanoo Herra.

14 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä täytän sen hyvän lupauksen, jonka minä olen lausunut Israelin heimosta ja Juudan heimosta.
15 Niinä päivinä ja siihen aikaan minä kasvatan Daavidille vanhurskauden vesan, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
16 Niinä päivinä Juuda pelastetaan, ja Jerusalem asuu turvassa, ja tämä on se nimi, jolla sitä kutsutaan: 'Herra, meidän vanhurskautemme'.
17 Sillä näin sanoo Herra: Aina on mies Daavidin suvusta istuva Israelin heimon valtaistuimella.
18 Ja aina on mies leeviläisten pappien suvusta oleva minun edessäni uhraamassa polttouhria ja sytyttämässä ruokauhria ja toimittamassa teurasuhria joka päivä."

1. Sam. 1:24

24 Mutta kun hän oli hänet vieroittanut, vei hän hänet kanssansa ottaen mukaansa kolme härkää, yhden eefa-mitan jauhoja ja leilin viiniä; niin hän toi hänet Herran huoneeseen Siiloon. Mutta poika oli vielä pieni.
25 Ja teurastettuaan härän he toivat pojan Eelin tykö.

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulen, ikäänkuin Herran äänen vaikka en mitään kuule :)
      Ole Rohkea ole mies.
      Minä olen sinun kanssasi, älä arkana pälyile, Minä Olen, HERRA, sinun Jumalasi.

      ME, olemme matkalla! Kotiin!
      Edellä olevat muutamat, jakeet, LUE NE TARKKAAN JA iloitse, ja riemuitse.

      Jälkeen päin vähän selitän niitä ja avaan.
      Nyt, KAIKKI lupaukset ovat Jeesuksen, koski se tahi ne, sitten maata tahi taivasta.

      Nyt tämä on ESIRUKOUS:
      Herra auta ja pelasta, ILMESTY kirkaudessa ja voimassa ja vallassa, sillä Sinulla Herra Jeesus ON Kaikkivalta ja Voima, taivaassa ja maan päällä.
      Auta Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra SEBAOT, auta ja nouse, jo on aika, kiiruhda ja anna palvelijoillesi ilo ja riemu.
      Herra, Jumala, Kaikkivaltias, Poikasi Jeesuksen nimessä ja Jeesuksen Kunniaksia.

      Nyt Herra, kuule ja katso ja riennä, Anna meille, paikka missä saamme iloita ja riemuita, pelkäämättä ihmistä. Paikka missä Jumala hallitsee ja vallitsee ja antaa meille ilon ja riemun huudon Herralle.

      Paikka missä Herra, väsynyt saa levätä, paikka missä kurja löytää armon ja rakkauden, Jumalan kunnian

      Herra, paikka missä, ei naiset eikä lapset hallitse, missä ei susi ole lampaan vaateissa, missä jumalaton ei himojaan täytä.

      Herra paikka jota voidaan ja kutsutaan, HERRAN Huoneeksi, ei markkinapaikaksi ja missä oikeus ja vanhurkaus on kaikkien silmien alla ja edessä.

      Missä ei ole pahoja, hulluja paimenia, missä isot ja pienet saavat kiittää ja ylistää sinua, niinkuin Daavid.

      Herra. PYHÄ paikka missä Jumala ja Jumalan Sana eskä laki että armo on kuin ne on Jumlaan Suusta lähteneet.

      Paikka Missä HERRA ON HERRA.

      Jumalani, jos minä, minut lähetät, niin tässä olen.
      ja heti kun olen sinut Kohdannut, kukaan eikä mikään estä minua.
      Vastaa minulle Herra, vastaa Herra, sillä Sinä olet Jumala Kaikkivaltias.
      Totisesti, totisesti, Poikasi, Herran Jeesuksen nimessä.

    • Anonyymi

      Aamulla, olin taas kovin masentunut, jo ennen kuin edes silmiäni auki sain, sängyssäni, narisin, nurisin ja huokailin.
      "Herra, taas on päivä täynnä"!

      Sillä, tähän päivään asti, on ollut päiväni, kuin samaa pitkää kärsimystä ja vaivaa,
      Yksin
      Tyhjänpanttina
      Vihaisena.

      Se että miksi narina, niin mieli on mennä Herran Huoneeseen, mutta, omasta mielestäni ei ole paikkaa minne mennä!
      Ne mitkä olisivat mahdollisia, ovat kuin käärmeenpesä, kuin porttoluola ja kauppakeskus.

      Joten, ikäänkuin kuulin, vaikka en mitään kuullut, että menen ja puhdistan oman seurakuntani, ja siitä tulee alku ja paikka jossa Herra on Seurakunnan PÄÄ, eli hallitsee ja vallitsee.

      Missä ei naisilla ole sijaa missä eivät miehet hallitse eikä vallitse vaan HERRA,
      paiman ja vanhimmisto veljet ovat HERRAN valitsemia ja he kestävät kokeen mitä heille on MÄÄRÄTTY.

      Toki tiedän, että jo tähän tulee, julmia susia raatelemaan saati sitten "todellisuudessa".

      Mutta, Herra on puhunut (?) en tiedä, ja kuten Jumala, 100% varmuudella tietää, että Tässä olen, jo on sauva ja vaatteet, leipälaukka ja vesi-pullo valmiina, ovat olleet jo vuosia, oven pihtipielessä.

      Nyt Herra tietää että en kuintenkaan lähde liikelle ENNENKUIN, pääleni PUETAAN voima ja valta KORKEUDESTA.

      EN lähde liikelle ennenkuin, saan Kohdata Jumalan.

      Ap. t. 1:4

      Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.

      5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
      6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
      7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
      8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

      ja itselleni tämä ja teille:
      2 hamaan siihen päivään asti, jona hänet otettiin ylös, sittenkun hän Pyhän Hengen kautta oli antanut käskynsä apostoleille, jotka hän oli valinnut,
      3 ja joille hän myös kärsimisensä jälkeen moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä, ilmestyen heille neljänkymmenen päivän aikana ja puhuen Jumalan valtakunnasta.

      Pyhän Hengen kautta, moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä, ilmestyen heille neljänkymmenen päivän aikana ja puhuen Jumalan valtakunnasta.

      Jumalan monet palvelijat ovat saanneet, todistuksia, todistuksia joita he eivät epåilleet vaan sen kautta ja vaikutuksesta saivat voiman.
      Vosiin kirjoittaa Abrahamista lähtien joka itkien valitaa, mtiä Herra minulle annat, Paavaliin joka valnkilassa itkee.

      Tahdon saada todistuksen itseltä, Jumalalta Kaikkivaltiaalta ja sitten lähden ja menen.

      Herra tietää että olen valmis, sitä että en ole pyhä ja hyvä tahi muuta, niin
      EI OLLUT, Abraham, ei ollut Mooses, ei ollut Daavid, ei ollut Pietari. eikä ollut Paavali.

      vain Jeesus oli valmis kun astui esille ja aloitti VIRKANSA ja teki mitä oli tehtävä meidän edestä pelastuksen ja sovituksen.

      Joten, aina sanotaan että Jumala ei etsi puhdasta, pyhää ja "taivaan enkeliä", vaan Jeesus tuli etsimään työmiehiä jotka ovat valmiit.
      ja kukaan heistä ei ollut valmis.

      Suosittelen itseäni, en teille mutta Jumalalle.
      Sillä Jumala sen tekee, en minä.

      Tietäen että Jumala Kaikkivaltias, Herra SEBAOT, ja minä olemme "enemmistö".

      Joten, Rukoilkaa että, jos tämä on Herrasta, niin Herra pian tule ja auttaa minua.
      ja sitten minä autan teitä ja koko Suomen kansaa ja sen kansalaisia, kuten on ollut, aina SOTIEN ajalla, Jumala meidän turvamme, tiedä vaikka itse Iso suuri ja mahtava Enkeli, Miikael.

      no oli kuka tahansa, niin Jumala on kanssani ja te.
      ja yhdessä, meillä on paikka, missä saamme PALVELLA Jumalaa, emmen mammonaa, emme ihmistä.

      Iloitkaa ja riemuitkaa,
      "Menkäämme Herran huoneeseen".

      Nyt, odotan ja katson mitä Herra tekee.

      Jumalan palvelija, Herran armosta ja vaikutuksesta.
      Tässä olen Herra.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe