Olen jo 2 vuotta etsinyt pientä tai keskikokoista koiraa,Olen jättänyt sähköpostia kaikille satakunnan eläinlääkäreille, että jos joku luopuu tai lopettaa koiransa, niin minulla on tarjota koti. En ole kuitenkaan mikään koirakuiskaaja, joten ongelmakoirat voi poistaa listalta. Ja nämä pyyntöni olen uusinut joka paikkaan useita kertoja, eikä MITÄÄN vastausta kuulu. Onko koirilla niin hyvä tuuri ettei satu kotona muutoksia tai mitään että koirasta luovuttaisiin.?
Ajattelin vaan kun en ole saanut YHTÄÄN vastausta ja kun soitan asiasta.Ei ole yhtään koiraa tarjolla.
Rankkurit ja eläinsuojat
2
129
Vastaukset
- Anonyymi
eläinlääkärit eivät välitä koiria. kysy löytöeläintalosta. tai katso tori.fi :stä. Eläinlääkärin lopetettavaksimpäätyvät van sairaat ja niin vihaiset yksilöt, ettei niiden kanssa pärjätä. Hyvätapaiset vanhemmatkin myydään. joten ilmaista koiraa et saa, mutta ostamalla pääset jopa valitsemaan rodun ja sukupuolen
- Anonyymi
lopetuttihan tanja karpelakin aikoinaan omat koiransa kun ei kehdannut niitä hoitaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912