mitä tuos uutisis jotain.. ramadan aikana saa kuka vain, kaikille avoin ilmainen
ruokailu moskeijoissa? jos kerran vuodes saa syödä hyvää liharuokaa siellä
näiden fiksus kirkossa, niin minun puolesta rakentakoot moskeijoita maan täyteen,
kyllä ilmainen ruoka maistuisi.
nois moskeijoiss ei semmonen junttitunnelmaka ole mitä näis pohjolan
tylyissä puukirkoissa
ja sen muistan mitä olin kirkon jäsen ev lut joskus, 2000 luvu alussa erosin,
ei tämä kirkko koskaan mitää ilmaista ruokaa tarjonnut tai mitää jonka
lisäksi krikkoveron takia sain mätkyjä, laskin silloin veroni, täysin selvästi tuli
kirkkoverosta vääristymä jota ilman veroni olisi menny tasan.
se todisti minulle että tuo kirkkovero on siis turha, keinotekoinen, vääristävä,
voisi sanoa että jopa laiton, ei verotus saa siten vääristyä että yhden veron takia
tulee mätkyjä.
ilmainen hyvä ruoka kelle vain
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
..niin no toki näiden moskeija krikkojen jäsenten lompakolla käyvät sen verran ahkeraan muun vuoden ajan ,että raskivat maksaa kerra vuodes ilmaista ruokaa kaikella kansalle..
mutta etu: ei tarvi olla moskeija kirkon jäsen että pääsee tuosta mega edusta nauttimaan??- Anonyymi
Ev.lut. kirkkokin on jakanut ilmaista ruokaa köyhille ja työttömille. Joko ruokapakettina tai valmiina ateriana seurakuntatalolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ev.lut. kirkkokin on jakanut ilmaista ruokaa köyhille ja työttömille. Joko ruokapakettina tai valmiina ateriana seurakuntatalolla.
niin.. näitä eu nötköt paketteja, kuivamuonaa..
toki diakonia sossuhan niillä on, mut kerran olen vain harkinnu käydä
siihen ei kai tarvi ees kirko jäsen olla mutta hätä pitää olla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin.. näitä eu nötköt paketteja, kuivamuonaa..
toki diakonia sossuhan niillä on, mut kerran olen vain harkinnu käydä
siihen ei kai tarvi ees kirko jäsen olla mutta hätä pitää olla?No eks nälkä = hätä? :P Ja eks jokasella meistä ole toi hätä vähintään kerran päivässä? ... problem solved!
- Anonyymi
Minä en moskeijamoskaa huolisi, vaikka olisin nälkäkuoleman partaalla!
- Anonyymi
Suomalaiset sen kinmoskapaskeijan juhla-aterian joutuvat maksamaan.
Ja jopa vankiloissa tarjoilemaan sen keskellä yötä noille rikollisillemuslimeille .
- Anonyymi
Kun syö yöllä, niin Allah ei huomaa syömistäsi.
- Anonyymi
No mä en usko mielikuvitusolentoihin, ni: Kait ne siellä moskeijoissa meikäläisille päiväsaikaanki sitä safkaa tarjoilee? Meinaa: Poliisi ei vois tykätä jos tän näköi äijä alkaa Odin puserossaan hiippailla moskeijaa kohti? :/ :D Vaikka sitten maha kurnien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä en usko mielikuvitusolentoihin, ni: Kait ne siellä moskeijoissa meikäläisille päiväsaikaanki sitä safkaa tarjoilee? Meinaa: Poliisi ei vois tykätä jos tän näköi äijä alkaa Odin puserossaan hiippailla moskeijaa kohti? :/ :D Vaikka sitten maha kurnien.
*alkaa siis ÖISEEN AIKAAN hiippailla ...
- Anonyymi
verovaroista taitaa mennä kuten kaikki muukin monikultturisuushöpinä,suvaitsevaisto maksaa yhteiskunnan pyörittämiseen kerätyitä veroista että toteuttavat suomessa omaa kulttuuriaan jota pakoon ovat tänne tulleet
- Anonyymi
Juu sitä mäki ihmettelin!?:P
Meinasinki ottaa heti aamusta selvää et mis on lähin moskeija, ni jos käviski tän kuukauden sit siellä syömässä! Ni sais niilt prkl eläteiltä vihdoin ja viimein ees jotain takaskinpäin! - Anonyymi
Omituista vouhotusta yöllä syödään vain kännissä nakkikioskilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837