Olen alkanut liikkuun

Anonyymi

pyörällä nyt vähän enemmän Jos nyt sattuis että törmiltäis uudestaan ja minun pitää tulla höpiseen jotain. Viime kerrallakin kyllä hieman häkeltyi ettei ehtinyt ajatella yhtään mitään. :)

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ajatus!

    • Anonyymi

      Melkoiset pyöräilylenkit sulla

      • Anonyymi

        Mitäs tuo nyt tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Jep, aikamoinen maakuntamatkailija...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, aikamoinen maakuntamatkailija...

        Onnistunee sulta paremmin?


    • Anonyymi

      Minä en halua törmätä nyt keneenkään. Ensin täytyy saada työ- ja muut asiat kuntoon.

    • Anonyymi

      Oli kyllä yllättävä kohtaaminen se viimeinen, mutta mukava. Samoin aivan häkellyksissä...

    • Anonyymi

      Itsekin pyöräilen ja täytyy kyllä sanoa että kun sitä vauhtia on ei siinä paljoa ehdi havainnoimaan mitään muuta kuin että ei aja jalankulkija päälle tai auton alle.


      28-30 km/h vauhdilla sitä vilisee ihmiset vaan ohi. Sulla on joku etänointi vauhtoi kun ehdit törmäileen ja häkeltyileen.


      Tai sit mulla on kuntoilu ja rajumpi liikunta mielessä eikä maisema-ajelut

      treeniähän se mun pyöräily onkin enempi kuin köröttelyä

      yks mies tos viime kesänä antoi töissä mulle numeronsa ja sanoi että soittele jos kiinnostaa. kertoili että oli nähnyt mua monesti pyöräilemässä. suhahdan vaan niin hirveällä vauhdilla ohi

      • Anonyymi

        Aika hiljaa painat, parhaillaan 1-vaihteisella 40km/h mittariin :). Riippuu pyörästä, vanteen koosta, kumin pinnan sileydestä, tuulen suunnasta, aerodynamiikasta ja reiden paksuudesta tämä asia.

        t. Toinen kova polkija


    • Anonyymi

      Hienoa kun liikut. Siitä olikin puhetta.

      • Anonyymi

        Hyväähän se tekee kaikenlainen liikunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväähän se tekee kaikenlainen liikunta.

        Pysyy terveenä ja jaksaa kaikenlaista tärkeää. Jos vaikka kaivattunsa kanssa kulkea...


    • Anonyymi

      Mullekin kävi niin etyä häkellyin. Koirallekin sanoin et ei saa mennä ettei törmäis. Olis pitänyt vaan katsella.

      • Anonyymi

        Koiran kanssa olikin.


    • Anonyymi

      Auton törmäily pyörän selässä kutitti hieman toista jalkaa.

      • Anonyymi

        turhake olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        turhake olet

        Siis?


      • Mä en oo sen koommin törmäillyt autolla kuk hänen ollessa kyydssä. 177 tuhatta näytti mittari kun vein huoltoon. Tänään pitäs hakee lounasaikaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mä en oo sen koommin törmäillyt autolla kuk hänen ollessa kyydssä. 177 tuhatta näytti mittari kun vein huoltoon. Tänään pitäs hakee lounasaikaan.

        Liikenteessä sattuu ja tapahtuu, onneks huomasit huollattaa, muista tarkistaa moottoriöljyt.


      • Anonyymi

        Muistaahan satusetänen sitten tarkistaa satujensa yksityiskohdat, kun ei voi millään muistaa, että oliko tiinalla, liisalla vai miialla jne ajokortti ja kuka heistä on ongittujen tietojen perusteella apostolinkyytiläinen vai peräti se ihana kerran bussissa nähty tyttönen jonka kanssa synkkasi niin lujaa ja kovaa, että tyttö niinq jäi bussin kyydistä pois ajatuksissaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikenteessä sattuu ja tapahtuu, onneks huomasit huollattaa, muista tarkistaa moottoriöljyt.

        Lamput, saranat, öljyt, jarrunesteet ym. tuli kuntoon jo kausihuollossa. Siinä huomattiin, että jouset oli menneet poikki, joten ne piti vaihtaa edestä ja takaa yksi kiveniskemä tuulilasissa peitettiin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Lamput, saranat, öljyt, jarrunesteet ym. tuli kuntoon jo kausihuollossa. Siinä huomattiin, että jouset oli menneet poikki, joten ne piti vaihtaa edestä ja takaa yksi kiveniskemä tuulilasissa peitettiin.

        Katsastushenkilöt kaivavat kiven alta kaiken, huollossa tarkistuttaa läpikotaisin vikalista, jos uutta kärryä aikoo ja vanha pois alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastushenkilöt kaivavat kiven alta kaiken, huollossa tarkistuttaa läpikotaisin vikalista, jos uutta kärryä aikoo ja vanha pois alta.

        Jousista ei olis menny katsastuksessa läpi. Tuulilasinaarmut ja jarrut on siinä ja siinä meneekö niistä läpi. Jahka pääsen mökistä eroon niin seuraavaksi lähtee auto. Asun sellaisessa paikassa missä autoo ei tarvi.


    • Anonyymi

      Minkälainen pyörä olisi pitkille matkoille hyvä?

      • Anonyymi

        Mummopyörällä se aitoriitta polkee tiiraan teinipoikia ja häkeltyileen

        Pedofiili puumanainen


      • Anonyymi

        Tuo on kuule kunnianloukkaus en ole pedofiili. Enkä katsele mitään teini poikia en ole koskaan pitänyt itseäni nuoremmista sillä silmällä. Kun pyöräilee pitää olla silmät muutenhan voi ajaa vaikka ojaan vai pitäisikö ajaa silmät kiinni? Minä pidän ikäisistäni miehistä tai vanhemmista. Enkä ole mikään riitta on kuule ihan eri nimi. Ovatko kaikki ihmiset riittoja jos kysyvät pyörä asiota? Sulla on pahoja ongelmia. Kyllä ihmisiä saa katsoa siinä ei ole mitään pahaa.


    • Anonyymi

      Eteenpäin katsotaan ja välillä myös sivulle ei siinä mitään pedofiliä ole ei maahankaan voi kokoajan katsoa. En minä mikään mummo ikäinen vielä ole. Ei kai vaan mustasukkaisuuden kipinä iskenyt?

    • Anonyymi

      Törmäillään! 🚲

    • Anonyymi

      Voit sä sillä fillarillasi ajella missä haluat, mutta mitään parisuhdetta meille ei tule. Ystäviä korkeintaan.

      • Anonyymi

        No kukas olet? Silloinhan sille ei voi mitään.


      • Anonyymi

        Aika negatiivista paskatekstiä kun ei ees tunneta. Nussin sua kuivana kakkoseen ja katotaan tykkäsitkö. Ja nyt pyöräilemään!


    • Anonyymi

      Moottoripyörällä joku voisi tulla ajelemaan.

    • Anonyymi

      Jos ajelet samoilla kulmilla missä sillon nähtiin niin varmasti törmätään ennen pitkää.

    • Anonyymi

      Illan päälle taas kaupan kautta lenkille. 😜

    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Minä näin tänään ensimmäistä kertaa ihmisen johon haluaisin tutustua. Menneet ovat menneitä, ihan kaikki.

    • Anonyymi

      Nauttikee vain pyöräilystä. Itse en pysty kai koskaan ajamaan pyörällä.

      • Anonyymi

        Onko noloa tai liian köyhää?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe