Jotta saatte auttaa matuja ja maksaa itsenne kipeiksi veroista ja kaikista kuluista mitkä nousevat koko ajan? Itse muuttanut jo aikoja sitten pois koko euroopasta,mutta minne? Sen saat selville kun vähennät -8 tuntia tästä kellonajasta .22.48 suomen aikaa.
Miksi asutte Suomessa vieläkin?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa. Milläs todistat?
- Anonyymi
Voishan sitä muuttaakin, mutta en tiedä maata, josta voisin hakea turvapaikkaa ja jossa saisin ilmaisen täysihoidon ja taskurahatkin vielä.
- Anonyymi
Maaailman eläimistön tuhoutuminen on saavuttanut uuden huippunsa ja tuhonopeus tulee kiihtymään.
Mutta minä hevon vittua piittaan tuhosta, johtuu se sitten ilmastonmuutoksesta tai jostain muusta. En laita rikkaa ristiin tuhoa vähentääkseni.
Teen sen vasta sitten, kun vihervassarit myöntävät maailman ylikansoituksen olevan yksi suurimpia, jos ei peräti suurin syy maapallon tuhon syihin.
Odotan myös, että vihervassarit lopettavat kaikenlaisen humanitäärisen avun ja lopettavat vaatimukset turvapaikkojen saamiseksi ns. hädänalaisille.
Tuhon estämiseksi on annettava tilaa niille joilla on elämisen mahdollisuus eikä viedä heidän elinmahdollisuuksia kuormittamalla elinkelpoisia alueita tuomalla sinne liikaväestöä. En todellakaan tee mitään vain siksi että elinkelvottomat yksilöt pysyisivät elossa alueilla joihin he eivät edes kuulu.
Sairaus hoidetaan parantamalla sen syy, pelkkä oireiden hoito ei riitä.
Ja se on valintakysymys.
Vihervassarien pitää ymmärtää se, että kakkua ei voi yhtaikaa sekä syödä että sääsyää.- Anonyymi
Niin totta.....maailmaan pukkaa vuosittain n. 15 x Suomen väestön verran lisää porukkaa...taistellaan nyt verissäpäin Suomessa ilmastomuutosta vastaan.....joopa!
- Anonyymi
Tule sinä tänne niin saat voita sen leipäs päälle!
Missä on ryhtisi, kunniatyö?
Meidän on uudesta luotava maa
raukat vain menköhöt merten taa
- Ilmari Kianto- Anonyymi
Ei pahalla mutta Suomea ei voi luoda enää uudestaan, Sen estää se että kuulumme EU:hun,joka tarkoittaa että Suomi vajoaa yhä syvemmälle velkahelvettiin ja taatusti sen tulee tuntemaan kansa joka alistuu siihen kuten suomalaiset.
- Anonyymi
Mutta missä on persujen varsinainen Shangri La?
- Anonyymi
Pois minäkin olen lähdössä. Jo parina vuonna olen ollut ulkomailla enemmän kuin Suomessa.
Tänä vuonna ja jatkossa pitää huijata KELAa matka-aikojen kanssa, kun nykyään putoaa pois Suomen terveydenhoidon piiristä jas on ulkomailla yli puoli vuotta vuoden aikana.
Verorahat kyllä Suomeen kelpaa ja matuja hoidetaan ympäri vuoden mutta suomalaisia tiputellaan pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4242333Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122139Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821109Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581015Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4121000- 153885
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 56839
- 79815