Palstan ilkeilyyn ei auta

🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta ei ole. Aurinkovoidetta tulee levittää runsaasti helmikuusta lokakuun loppuun.

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parasta olla välittämättä.
      Ketään täällä ei tunneta;))

      • Anonyymi

        Paitsi että minä tunnen sinut :D


      • Niin, eikä ne kirjoitukset vaikuta mihinkään ruudun tällä puolella.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin, eikä ne kirjoitukset vaikuta mihinkään ruudun tällä puolella.

        Riippuu itsekunkin sietokyvystä ja ajankohtaisesta tilanteesta.
        Jos on tottunut saamaan rapaa silmille, ei pienet tunnu
        kovin pahalle.
        Nyt nukkumaan;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu itsekunkin sietokyvystä ja ajankohtaisesta tilanteesta.
        Jos on tottunut saamaan rapaa silmille, ei pienet tunnu
        kovin pahalle.
        Nyt nukkumaan;)

        Säälittää ihmiset kelle ne kommentit oli tarkoitettu. 😕


    • Anonyymi

      Suojakerroin voi olla todella korkeakin jos haluaa suojautua kunnolla: alumiinipaperia käärii vain ympärilleen kaikkialle, jotta silmänreiät ja hengitysaukot vain jäävät näkyviin, lähes 100% suojakerroin sitten auringonvaloa vastaan.

      Mutta jaahah, kylpyyn ja olikohan tuo hyvä elokuva American Ganster TV5 -kanavalla, en muista nyt tuota äkkiä ajattelemalla.

      • Anonyymi

        No tuota, tässä pidemmän aikaa näitä elokuvia katselleena ja kertoimienkin lävitse voin sanoa kaikkien elokuvien menneen pieleen sen takia ettei niistä saa mitään selvää. Jos joku haluaa katsoa värielokuvia mustavalkoisina niin siinähän katselee, katselen elokuvat sellaisena kuin ne on tehty. Eikä ne oikeastaan edes kiinnosta, mielummin jätän elokuvat sinne laariin lojumaan.


      • Nimi tuntui vieraalta, mutta vähän ajan päästä muistin että olin nähnyt aiemmin. Minua ei kauheasti kiinnosta huume- ja sotaelokuvat. Ei nyöskään mitkään fantasiat ja merirosvojutut kirjoina eikä leffoina. Scifit menee jos niissä ei ole ötököitä. Poikkeuksena Tähtien sota leffat nissä ötökät ei haittaa 😀


      • Anonyymi

        Melkein kaikissa avaruusjutuissa on ötököitä, paitsi dokumenteissa :)
        Lasten tuossa The Orville -sarjassa, siinäkin on ötököitä.


      • Anonyymi

        Tuli mieleen hauska ötökkäkieli Darmok-kieli Star Trekistä, olisi hyvä salakieli, on selityksetkin:

        "The beast at Tanagra" – ongelma mikä pitää ratkaista
        "Children of Tama" – Tamarialainen
        "Chenza at court, the court of silence" – en kuuntele sinua
        "Darmok and Jalad at Tanagra" – yhteistyö
        "Darmok and Jalad on the ocean" – uusi ystävyys joka on tullut yhteisen haasteen seurauksena
        "Darmok on the ocean" – yksinäisyys
        "Picard and Dathon at El-Adrel" – onnistuneet ensitreffit, tai tehdä yhteistyötä
        "Kadir beneath Mo Moteh" – en pysty ymmärtämään sinua
        "Kailash, when it rises" – välttämätön uhraus
        "Kiazi's children, their faces wet" – älä itke
        "Kira at Bashi" – kerro tarina
        "Kiteo, his eyes closed" – en suostu uskomaan sinua
        "Mirab, with sails unfurled" – nyt "nostan kytkintä", eli poistun paikalta
        "Rai and Jiri at Lungha. Rai of Lowani. Lowani under two moons. Jiri of Ubaya. Ubaya of crossroads, at Lungha. Lungha, her sky gray" – tervehdys vieraiden kansojen kesken
        "The river Temarc in winter" – ole hiljaa
        "Shaka, when the walls fell" – epäonnistuminen
        "Sokath, his eyes uncovered/opened" – ymmärrän, tajuan nyt
        "Temba, at rest" – en suostu ottamaan lahjaasi vastaan tai kaikki on jo hyvin en tarvitse lahjaasi
        "Temba, his arms wide/open" – lahja
        "Uzani, his army with fists closed" – houkuttelemme vihollisen ansaan
        "Uzani, his army with fists open" – hajaudumme ja saamme vihollisen ansaan
        "Zima at Anzo" "Zima and Bakor" – väärinymmärksestä syntynyt vihamielisyys
        "Zinda, his face black, his eyes red" – viha, kipu, epämiellyttävä olo... joko itsellä tai jollain toisella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen hauska ötökkäkieli Darmok-kieli Star Trekistä, olisi hyvä salakieli, on selityksetkin:

        "The beast at Tanagra" – ongelma mikä pitää ratkaista
        "Children of Tama" – Tamarialainen
        "Chenza at court, the court of silence" – en kuuntele sinua
        "Darmok and Jalad at Tanagra" – yhteistyö
        "Darmok and Jalad on the ocean" – uusi ystävyys joka on tullut yhteisen haasteen seurauksena
        "Darmok on the ocean" – yksinäisyys
        "Picard and Dathon at El-Adrel" – onnistuneet ensitreffit, tai tehdä yhteistyötä
        "Kadir beneath Mo Moteh" – en pysty ymmärtämään sinua
        "Kailash, when it rises" – välttämätön uhraus
        "Kiazi's children, their faces wet" – älä itke
        "Kira at Bashi" – kerro tarina
        "Kiteo, his eyes closed" – en suostu uskomaan sinua
        "Mirab, with sails unfurled" – nyt "nostan kytkintä", eli poistun paikalta
        "Rai and Jiri at Lungha. Rai of Lowani. Lowani under two moons. Jiri of Ubaya. Ubaya of crossroads, at Lungha. Lungha, her sky gray" – tervehdys vieraiden kansojen kesken
        "The river Temarc in winter" – ole hiljaa
        "Shaka, when the walls fell" – epäonnistuminen
        "Sokath, his eyes uncovered/opened" – ymmärrän, tajuan nyt
        "Temba, at rest" – en suostu ottamaan lahjaasi vastaan tai kaikki on jo hyvin en tarvitse lahjaasi
        "Temba, his arms wide/open" – lahja
        "Uzani, his army with fists closed" – houkuttelemme vihollisen ansaan
        "Uzani, his army with fists open" – hajaudumme ja saamme vihollisen ansaan
        "Zima at Anzo" "Zima and Bakor" – väärinymmärksestä syntynyt vihamielisyys
        "Zinda, his face black, his eyes red" – viha, kipu, epämiellyttävä olo... joko itsellä tai jollain toisella

        Kas siinäpä ötökkäsanakirjaa kerrakseen. Muitakin hassuja avaruuskäännöksiä löytyy vaikka atk-sanastosta:
        press space bar = lehdistön avaruusbaari


      • Anonyymi

        Niin tuollaisesta saa hyvän salakielen jos puhuu metaforilla minkä jotkut tietyt vain tietävät, jolloin joku pitkä lausekin saattaa tarkoittaa vain yhtä sanaa, itse voi keksiä oman tuollaisen salakielen jota on erittäin vaikea purkaa kuin ainoastaan niiden ihmisten jotka henkilökohtaisesti tietävät jotkut tietyt tapahtumat.


    • Anonyymi

      Huomenia tänne ;)

      • Kohteliasta olisi vastata tervehdykseen, mutta kaiken pyörityksen jälkeen en oikein uskalla kun ei tiedä minkäläinen ryöpytys siitäkin alkaa 🙂


    • Anonyymi
      • Kaikenlaisia tutkimuksia ja luulemuksia on olemassa. Nyt mainostetaan tosi hyvää särkyvoidetta, mutta jossakin luki tutkimus, että särkyvoiteista ei imeydy mitään ihon läpi särkypaikkaan. Ja jos särkyvoiteista ei imeydy mitään niin miten voi aurinkovoiteista imeytyä jos ne kerran on ihon pintaan tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Nyt meni lääketieteeksi
      -no eipä haittaa;)

      • Anonyymi

        tos o, t.oivoo mies 98


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe