Olen kiinnosta Helsinki / lähitaksi osaketta
13
50
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Voi voi. Osakkeella täytyy olla huono maku jos se on sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Olen kanssa kiinnosta kuka jos kun vaikka osake väli kuusi antura kääpä
- Anonyymi
kaveri mina ole kiinostusta tula aja sinu taksi jos sinua ola toyota taksi. milo voi tula aja sinu taksi. kaveri mina voi alka jo huomena aja sinu taksi. ota yhteyta jos sinu kiinosta saa hyva kuski aja sinu toyota taksi
- Anonyymi
terve kaveri. minua ola toyota prius iha usi auto. mina kiinnosta tapa sina vaikka humenna esposa. osa sina tula espo tapa minua. laita numero jos kiinnosta niin mina soita sinu. osa sina aja automati auto mina toyota automati.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terve kaveri. minua ola toyota prius iha usi auto. mina kiinnosta tapa sina vaikka humenna esposa. osa sina tula espo tapa minua. laita numero jos kiinnosta niin mina soita sinu. osa sina aja automati auto mina toyota automati.
mina en paase humenna espo kosa mina mena taksi koe humenna. mina paase vasta tostaina tapa sinu. kiinosta sinu tapa minu sillo. mina en aja toyota automati auto koska kaveri olla semone ja mina nahda kuika aja sita toyota automati auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en paase humenna espo kosa mina mena taksi koe humenna. mina paase vasta tostaina tapa sinu. kiinosta sinu tapa minu sillo. mina en aja toyota automati auto koska kaveri olla semone ja mina nahda kuika aja sita toyota automati auto.
Mina halua aja kumpaaki, heti Esbo.
- Anonyymi
mina ole kiinnostaa ajaa kuski mersu taksi hyva uusi
- Anonyymi
Minua kiinnosta Uber osake, kuka voi myydä?
- Anonyymi
mita maksaa
- Anonyymi
Myyn OY:n jonka mukana tulee TH:n osake ja MB E 2019
0503920506- Anonyymi
Hintaan?
- Anonyymi
Kova paketti ,140 000 luulisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910