Olen kiinnosta Helsinki / lähitaksi osaketta
13
58
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Voi voi. Osakkeella täytyy olla huono maku jos se on sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Olen kanssa kiinnosta kuka jos kun vaikka osake väli kuusi antura kääpä
- Anonyymi
kaveri mina ole kiinostusta tula aja sinu taksi jos sinua ola toyota taksi. milo voi tula aja sinu taksi. kaveri mina voi alka jo huomena aja sinu taksi. ota yhteyta jos sinu kiinosta saa hyva kuski aja sinu toyota taksi
- Anonyymi
terve kaveri. minua ola toyota prius iha usi auto. mina kiinnosta tapa sina vaikka humenna esposa. osa sina tula espo tapa minua. laita numero jos kiinnosta niin mina soita sinu. osa sina aja automati auto mina toyota automati.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terve kaveri. minua ola toyota prius iha usi auto. mina kiinnosta tapa sina vaikka humenna esposa. osa sina tula espo tapa minua. laita numero jos kiinnosta niin mina soita sinu. osa sina aja automati auto mina toyota automati.
mina en paase humenna espo kosa mina mena taksi koe humenna. mina paase vasta tostaina tapa sinu. kiinosta sinu tapa minu sillo. mina en aja toyota automati auto koska kaveri olla semone ja mina nahda kuika aja sita toyota automati auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mina en paase humenna espo kosa mina mena taksi koe humenna. mina paase vasta tostaina tapa sinu. kiinosta sinu tapa minu sillo. mina en aja toyota automati auto koska kaveri olla semone ja mina nahda kuika aja sita toyota automati auto.
Mina halua aja kumpaaki, heti Esbo.
- Anonyymi
mina ole kiinnostaa ajaa kuski mersu taksi hyva uusi
- Anonyymi
Minua kiinnosta Uber osake, kuka voi myydä?
- Anonyymi
mita maksaa
- Anonyymi
Myyn OY:n jonka mukana tulee TH:n osake ja MB E 2019
0503920506- Anonyymi
Hintaan?
- Anonyymi
Kova paketti ,140 000 luulisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989