Muuten niin Amerikka häärii poliisina mutta ilmastonmuutoksesta ei vastuuta kanneta vaikka kuulemma ollaan niin kaikessa parhaita; ihan ei saa vaan koulutusta ilmaiseksi terveydenhoitokin maksaa valinnanvapauden maassa pienen haavan sitominenkin maksaa enemmän kuin harrikanhuolto eikä edes kouluissa tarjota ruokaa siellä , kun kakku päinnaamaa on suurinta viihdettä ja eläminen siis liian halpaa on varaa kuluttaa turhuuteen ja köyhät idiootit äänesti tasoisensa presidentin perintömiljoonikkotwiittaajan kuin sellainen ymmärtäisi tavallisen ihmisen elämää saati ilmastonmuutosta.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Muuten niin Euroopan Yhdysvallat häärii poliisivaltiona, mutta ihmisoikeuksista ei piitata, vaikka kuulemma ollaan kaikessa parhaita. Terveydenhuoltokin on kallistunut vuosittain, oli päivystyksen syy sitten haavan sitominen tai vakava sairaus. Kouluissa vegaaniruoka lisääntyy, jotta myös B12-vitamiinin puute kasvaa. Eläminen on siis liian kallista, kun työttömillä, opiskelijoilla ja eläkeläisillä eivät rahat riitä kaikkiin lääkekustannuksiin päivittäistarpeiden jälkeen. Siitä huolimatta EU-Suomi on äänestänyt virkaansa idioottipresidenttejä, jotka eivät ymmärrä mitään mikrotaloudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459