Hussein al tae.liekö saddam husseinin veljenpoika? laski sdp kannatuksen keskustan tasolle,on siinä kans muka pääministeri rikosrekisteri,ehdollinen tuomio.
Millo herra hölmölä rinne hakee sairaslomaa?tuntuu olevan helppoo tuolla evuskunnassa,oon nyt kipee vaik kuukauen,ko valehtelin ja nyt ne vittuilee mokomast.
2pv.saa kauhees lunssas normi tyäläine.
Vaihtakaa jo se pj nopeest tai teitä ei ennää ole!
Meneex Arvo johtaja antti rinteel koht paska housuu,eine leikimiukaa?pitää keskusta pyytää apuun!
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013