- oppositiohon ilimoootamma tässä ja nyt!
Emmekä oo ollekaan pettynehiä, yhyryn täysin piretyn ja kyvykkähän neuvoottelija puheenjohtajamma Orvon kantahan!
Mutta on henkilökohtaasesti samahan hengevetohon torettava notta onhan tämä NAURETTAVAA ...- jonsei eruskunnan kyvykkähimmästä puoluehesta saatu hallitusvastuullista kumppania josta juuri päättyny hallitus-ja vaalikauren loppunu vastuullisuus osootti kuitenki!
Mää oletan ny kans notta mun ansiootunehen kokoomuslaasen puhemiehen pestini saattaa päättyä ny tällä kertaa tähän, ja joku muu ehkä asioosta ja niiren hoirosta heikommin osaava henkilö pääsee jatkamahan täskin vaastuullises "pääemännän" tehtäväs!?
On toki myöskin tunnustettava notta ns. rivierustajksi on toresta vaikiaa palata niin monien vastuullisten ja vaikuttamisen vuosien jäläkehen.
Ja sekin vielä täs sierettävä kaikki nämä vuoret - moomma nyt tämän juuri oikialle lairalle istumahan sijoottamamma Persut ovakki nysitte kuitenkin meirän kyvykkähämpien ja parempiosaasten kokoomuslaasten vieres, ja jourumma torennäköösesti myös erilaasis istunnoos olemahan niiren kans yhyres rintamas hallitusenemmisyä vastahan! Se tuloo olemahan vaikiaa on mun oma näkemykseni jo nyt!
( Vaikka oomma Halla-ahonki kans pohojalaasista suvuusta kaukaasia sukulaasia mutta se ei helepota kansnakäymisiämmä luulisin?)
Totian teille lopuksi hyvät kannattajamma ja Kokoomukselta tekoja orottavat kansalaasemme, yritämmä teherä niin hyvää opposiittio politiikkaa kuinka vain osaamma ja maharollisuutemma antaa myören!
Kunniottavasti Teirän
Ansa Risukko
Kokoomus Eruskunta
- "oppositiossa oikialla lairalla - muttei äärimmääsenä".
Kansalaaset; Me Kokoomuksen kyky-edustajat jäämmä suosiolla...
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tästä me läheremmä...
"Kokoomus lähtee oppositioon – Se on puolueelle iso henkinen loikka, joka voi tehdä myös hyvää
Kolmenkymmenen viime vuoden aikana kokoomuksella on kokemusta oppositiosta vain neljän vuoden verran.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006098248.html
Samaa ajattelua on toisessa oppositio-puolueessa PS:sä yhyristämmä voimamma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501667- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750