Ei ksi tarkoitus ollut joutua oppositioon persujen apupuolueeksi? Jokin mättää kokoomuksen johdon poliittisessa osaamisessa.
Kokoomuksen taktiikka tökkii
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äärimmäiset oikeistovoimat ovat saaneet kokoomuksen sosiaalisen markkinatalouden kannattajista niskalenkin. He haluavat ajaa puolueen persujen kylkeen. Oppositiolle sopii hyvin nimi ’perskokkareet’.
- Anonyymi
Totta. Kokoomus on änkyröinnillään maalannut itsensä oikeaan nurkkaan persujen apuriksi. Ajan myötä puolueet alkavat muistuttaa toisiaan.
Hallitukseen jossa ei kyetä tekemään politiikkaa joka olisi taloutta ja työllisyyttä edistävää ei kannata tunkea vaan on parempi pyrkiä joko kaatamaan hallitus tai antaa kunnon oppositiopolitiikalla näpäytys ja voitto seuraavissa vaaleissa.
Keskusta menetti silmissäni maineensa lähtiessään sosialismia ajamaan maahamme. Jos kepulaiset ovat kovana hyvien asioiden puolesta niin hallitusta ei edes tule koska vappusataset ovat muuta aikaa kuin tätä päivää.
Oikeita ajatuksia ei saa myydä vaan ne pitää saada toimimaan eikä se näköjään onnistu sosialismin mukana!- Anonyymi
Todella mukava nyt huomata kuinka paljon sinua onnetonta porvarintollikkaa nyt taas kerran oikein harmittaakaan se tosiasia, kun Suomeen vihdoinkin saadaan vihervasemmistovetoinen kansanrintamahallitus vallan kahvaan kiinni.
Joten räksyttele sinä nyt vain todella kovaa siellä oppositiossa. Sillä ei mikään oppositio koskaan pysty mitään enemmistöhallitusta kaatamaan yhtään mitenkään. Anonyymi kirjoitti:
Todella mukava nyt huomata kuinka paljon sinua onnetonta porvarintollikkaa nyt taas kerran oikein harmittaakaan se tosiasia, kun Suomeen vihdoinkin saadaan vihervasemmistovetoinen kansanrintamahallitus vallan kahvaan kiinni.
Joten räksyttele sinä nyt vain todella kovaa siellä oppositiossa. Sillä ei mikään oppositio koskaan pysty mitään enemmistöhallitusta kaatamaan yhtään mitenkään.En tunne tollikoitasi mutta itse olen ollut työläinen yli 40 vuotta ja nyt työeläkkeellä jo yhdettätoista vuotta. Saat pitää omat porvaritollikkasi ihan miten tykkäät.
Se vaan on sillä lailla, kuten jo aikoinaan leipurikin lauloi jotta sinun vihervasemmistosi ei kykene työttömien määrää laskemaan koska se vaatii luokkaa 20 tuhatta uutta yritystä koska ainakin alkuun uselmmat ovat pieniä ja korkeintaan keskisuuria.
Olkoon vasemmisto vihreää tai punaista niin sillä ei ole pienintäkään keinoa kasvattaa yritysten lukumäärää, ei ainakaan ole ollut. Kannattaa siis nyt ensin nähdä tuleeko sitä hallitusta eli onko kepulaiset siihen kyllin tolloja.
- Anonyymi
Pienpuolueeksi Kokoomus onkin häiriköinut hallituksissa liian kanssa ja ajanut maan ahdinkoon erityisesti keinottelijoiden verohelpotuksilla ja tukiaisilla.
Persut tulee seuraavissa vaaleissa nitistämään Kokoomuksen selkeästi. Toivottavasti opettelevat ihmisten tavoille oppositiossa, hallitusvastuu kutsuu 4 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203