Nyt olisin kiitollinen

😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseksi vaikka ennen sitä en ollut huomannut mitään. Eikä huono tuuri lopu silmään vaan se jatkui eilen autolla. Mun piti lähteä rantsuun kävelylle koiran kanssa, mutta en saanutkaan takaluukkua auki. Etupenkillä se tärisee pelosta joten mun ajamisesta ei tule mitään kun yritän sitä lohduttaa!
Täytyy aamulenkin jälkeen lähteä taas huoltoon näytille 😕 Sekin on perinteisiä miesten töitä joista sinkun on pakko jotenkin selvitä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajan myötä silmä tottuuu heikentyneeseen näköön ja näön heikkenemistä on vaikea huomata ite: ainoa oikea toimenpide on, että käy oikealla silmälääkärillä eikä millään optikolla!

      • Mua vielä hämäsi se, että toinen silmä näkee ihan hyvin ilman lasejakin. Lievät silmälasit on olleet hajataittoa ja lukemista varten.


    • No ei nämä murheet millään lopu. Kun vihdoin pääsin huoltoon niin siellä takaluukku aukesi kymmeniä kertoja ihan nätisti, vaikka aamulla lähtiessä en ollut saanut sitä auki moneen kertan eri tavoilla yrittämällä. Onneksi olen nainen, niin tälläiset hölmöilyt menee sen piikkiin. Pitäskö vielä valkaista hiukset niin olis ulkonäöltäkin plondi 😕 ilmeisesti kolinassa matkalla oli kontaktit menneet kohdalleen kun eihän siitä lukosta lähtiessä kuulunut edes naksahdusta. 😕

      • Anonyymi

        Hyvää huomenta;)
        Laita crc.ta sinne luukun sisälle,
        jos se jumittaa.
        Siinä pullossa on mukana
        ohut muovipilli.
        Joka reiästä vain.
        Toimii kyllä.


      • Itse laitan lukkoöljyä. Välillä luukku temppuilee, kai jotain sähköhäiriöitä. Kerran ei huollossa saaneet luukkua auki niin jäi jarruvalopoltin vaihtamatta.😬Piti sitten itse vaihtaa😁


      • lounas.ajatus
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta;)
        Laita crc.ta sinne luukun sisälle,
        jos se jumittaa.
        Siinä pullossa on mukana
        ohut muovipilli.
        Joka reiästä vain.
        Toimii kyllä.

        Hyvä neuvo. Pitääkin ostaa, kun retkisuihkukin kaipaa sitä sillä moottori on niin hapettunut.


      • Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

        Itse laitan lukkoöljyä. Välillä luukku temppuilee, kai jotain sähköhäiriöitä. Kerran ei huollossa saaneet luukkua auki niin jäi jarruvalopoltin vaihtamatta.😬Piti sitten itse vaihtaa😁

        Vaihdoithan kerran sen pyyhkijän mootorin.
        Väsyttää eilinen ajo.
        Nukkumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoithan kerran sen pyyhkijän mootorin.
        Väsyttää eilinen ajo.
        Nukkumaan.

        No joo.. Onhan sitä tullut kaikenlaista vaihdettua autoihin😁


    • Anonyymi

      Et tarvitse ketään suojelijaa kun ovat sinulla jo, jotta ei ainakaan mikään varpunen tai viirupöllö hyökkäämään kimppuusi.

      • Hyvä suojelija mulla onkin. Cityrotatkaan ei pääse lähelle kun koira huolehtii niistä. Kaksi kertaa olen joutunut neuvottelemaan sen kanssa siitä voiko rottia syödä kun se pitelee tappamaansa rottaa hampaissaan.


    • Anonyymi

      Olisipa se entinen A- nainen jonka
      kanssa kirjoittelin ja Hän.

      pyörämies

      • Ainakaan mun nimi ei ala A:lla, enkä ole täällä kirjoitellut kenenkään kanssa joten en voi olla Hänkään.


      • Miten niin entinen? 😂 Aika pahasti sanottu😬


      • Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

        Miten niin entinen? 😂 Aika pahasti sanottu😬

        Anteeksi huono sanavalinta.
        Pidän siitä toisesta nim.


    • Anonyymi

      Olisihan se aina hauskaa jos olisi joku tyttönen, mutta itselläni... on niin vaarallisia jotain määräysjuttujakin ja sellaisia että: ei pystyisi kertomaan tytölle sellaisia liian pelottavina, mutta niin aina iltaseksinä.

      • Niinhän sitä sanotaan että kaksin aina kaunihimpi. Onnea sinulle etsintääsi.


    • Anonyymi

      hyvää äitienpäivää äideille:))

      • Omalta osaltani kiitos. Huomenna käyn tervehtimässä omaani 😍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe