Nyt olisin kiitollinen

😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseksi vaikka ennen sitä en ollut huomannut mitään. Eikä huono tuuri lopu silmään vaan se jatkui eilen autolla. Mun piti lähteä rantsuun kävelylle koiran kanssa, mutta en saanutkaan takaluukkua auki. Etupenkillä se tärisee pelosta joten mun ajamisesta ei tule mitään kun yritän sitä lohduttaa!
Täytyy aamulenkin jälkeen lähteä taas huoltoon näytille 😕 Sekin on perinteisiä miesten töitä joista sinkun on pakko jotenkin selvitä.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajan myötä silmä tottuuu heikentyneeseen näköön ja näön heikkenemistä on vaikea huomata ite: ainoa oikea toimenpide on, että käy oikealla silmälääkärillä eikä millään optikolla!

• Mua vielä hämäsi se, että toinen silmä näkee ihan hyvin ilman lasejakin. Lievät silmälasit on olleet hajataittoa ja lukemista varten.

• No ei nämä murheet millään lopu. Kun vihdoin pääsin huoltoon niin siellä takaluukku aukesi kymmeniä kertoja ihan nätisti, vaikka aamulla lähtiessä en ollut saanut sitä auki moneen kertan eri tavoilla yrittämällä. Onneksi olen nainen, niin tälläiset hölmöilyt menee sen piikkiin. Pitäskö vielä valkaista hiukset niin olis ulkonäöltäkin plondi 😕 ilmeisesti kolinassa matkalla oli kontaktit menneet kohdalleen kun eihän siitä lukosta lähtiessä kuulunut edes naksahdusta. 😕

• Anonyymi

Hyvää huomenta;)
        Laita crc.ta sinne luukun sisälle,
        jos se jumittaa.
        Siinä pullossa on mukana
        ohut muovipilli.
        Joka reiästä vain.
        Toimii kyllä.

• Itse laitan lukkoöljyä. Välillä luukku temppuilee, kai jotain sähköhäiriöitä. Kerran ei huollossa saaneet luukkua auki niin jäi jarruvalopoltin vaihtamatta.😬Piti sitten itse vaihtaa😁

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää huomenta;)
        Laita crc.ta sinne luukun sisälle,
        jos se jumittaa.
        Siinä pullossa on mukana
        ohut muovipilli.
        Joka reiästä vain.
        Toimii kyllä.

Hyvä neuvo. Pitääkin ostaa, kun retkisuihkukin kaipaa sitä sillä moottori on niin hapettunut.

• Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

Itse laitan lukkoöljyä. Välillä luukku temppuilee, kai jotain sähköhäiriöitä. Kerran ei huollossa saaneet luukkua auki niin jäi jarruvalopoltin vaihtamatta.😬Piti sitten itse vaihtaa😁

Vaihdoithan kerran sen pyyhkijän mootorin.
        Väsyttää eilinen ajo.
        Nukkumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaihdoithan kerran sen pyyhkijän mootorin.
        Väsyttää eilinen ajo.
        Nukkumaan.

No joo.. Onhan sitä tullut kaikenlaista vaihdettua autoihin😁

• Anonyymi

Et tarvitse ketään suojelijaa kun ovat sinulla jo, jotta ei ainakaan mikään varpunen tai viirupöllö hyökkäämään kimppuusi.

• Hyvä suojelija mulla onkin. Cityrotatkaan ei pääse lähelle kun koira huolehtii niistä. Kaksi kertaa olen joutunut neuvottelemaan sen kanssa siitä voiko rottia syödä kun se pitelee tappamaansa rottaa hampaissaan.

• Anonyymi

Olisipa se entinen A- nainen jonka
      kanssa kirjoittelin ja Hän.

pyörämies

• Ainakaan mun nimi ei ala A:lla, enkä ole täällä kirjoitellut kenenkään kanssa joten en voi olla Hänkään.

• Miten niin entinen? 😂 Aika pahasti sanottu😬

• Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

Miten niin entinen? 😂 Aika pahasti sanottu😬

Anteeksi huono sanavalinta.
        Pidän siitä toisesta nim.

• Anonyymi

Olisihan se aina hauskaa jos olisi joku tyttönen, mutta itselläni... on niin vaarallisia jotain määräysjuttujakin ja sellaisia että: ei pystyisi kertomaan tytölle sellaisia liian pelottavina, mutta niin aina iltaseksinä.

• Niinhän sitä sanotaan että kaksin aina kaunihimpi. Onnea sinulle etsintääsi.

• Anonyymi

hyvää äitienpäivää äideille:))

• Omalta osaltani kiitos. Huomenna käyn tervehtimässä omaani 😍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      289
      8244
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4457
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2727
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      190
      2563
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      105
      2153
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1696
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1648
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      19
      1541
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      343
      1303
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      168
      1288
    Aihe