Vanhin ammatti kertoo paljon miehestä ja naisesta ja Jumalan säätämyksestä.
Vanhimmalla ammatilla on suuri siunaus tai kirous joka vaikuttaa tässä lopunajassa tuhansin juonin.
Miksi tuomio alkaa ensin Jumalan huoneesta?
- Naisen vanhin ammatti: PORTTO
-- useita naisia
- Miehen vanhin ammatti: PAIMEN
-- esim. Mooses, Nooa, Aabraham, Jaakob, Iisak ja Daavid
Lootin vaimo muuttui suolapatsaaksi mutta eivät hänen tyttärensä jotka tekivät Jumalan ja Lootin tahdon.
Vanhin ammatti - KIRJOITETTU ON
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raamatusta löytyy kehoituksia ja varoituksia niin naisille kuin miehillekin.
Pyhäkköportot ovat halunneet Naisten Raamatunkin. Trolli ja saatananpalvoja.
- Anonyymi
Sitäpä juuri. Pitäiskö hankkia banni häirikölle.
>>> Naisen vanhin ammatti: PORTTO
>>> Miehen vanhin ammatti: PAIMEN
Jos nyt pikkusen korjataan, niin miehen vanhin ammatti on selvästikin selkärangaton vätys. Esimerkkejä on monia.
Jotenkin on mopo karannut käsistä kun tuli yleinen anonyymisyys. Ennen oli foorumeilla omat seriffit ja pysyi jonkinlaien tolkku kirjoittelussa.
- Anonyymi
Nykyajan naisia kun katsoo niin portoiltahan he näyttävät. Pukeutuminen on niukkaa, napapaitoja ja legginsejä. Rinnat puoliksi ulkona ja shortseista vilkkuu paljas perse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902