Kristittyjen taivas ja ikuinen elämä

Anonyymi

Jeesususkovaiset lupailevat ihmisille ikuista elämää taivaassaan. Tuntuu hiukan epäuskottavalta kun universumillammekin on rajallinen määrä ikää niin edessä kuin takanakin.

Vai onko kyse siitä että kristittyjen taivaassa lyhyempikin aika saadaan tuntumaan ikuisuudelta?

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      haaveeseen ikuisesta elämästä sortuvat he ketkä eivät edes ymmärrä mitä se oikeasti tarkoittaisi. tietämättömyys ja matemaattinen lahjattomuus on maaperää missä tämänkaltaiset harhaiset haaveet elävät

    • Anonyymi

      Ainakin aika tuntuisi pitkältä taivaassa näiden palstan Räyhisten seurassa. Ei sitä valehtelua ja syyttelyä kestäisi yhtäkään päivää jos tietäisi ettei se lopu koskaan.

      sage8

      • Anonyymi

        "Ainakin aika tuntuisi pitkältä taivaassa näiden palstan Räyhisten seurassa. "

        Näinhän se menee, että jumalattomat eivät halua taivaan oloihin ja siitä syystä myös hyväksyvät viimeisen tuomion kohti kadotusta. He eivät halua olla pyhyyden ilmapiirissä. He haluavat tehdä jumalattomia asioita.


    • Meillä järjestetään keräyksiä taivaaseen joutuneille. Pipoista, villanutuista ja -sukista on siellä huutava pula. Lämmitys ei siellä pelaa ja joka paikassa vetää kuin verkkokassissa.

      Pitkästyminen on siellä myös ongelma ja olemme yrittäneet saada kerätyksi mm. lautapelejä sinne joutuneiden iloksi.

      Ikävä myöntää mutta eräät täällä eivät hyväksy taivaaseen suunnattua humataarista apua vaan monet ovat sitä mieltä että sinne joutuneet ovat saaneet ansionsa mukaan. Lisäksi kaikki taivaaseen joutuneet ovat alunperin sinne myös halunneet.

      Pakolaisia sieltä olisi tulossa vaikka kuinka paljon mutta nykyisen sopimuksen puitteissa emme voi ottaa vastaan heitä. Joudumme valitetavasti palauttamaan kaikki kiinni saadut pakolaiset. Asia ei ole meistä kiinni vaan Jahve ei suostu lievittämään nykyistä käytäntöään taivaasta poistumiseeen.

    • Raamattu kertoo, että Jumala loi ihmsen maan päälle. Ikuisuuden Jeesuksen omat viettävät Jumalan valtakunnassa joka on maan päällä kun luodaan uudet taivaat ja uusi maa 🤓

    • Jumalan seurassa ei ole aikaa ....Jumala on aika ..Jumala on kaikkeus kaikki.Ei ole mitään Jumalan ulkopuolella.
      Samoin on helvetti ...siellä aika on vain ...ON. Se ON koko ajan .Tuli ei sammu siellä eikä mato kuole .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe