Parhaimmat cuckold kokemukset

Anonyymi

Mitkä ovat olleet teidän parhaimmat (kiihottavimmat) cuckold kokemukset?

112

30373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti se kerta kun vaimo antoi vieraalle ilman kumia luottaen varmoihin päiviin.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Ex antoi vieraalle paljaalla ilman mitään ehkäisyä loppuun asti, koska vieraalla ei seissyt kumin kanssa. Ex mukaan se oli niin iso että tilaisuutta ei voinut jättää käyttämättä. Pääsin liukkaille ja ex ei tullut raskaaksi.


      • Anonyymi

        Sama täällä, vieraalla oli iso, pääsin myöhemmin panemaan vaimoani eikä vaimo tuolloin onneksi tullut raskaaksi. Tekisi kyllä mieli joskus ottaa tuo uusiksi, vaimo kyllä suostuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ex antoi vieraalle paljaalla ilman mitään ehkäisyä loppuun asti, koska vieraalla ei seissyt kumin kanssa. Ex mukaan se oli niin iso että tilaisuutta ei voinut jättää käyttämättä. Pääsin liukkaille ja ex ei tullut raskaaksi.

        Tuollasesta tykkään. Vaimo tykkää myös antaa vieraalle.


      • Anonyymi

        Ja noin on taas palstahäirikön viestit ilmoitettu poistettavaksi näiltä palstoilta.

        Suosittelen muitakin ilmoittamaan tuon kyseisen palstahäirikön viestit aina poistettavaksi kun niitä näette. Hänelle ei kannata vastata mitään koska hän on psykoosissa ja täysin sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, vieraalla oli iso, pääsin myöhemmin panemaan vaimoani eikä vaimo tuolloin onneksi tullut raskaaksi. Tekisi kyllä mieli joskus ottaa tuo uusiksi, vaimo kyllä suostuisi.

        meillä kans vaimo tykkäs myös minä vaimo vaati päästä näkemäänkun miestä nussitaan niin annoin pepun käyttöön vieraalle oli mahtava tunne vaimo riemuissaan nyt kaipaan lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollasesta tykkään. Vaimo tykkää myös antaa vieraalle.

        seurustelun alkuaikoina en todellakaan ollut ainoa


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Niitä on montakin, muutama jäänyt erityisesti mieleen. Kerran vaimo jäi iskettäväksi ravintolaan ja vinkkasi minulle, että menisin jo kotiin. Menin odottamaan takapihalle makuuhuoneen ikkunan taa, hän tuli taksilla vieraan kanssa ja hetken päästä makkariin. Mies nosti heti hameen ylös ja sormineen vitulle, kkatselin syysyössä esileikin 69:ssä ja sitten aktin kun vaimo päällä ja paljaalla spermat sisään.
      Tauon jälkeen vaimo alle ja tosi iso mies rynkytti vaimoa puolisen tuntia kunnes laukesi toistamiseen, runkkasin ja nautin suunnattomasti. Vaimo tietty tiesi, että seurasin ulkoa, Lopuksi miehen mentyä sain nuolla naidun vitun ja pääsin liukkaille.
      Toinen kerta, kun olimme bullin kotona ja nai vaimoa illalla monesti, aamulla heräsin maiskutteluun ja avasin varovasti silmäni. Vaimo nukkui meidän keskellä ja he suutelivat jo, sitten vieras alkoi hyväillä vittua ja työnsi sormen sisään.Vaimo runkkasi sen kalua ja kohta bull nousi satulaan, olevinaan nukuin mutta näin kaiken, kun kyrpä työntyi sisään ja lotina alkoi. Siirryin kohta jalkopäähän lattialle seuraamaan yhdyntää ja taisin kuvatakin. Runkkasin ja annoin lastin lentää lattialle sängyn alle,
      Kolmas oli meillä kotona kun chattituttavuus tuli kolmaksi yötä meille. Oli onneksi kiva ja hoikka tyyppi. Vaimo pukeentui hemaisevaksi lutkaksi minihameessa ja korsetissa, sain katsella altapäin kun vieras kyrpä työntyi takaa sisään, nuolin vuorotellen molempia, Lopuksi nuolin naidun kalun ja vaimon valuvan tussun, samalla laukesin vaimon suuhun. Sinä viikonloppuna sain katsella loputomasti naintia, välillä katselin jo telkkaa kun enää jaksanut seurata naintia.
      Vaimolla naintikertoja vieraitten kanssa yli sata eikä niistä muista montaakaan. Kiihottavaa on ollut seurata tanssia vieraan ja vaimon kanssa,sitä suutelua ja kopelointia ei voita mikään täysin muitten ihmisten seassa. Lopuksi hotellihuoneessa raju akti vieraan kanssa monissa asennoissa kruunaa kaiken ja valuvaan spermatussuun liukkaillenainti antaa virtaa arkeen.
      Viimeksi kolme viikkoa sitten kävi panomies kotona ja huomenna eri mies joka nainut jo monestikin rouvaa. Rva kaunotar 56v ja nuoret miehetkin aivan petoina kimpussa yhä ja lisää kokemuksia tulossa, tämä meillä jo elämäntapa josta nautimme.

      • Tässä oikeata meininkiä,ei olla pillukateita ja molemmat nauttii niin myös vieras


    • Anonyymi

      Eihän voi olla kokemuksia,kun ei edes H:gin kokoisesta kaupungista löydy aiheesta kiinnostunutta viriiliä vanhempaa siistiä sinkkumiestä kaveriksi kehittelemään ideaa, tutustumaan pulleaan vaimoon ja toivon mukaan pitkään ’suhteeseen’... paksu se
      itse 50,vaimo 45vee. Mutta ei ole löytynyt : (
      T. 53v ukm:n haave...

      • Anonyymi

        kiinnostaisiko vanhempi pariskunta Teille kehittelemään noita ideoita?Pirkanmaalta ollaan ja mikä olisi ihanampaa kuin päästä tutkimaan pulleaa vaimoasi.voisit toimia apumiehenä meille molemmille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiinnostaisiko vanhempi pariskunta Teille kehittelemään noita ideoita?Pirkanmaalta ollaan ja mikä olisi ihanampaa kuin päästä tutkimaan pulleaa vaimoasi.voisit toimia apumiehenä meille molemmille.

        Miilaista apumiestä ajattelitte?


      • En ole sinkkumies vaan varattu. Eikö se tunnu vaimostasikin turvallisemmalta, kun ei perään soitella ja terveysasiat on kunnossa? Olis kiva tutustua, jos vaikka teillä olisi anonyymi nettiosoite.
        Olen laiha tumma ja vanha irstas mies. Hirnotunteinen tarvittaessa. T. Jussi


      • Jussi3some kirjoitti:

        En ole sinkkumies vaan varattu. Eikö se tunnu vaimostasikin turvallisemmalta, kun ei perään soitella ja terveysasiat on kunnossa? Olis kiva tutustua, jos vaikka teillä olisi anonyymi nettiosoite.
        Olen laiha tumma ja vanha irstas mies. Hirnotunteinen tarvittaessa. T. Jussi

        Siis en hirnu- vaan hienotunteinen


      • Anonyymi
        Jussi3some kirjoitti:

        En ole sinkkumies vaan varattu. Eikö se tunnu vaimostasikin turvallisemmalta, kun ei perään soitella ja terveysasiat on kunnossa? Olis kiva tutustua, jos vaikka teillä olisi anonyymi nettiosoite.
        Olen laiha tumma ja vanha irstas mies. Hirnotunteinen tarvittaessa. T. Jussi

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Hgin Vuosaaresta


    • Anonyymi

      Miehenäkö tarkoitit ? Vuosia sitten Kolme reipasta nuorta miestä vei minut ja vaimoni tanssipaikalta kotiin autollaan. Pyysimme poikia jatkoille kesämökillemme. Saunottiin, juotiin olutta. Aamupuolella kesäyötä vaimo oli rohkeassa humalassa ja ehdotteli pojille... niin kaikenlaista. Siinä minä sitten katselin tolkuttomassa humalassa, kun pojat vuorotellen panivat vaimoani. Ei siinä mitään kumeja käytetty, sinne vaan sisään. Joku taisi santsatakin. Aamulla heräsin vaimon pikkarit tyynyllä vieressäni. Vaimo oli lähtenyt uimaan. Tultuaan hän sanoi, että oli aikamoiset rapsakat viime yönä, mutta sinä taisit sammua ennen loppunäytöstä :)

      • Anonyymi

        aika ilta ollut


    • Anonyymi

      En tiedä miten pari oli keskenään asian sopinut, mutta panin vaimoa, kun mies katseli salaa. En tiedä miten ja mistä, mutta vaimo sanoi minulle miehensä katselevan meitä. Varmaan sai kiksejä siitä, kun katseli. Useamman kerran kävin tuolla asialla ja en kertaakaan tavannut miestä. Ja kokemus, nuorelle pojalle ylikylän juttu harrastaa seksiä varatun ja kaksi kertaa vanhemman seksikkään naisen kanssa. Ja kyllä nainenkin siitä nautti. Tuosta Ukosta en tiedä, ehkä hänkin salaa :)

    • Anonyymi

      On hankala pistää kokemuksia parhausjärjestykseen, mutta yksi mikä on viime aikoina ollut vaimon kanssa usein muisteloissa on sellainen että vaimoni, silloin vielä tyttöystäväni, lähti naispuolisten ystäviensä kanssa juhlimaan. Ei siinä mitään, kuten aina ennenkin pyysin häntä pysyttelemään turvallisuuden vuoksi kavereidensa kanssa yhdessä.

      Jossain vaiheessa aamuyötä tuli viesti, jota en silloin lukenut kun olin nukahtanut, että hänen ystävänsä menivät jo kotiin, mutta että hän tapasi yhden vanhan tutun, eli entisen poikaystävänsä ja että he käyvät nopeasti yksillä tämän "pojan" luona. Poikaystävä oli ja on tietysti edelleenkin jos elossa on, kuusi vuotta vaimoani nuorempi.

      Minulle se tietysti sopi koska olin untenmailla ja hiljaisuus on myöntymisen merkki.

      Sitten heräsin siihen kun vaimoni tulee kotiin, iloisen kevyessä humalassa. Heti kun hän näki minut, hän kysyi että luinko hänen viestinsä ja kun luin sitä, hän ilmoitti että kävi nussimassa. Minä en tietysti siinä vaiheessa ymmärtänyt mitään, mutta vaimoni ohjasi minut sänkyyn, ja käski nuolla pillua kunnolla. Märät pikkuhousut lojuivat hänen vatsan päällään kun nuolin spermaista pillua.

      Vaimo ei suostunut paljastamaan että kuka oli ollut asialla ja nuolin hänelle orgasmin kunnes hän vaati että tulisin naimaan ja pussaamaan häntä. Vasta siinä hän alkoi kertomaan että oli ollut entisen poikaystävän luona ja päätynyt naimaan. Oli niin herkässä sen jälkeen että joutui hidastelemaan.

      • Anonyymi

        Sain videon jossa paksu kyrpä uppoaa kosteaan pilluun. Vaikka videolla näkyi vain kyrpä ja pillu, tunnistin sen heti vaimoni pilluksi. Noin viiden minuutin kuluttua kyrpä pumppaa lastinsa pillun sisään. Video tuli prepaid-numerosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain videon jossa paksu kyrpä uppoaa kosteaan pilluun. Vaikka videolla näkyi vain kyrpä ja pillu, tunnistin sen heti vaimoni pilluksi. Noin viiden minuutin kuluttua kyrpä pumppaa lastinsa pillun sisään. Video tuli prepaid-numerosta.

        Minäkin haluaisin videon jossa vieras mies panee mun tyttöystävää. Vähän on ollut puhettakin tällaisesta asetelmasta.


    • Anonyymi

      Kiihottavia oli kun sain salaa hierojalla katsoa vaimoani.
      Kun vaimo oli käynä hierojalla alasti ja olin neuvona hierojaa mistä tykkää.
      Niinpä hierojan pöydällä oli alaston vaimo.
      Olin vienyt vaimon autolla hierojalle ja löhtebnä asioille.
      Hieroja yksinäinen mies jätti oven lukitsematta ja tulin hiljaa sisää.
      Pöytä oli huoneessa ja sain katsella niin että vaimoni pimppi näkyi suoraan mulle.
      Pimppi oli ajeltu posliiniksi Jylhä klitoris oli koholla.
      Hieroja hieroi aika pitkään muita paikkoja ja sit siirtyi antaa pimpille käsittelyä. Runkkasin eteisessä kun kattelin vaimoni orgguja jota sormetus ja sauva tekivät.
      Miehellä seisoi kanssa hän runkkasi lattialle. Vaimo ei antana työntää.
      Kolmen orgun ja tunnin päästä poistuin ja ootin kun vaimo soitti että oli valmis.
      Jouduttiin naimaan matkalla...

      • Anonyymi

        Sitä ei tuollainen peräkammarin Jannu oikein ymmärrä. Monilla ihmisillä on hyvin monipuolinen ja rikas seksielämä... kaikkea ei täällä edes kerrota. Kyllä elämä on ihmeellistä.


    • Anonyymi

      Hiihtokeskuksessa vaimo halusi "lautapojan", kun hän oli niin kiva, pieni,söpö ja taitava. Kaksi päivää hän sitä houkutteli ja sitten niitä tulikin kolme, siis kaikki kaverit myös.

      • Anonyymi

        Vaimo lähtee aina mielellään mukanani noihin hiihtokeskuksiin. En ole häntä ikinä nähnyt laskettelemassa tai suksilla yleensäkään. Ja vaimon matkalaukkusta löytyy vain noita aikuisviihdenäyttelijöiden asusteita. Hän iskee milloin mistäkin nuoria janttereita, ja lopun arvaattekin. Kotimatkalla hän sitten muitelee, montako ja millaisia panoja oli lomalla ollut.


      • Anonyymi

        Noissa hiihtokeskukuksissa kyllä sutinaa riittää. Vaimon kanssa on muutama kerta kokeiltu tuota kuuluisaa somesovellusta, jota en nyt tässä ala mainostamaan. Laitettiin sinne feikki-ilmoitus jossa pari etsii nuorta miestä tai miehiä kimppaan. Ensin oli hiljaista, mutta tunnin jälkeen alkoi kilistä viestejä. "Ootteks heteroita, käykö 16 v., vai oonko liian nuori, tullaan kaverin kanssa,... sopiiko ?, Laita kuva... jne. Ensin tuo piti olla vain pila, mutta sitten vaimo kysyi, että kokeillaanko oikeesti ? Ja niinhän siinä sitten kävi, että vartin päästä tien varressa seisoskeli tuo innokas noviisi. Kaveri oli vähän säikkynä ja hoki monta kertaa, että ei ole ollut tällaisissa jutuissa ennen. Olisin tuon kyllä tiennyt käytöksestä ilmoittamattakin. Ja olihan se hiukan säheltämistä, mutta lopussa seisoi... kiitos... Seuraavalla kerralla teimme tuon pohjatyön valokuvineen ja asusteineen huolellisesti. Nyt tuosta jutusta on tullut ihan vaki touhua. On me joskus hiihtämässäkin käyty.


    • Anonyymi

      Me ollaan kolmistaan samassa sängyssä ja vuorotellen naidaan vaimoa.
      Tuttu ryhmä eikä olla kortsuja käytetty.
      Jokainen kerta on ollut mahtava ja hetero hommana vaimon pillusta nautitaan jo yhdeksättä vuotta ja aina yhtä mahtavaa.

    • Anonyymi

      Minulle aisurina riittää että vaimo levittää jalkansa ja päästää vieraan jalkojensa väliin. Haluan vieraan aina panevan paljaalla. Mahtavaa on jos voi työntää oman säälittävän vehkeensä valmiiksi nussittuun liukkaaseen spermaiseen lauenneeseen vittuun.

      • Anonyymi

        Aisurina minä joudun nuolemaan polvillani orkun hänelle kun tulee vieraista ja saan runkata vaimon pilkatessa pientä piliäni. Se riittää alistetulle.


      • Anonyymi

        Niin sitä pitääkin


    • Anonyymi

      Minä olen kanssa kerran nuollut. Vaimo tuli aamuyöllä kotiin. Herätti, runkkasi minua ja itseään, kiipesi päälle ja rupesi naimaan. Muutaman työnnön jälkeen vaimo tuli naaman päälle nuolettamaan itseään. Maistoin heti, että illalla on käyty ottamassa jo yhdet lastit sisään, mutta jatkoin nuolemista kunnes vaimo laukesi. Hän pyysi anteeksi tekoaan, mutta sanoin sen olleen kiihottavimpia juttuja ikinä.

    • Anonyymi

      Meillä on harrastettu kimppaa jo yli 20 vuotta. Yleensä vieras isokullinen mies, pari kertaa ollut nainen kolmantena. Vaimo on käynyt naimassa viiden eri isokullisen vanhemman miehen kanssa yksin. Viimeisimmän kanssa muutamia kertoja hotellissa. Pillu on läpimärkä ennen lähtöä, kun kokeilee sormella. Vaimo sanoo, että tottakai se on, kun tunnin päästä saa yli 20 senttistä paksua kullia melkein kaksmetriseltä mieheltä. Sitten yöllä tulee kotiin ja istuu avoimella ja spermaisella pillulla kullin sisälle ja kuiskaa korvaan, että nyt oon saanut kullia kunnolla ja, että onko liukas pillu.

      • Anonyymi

        Meillä tuo ison kalun ihanuus on muutamaan kertaan koettu, liian harvoin vain.
        Olemme noin 50v aviopari jossa rouva (minun yllytyksestäni) ollut joitain kertoja muidenkin miesten kanssa.

        Itse en ole koskaan nähnyt kun vaimoani nussitaan mutta juuri tuo tilanne jolloin tulee (hänen omien sanojensa mukaiseti) valmiiksi naituna kotiin on ainakin näin miehen näkökulmasta todella kiihottava.

        Meillä ollut koronan ja muidenkin asioiden takia taukoa asiasta mutta nyttemmin syksystä asti vaimokulta on reissuillaan viihtynyt ja tyydytettynä kotiin palannut.

        Meillä tämä koko leikki on vahvistanut parisuhdetta ja piristänyt seksielämäämme todella paljon, joku voi toki moralisoida mutta eipä kaikki ole kaikkien mieleen.

        Kiva, kova ja asiallinen mies voisi meillä saada paikan ihan vakkarinakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tuo ison kalun ihanuus on muutamaan kertaan koettu, liian harvoin vain.
        Olemme noin 50v aviopari jossa rouva (minun yllytyksestäni) ollut joitain kertoja muidenkin miesten kanssa.

        Itse en ole koskaan nähnyt kun vaimoani nussitaan mutta juuri tuo tilanne jolloin tulee (hänen omien sanojensa mukaiseti) valmiiksi naituna kotiin on ainakin näin miehen näkökulmasta todella kiihottava.

        Meillä ollut koronan ja muidenkin asioiden takia taukoa asiasta mutta nyttemmin syksystä asti vaimokulta on reissuillaan viihtynyt ja tyydytettynä kotiin palannut.

        Meillä tämä koko leikki on vahvistanut parisuhdetta ja piristänyt seksielämäämme todella paljon, joku voi toki moralisoida mutta eipä kaikki ole kaikkien mieleen.

        Kiva, kova ja asiallinen mies voisi meillä saada paikan ihan vakkarinakin :)

        En ole vain kiinnostunut vaan erittäin kiinnostunut vaihtamaan meilejä ja tapaamaankin säännöllisesti. Itse asun puolen Suomen eteläpäässä ja auto toimii fossiilisella, joten matkakin taittuu.👍 Muutkin tosimielin liikkuvat tietenkin saavat viestä kuhanen7 gmailiin. Kuvansa liittäneet saavat varman vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tuo ison kalun ihanuus on muutamaan kertaan koettu, liian harvoin vain.
        Olemme noin 50v aviopari jossa rouva (minun yllytyksestäni) ollut joitain kertoja muidenkin miesten kanssa.

        Itse en ole koskaan nähnyt kun vaimoani nussitaan mutta juuri tuo tilanne jolloin tulee (hänen omien sanojensa mukaiseti) valmiiksi naituna kotiin on ainakin näin miehen näkökulmasta todella kiihottava.

        Meillä ollut koronan ja muidenkin asioiden takia taukoa asiasta mutta nyttemmin syksystä asti vaimokulta on reissuillaan viihtynyt ja tyydytettynä kotiin palannut.

        Meillä tämä koko leikki on vahvistanut parisuhdetta ja piristänyt seksielämäämme todella paljon, joku voi toki moralisoida mutta eipä kaikki ole kaikkien mieleen.

        Kiva, kova ja asiallinen mies voisi meillä saada paikan ihan vakkarinakin :)

        Vaimo valmiiksi naituna on hyvä. Kyllä sinun täytyy tuo myös nähdä kun vieras ottaa vaimosi paljaalla ja näet kuinka mies antaa siemenensä vaimosi kuumaan pilluun. Siinä on aviomies lujilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tuo ison kalun ihanuus on muutamaan kertaan koettu, liian harvoin vain.
        Olemme noin 50v aviopari jossa rouva (minun yllytyksestäni) ollut joitain kertoja muidenkin miesten kanssa.

        Itse en ole koskaan nähnyt kun vaimoani nussitaan mutta juuri tuo tilanne jolloin tulee (hänen omien sanojensa mukaiseti) valmiiksi naituna kotiin on ainakin näin miehen näkökulmasta todella kiihottava.

        Meillä ollut koronan ja muidenkin asioiden takia taukoa asiasta mutta nyttemmin syksystä asti vaimokulta on reissuillaan viihtynyt ja tyydytettynä kotiin palannut.

        Meillä tämä koko leikki on vahvistanut parisuhdetta ja piristänyt seksielämäämme todella paljon, joku voi toki moralisoida mutta eipä kaikki ole kaikkien mieleen.

        Kiva, kova ja asiallinen mies voisi meillä saada paikan ihan vakkarinakin :)

        Tekisin hakemuksen heti, jos olis email-osoite tai puhelin tai kik-nikki


    • Anonyymi

      Naapurirapussa asuu tuollainen vähän hölmö poika. Eläkkeellä, mutta ei kuitenkaan holhouksen alla. Kävi aamuisin raaputtamassa vaimon auton tuulilasin ja harjaamassa lumet auton päältä. Ja juoksi aina rappuja alas, kantamaan vaimon ostoskassit. Minä kiusoittelin vaimoa, että poika varmaan on ihastunut sinuun. No meni vuosi ja kutsuimme hänet tapaninpäivänä kahville. Vaimo oli pukeutunut avokaulaiseen juhlamekkoon. Kahvit tuli juotua ja sillä kertaa ei sen kummenpaa. Poika meni yksiöönsä. Vaimo huomautti illalla sängyssä, että huomasitko, kun sillä seisoi. Vastasin ,että ei tullut sitä asiaa seurattua. Vaimo lisäsi, että oli pojalla aikamoinen mela. Sinä iltana vaimo oli jotenkin erityisen kiihkeä. Kysyin syytä tuohon tilaan ja vaimo vastasi, että ajattelin millaista olisi, jos se kaveri olisi kolmantena. Ja niinhän siinä sitten kävi, että viikon päästä kävin kutsumassa kaverin kylään. Vaimo oli hyvin valmistautunut... ja kyllä oli se ihan kunnon jortikka, kun vaimo sovitti sitä tavaraansa. Sinne se kuitenkin lopulta upposi ja ei mitään kumeja käytetty. Poika ei oikein tiennyt miten tuon loppuhuipennuksen kanssa pitäisi menetellä, eikä kehdannut kysyä. Vaimo huokaisi lupaavasti ja sanoi että anna tulla sisään. Ja sinne tyhjeni kassit. Kaveri istui sängyn laidalla ja ihmetteli, mitä oli tapahtunut ja miten menetellä jatkossa. Ja vaimo kysyi, jaksatko vielä toisen kerran. Sen kummemmin kyselemättä vaimo sai tuota mahtimelaa toistamiseen. Muutaman kerran tuo on pyynnöstä käväissyt asialla tuon jälkeenkin.

      • Anonyymi

        Ystävällinen vaimo sulla.


    • Anonyymi

      Vaimo kuudennella kuulla raskaana ja antaa tutulle paljaalla.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa, kun raskaana oleva vaimo nussii vierasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa, kun raskaana oleva vaimo nussii vierasta.

        On se. Sitä vain on raskaana ollessa tuo hormoonitasapaino niin sekaisin, että ainakin minulla on ollut raskauden aikana suoraan sanottuna "jatkuva kiima" päällä molemmilla kerroilla, niin ettei mieheni ole pysynyt vauhdissa mukana.
        Ekan raskauden aikana hän sanoi leikinpäiden että pitää pyytää naapuria avuksi, tarkoittaen samassa rapussa yksin asustelevaa miestä, josta oli tullut puolitituttu.

        Hän oli innokas kalamies ja toi meillekin usein korvauksetta osan saaliistaan. Olihan tosin huomattu, että hän taisi olla minuun myös vähän ihastunut.

        Niinhän siinä kävi, että asia johti toiseen ja hänen taas tuodessa pari haukea pyysin korvaukseksi kahville. Ja siinä keittiössä häärätessäni hänen katseensa seurasi minua kokoajan ja minua himotti ihan mahdottomasti ja kai olemuksellani vähän härnäsinkin.

        Puhe kääntyi myös raskauteeni ja myös siihen että hormonit hyrräävät ihan liikaakin.
        Mies oli hetken hiljaa ja sanoi, että panettaa siis kokoajan. Myönsin kasvot punehtuen.
        Mies kysyi nytkin? En saanut sanottua, mutta nyökkäsin. Mies vielä varmisteli: Eikä miehesi aina jaksa. Taas nyökkäsin.

        Hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi olevansa heikkona raskaana oleviin naisiin, mitä pide.mmällä sen parempi. Taas oli vaivaantunut hiljaisuus. Sitten mies sanoi äkkiä: Korjaa nuo astiat pöydältä ja sen tehtyäni hän sanoi vain: Riisuudu siinä. että saan ensin katsella sinua. Olin hämmentynyt, mutta niin kiihkoissani että aloin vaistomaisesti riisua vaatteitani. Mies tarkasteli minua kokoajan. Empiessäni hän vain sanoi, että kaikki pois.

        Siinä hän otti minut suoraviivaisesti keittiön pöydällä.

        Pois lähteissä mies sanoi tuovansa kalaa useamminkin ja tulevansa kahville ja jos minun tekisi mieleni naida, niin minun pitäisi kehottamatta kahvinjuonnin jälkeen korjata astiat tieltä, riisuuntua, hakea pöydälle mieluisinta pehmikettä ja asettua pöydälle selälleni naitavaksi.

        Tekihän minun mieli ja vaikka hävetti näyttää vieraalle miehelle omat himonsa, riisuunnuin joka kerta ja asetuin pöydälle selälleni suorastaan tarjoten itseäni. Mitä pidemmälle raskauteni eteni ja massuni kasvoi, sitä innokkaammin hän vieraili meillä.

        Näin kävi myös toisen raskauteni aikana. Raskauksien välissä emmekä viimeisen raskauteni jälkeen ole rakastelleet kertaakaan.

        Joskus tulee leikiteltyä ajatuksella, pitäisikö vielä kerran hankkiutua raskaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Sitä vain on raskaana ollessa tuo hormoonitasapaino niin sekaisin, että ainakin minulla on ollut raskauden aikana suoraan sanottuna "jatkuva kiima" päällä molemmilla kerroilla, niin ettei mieheni ole pysynyt vauhdissa mukana.
        Ekan raskauden aikana hän sanoi leikinpäiden että pitää pyytää naapuria avuksi, tarkoittaen samassa rapussa yksin asustelevaa miestä, josta oli tullut puolitituttu.

        Hän oli innokas kalamies ja toi meillekin usein korvauksetta osan saaliistaan. Olihan tosin huomattu, että hän taisi olla minuun myös vähän ihastunut.

        Niinhän siinä kävi, että asia johti toiseen ja hänen taas tuodessa pari haukea pyysin korvaukseksi kahville. Ja siinä keittiössä häärätessäni hänen katseensa seurasi minua kokoajan ja minua himotti ihan mahdottomasti ja kai olemuksellani vähän härnäsinkin.

        Puhe kääntyi myös raskauteeni ja myös siihen että hormonit hyrräävät ihan liikaakin.
        Mies oli hetken hiljaa ja sanoi, että panettaa siis kokoajan. Myönsin kasvot punehtuen.
        Mies kysyi nytkin? En saanut sanottua, mutta nyökkäsin. Mies vielä varmisteli: Eikä miehesi aina jaksa. Taas nyökkäsin.

        Hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi olevansa heikkona raskaana oleviin naisiin, mitä pide.mmällä sen parempi. Taas oli vaivaantunut hiljaisuus. Sitten mies sanoi äkkiä: Korjaa nuo astiat pöydältä ja sen tehtyäni hän sanoi vain: Riisuudu siinä. että saan ensin katsella sinua. Olin hämmentynyt, mutta niin kiihkoissani että aloin vaistomaisesti riisua vaatteitani. Mies tarkasteli minua kokoajan. Empiessäni hän vain sanoi, että kaikki pois.

        Siinä hän otti minut suoraviivaisesti keittiön pöydällä.

        Pois lähteissä mies sanoi tuovansa kalaa useamminkin ja tulevansa kahville ja jos minun tekisi mieleni naida, niin minun pitäisi kehottamatta kahvinjuonnin jälkeen korjata astiat tieltä, riisuuntua, hakea pöydälle mieluisinta pehmikettä ja asettua pöydälle selälleni naitavaksi.

        Tekihän minun mieli ja vaikka hävetti näyttää vieraalle miehelle omat himonsa, riisuunnuin joka kerta ja asetuin pöydälle selälleni suorastaan tarjoten itseäni. Mitä pidemmälle raskauteni eteni ja massuni kasvoi, sitä innokkaammin hän vieraili meillä.

        Näin kävi myös toisen raskauteni aikana. Raskauksien välissä emmekä viimeisen raskauteni jälkeen ole rakastelleet kertaakaan.

        Joskus tulee leikiteltyä ajatuksella, pitäisikö vielä kerran hankkiutua raskaaksi.

        Tuhmaa. Olisit kolmen kimppaa kokeilut myös raskaana😅


    • Anonyymi

      Tuttua on. Meillä on kolme lasta ja jokaisen odotuksen aikana vaimo kävi seksuaalisesti ylikierroksilla. Tuntui, ettei mikään riitä.
      No siitäkin selvittiin, mutta naida sai kyllä niin paljon, että ihan työstä kävi.

      • Anonyymi

        Sama täällä ja naida sai koko ajan. Meillä vieras taisi käydä tiineellä pillulla aika useasti. Ainakin pari kertaa tiedän varmaksi. Vaimo sanoi, että ei voi himoille mitään raskaana. Aivan tosi kiihottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja naida sai koko ajan. Meillä vieras taisi käydä tiineellä pillulla aika useasti. Ainakin pari kertaa tiedän varmaksi. Vaimo sanoi, että ei voi himoille mitään raskaana. Aivan tosi kiihottavaa!

        Taitaa olla kahdenlaisia naisia raskaana ollessa näiden juttujen perusteella. Toisia ei seksi kiinnosta ollenkaan ja toisille ei riitä mikään. Oma vaimo kävi aivan kuumana ja näin pari kertaa vieraan naivan vaimoani. Spermat päätyivät joka kerta sinne minne ne kuuluvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kahdenlaisia naisia raskaana ollessa näiden juttujen perusteella. Toisia ei seksi kiinnosta ollenkaan ja toisille ei riitä mikään. Oma vaimo kävi aivan kuumana ja näin pari kertaa vieraan naivan vaimoani. Spermat päätyivät joka kerta sinne minne ne kuuluvat.

        Maha pystyssä ja vieras kyrpä sisällä. Onko mikään pornompaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maha pystyssä ja vieras kyrpä sisällä. Onko mikään pornompaa?

        Ja ratsastaa turvonneet tissit pomppien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ratsastaa turvonneet tissit pomppien

        Toisen raskauden aikana vaimolla alkoi tulemaan maitoa paljon aiemmin ja herkemmin. Oli kiihottavaa nähdä kun vaimo ratsasti kaverin sylissä ja yhtäkkiä nännienpäihin tuli valkoisia pisaroita ja sitten alkoi maito valumaan ja orgasmia ennen sitä jo suihkusi. Vaimo odotti silloin heidän yhteistä lasta.


    • Anonyymi

      Kyllä nuorempana kävi aika hyvä viuhka naisten kans.
      Kävimme kaverin kanssa useinkin viihteellä.
      Olin kokematon naisten kanssa,ja himot oli aivan älyttömät. Vaan usein miten piti vaan runkata kun palasimme takaisin viihteeltä.
      Olin useinmiten kuskina ja en saanut edes Alkosta tukea.
      Kyllä sitä yritti tanssivankin tyttöjen kans,tosin oman ikäiset naiset eivät oikein innostuneet kömpelölle yritykselle.
      Sit kerran mua haki nätti pikkuisen vanhempi nainen,tuli liki ja tuoksui huumaavalle.
      Kullihan siinä pamahti seisomaan.
      Nainen katseli hymyillen ,että jassoo.
      Siinä juteltiin ja jotenkin tuntuu jännältä,punastelin enkä uskaltanut mitään ehdotella.
      Yllätyin kun nainen kysyi minulta, että haluaisinko lähteä jatkoille, heidän mökille.
      Hölmistyneenä kysyin että kenen heidän.
      Mieheni ja hänen,ja mies et tuu olemaan tiellä.
      Katsoin hölmistyneenä naista. En saanut sanaa suustani.
      No miten on? Nainen kysyi uudestaan posket punaisena.
      Mulla on kaveri samalla kyytillä, sopersin ääni väristen.
      Luoja miten olin hermostunut. Hikoilin ja taisinpa täristäkkin.
      Kaveria voi tulla mukaan,onko hän nainen vaan mies?
      Mies.
      Kysy häneltä haluaisiko hän tulla jatkoille ,voitte olla vaikka yötä.
      Lupasin kysyä.
      Kaveri oli heti valmis,kun sanoin että sillä taitaa olla jotain mielessä.
      Menimme pariskunnan luokse,ja sovimme että lähdetään heidän mökille jatkoille.
      Silloin eka kerran nuolin naisen pillua.
      Pikkuisen hirvitti kun naisen mies katseli kun me oltiin naisen kans.
      Se oli huikeaa,tavallaan se kiihoitti hitosti kun nainen voihki ja piti ääntä kun vuorotellen näimme kaverin kans.
      Yhden kerran jopa niin että olin naisen pillussa ja kaveri työnteli naista perseeseen.
      Oli huikeaa kun sai panna paljaalla ja niin paljon kun pystyi.
      Menimme kaverin kans intti ,ja jatkuvasti halùtti aivan sikana.
      Muistan tunteen kun ekalla lomalla olimme sopineet tapaamisen pariskunnan kans.
      Vaikka kuin yritti pidätellä ettei heti ŕuiskahtais nìi siltikin,,se vaan ruiskahti. Mutta pilluun ja syvälle.
      Kehiteltiin sen vuoden aikana vaikka mitä kiihoittavaa.
      Se oli kaikkein huikein leikki ,että nainen lopetti pillereiden syönnin.
      Se oli kiimaisinta sexiä,ja se näkyi kaikessa.
      Nainen oli kyltymätön,ja mies se oli ihan liekeissään. Hän ei saanut olla yhdynnässä naisensa kanssa. Halusi katsella kun naimme hänen vaimoa.
      No siinähän kävi niin että nainen tuli raskaaksi neljän kuukauden jälkee.
      Saimme kokeilla muutakin,kerran tuli puhetta isosta kullista.
      Mietimme miten saisimme helpoiten kokemuksen naiselle. Sen mies sanoi että myykää hänen vaimon pillua.
      Oli se vähän ihmeellistä sanoa kaverille että saa pillua jos maksaa 150 e.
      Se sopi kaverille jos saa ilman kumia tehdä loppuun asti.
      Olin ihastunut siihen naiseen ja nainen oli ihastunut minuun.
      Silloin koin itseni aisuriksi kun katsoin kun sen kimppa kivan pillu sai isoa pilluun.

    • Anonyymi

      En tiedä voiko tämän laskea cuckold jutuksi mutta olin lomalla tanskassa römö saarella.Kuljeskelin uikkareissa ja seisoikin.Siellä oli auringon ottajia,osa nakuna ja erään aurinkovarjon alla dyynin katveessa viisikymppinen nainen pillu punaisena loistaen.Kävelin ohi ja uikkareiden alla runkkasin.Hän oli näkyvästi jalat auki.Kun kiersin takakautta uudelleen siihen huomasin vanhemman,n 60 ukon,saksalaisen runkkaavan dyynin takana katsellen naista.Siihen viereen ja hän selitti että mein frau tai jotain sinnepäin,ja frau olikin houkutellut miehen levittämään aurinkorasvaa selkäänsä.Siinä katseltiin kun mies alkoi panna tätä rouvaa ja runkkailtiin,Ukko halusi runkat minuakin, ja hyvää se teki.Kohta otettiin vuorotellen kyrpää suuhunkin ja kun pari tuolla alhaalla alkoi kiihdyttämään vauhtia ukko halusi minulta lastin suuhunsa.Kieltämättä teki hyvää siinä seistä uikkarit nilkoissa ja mies lutkutti minun terskaani ja tuo näky siellä alhaalla,tuli kunnon orgasmi sen ukon suuhun.
      Tuo sattumus ei ollut ainoa cuckold juttu siellä rannalla,näin siellä myös toisen parin,taas vanhempi ukko katseli vieressä kyljellään kun rouvaa pani nuorempi mies.Kun vieressä oli pari miestä runkkaamassa menin mukaan ja runkkasin spermat lentoon,tuo ukko katseli innoissaan ruiskivia kaluja,halusi varmaan myös päästä liukkaille.

    • Anonyymi

      Olimme vieraina ystäviemme kesähäissä eräässä lomakartanossa. Meillä oli yhteinen mökki toisen ystäväperheemme kanssa. Pikkutunneilla varsin tuhdissa laitamyötäisessä vetäydyimme mökkiimme. Ystäväpariskunnan rouva nukahti täysissä pukeissa miltei saman tien ja tunsin itsenikin aika väsyneeksi.
      Tajusin jossain vaiheessa hämärässä mökissä liikettä ja näin että vaimoni ja ystäväni istuivat sohvalla suutelemassa. Kummallakin oli pullo ja lasi pöydällä. Vaimoni kikatti matalalla äänellä kun kaverini hyväili hänen rintojaan. Oli vaikea näytellä nukkuvaa kun sohvalla alkoi tosi toiminta. Kaverini sai vaimoni puvun venytettyä olkapäiltä niin että pääsi käsiksi paljaisiin rintoihin. Pitkä leninki kahisi kun pari kääntyi sohvalle ja mies nousu vaimoni päälle. Pienen supattelun jälkeen alkoi tapahtua ja tajusin, että nyt kyrpä upposi vaimoni vittuun. Kuului sohvan natinaa ja vaimoni valitusta. Hetken päästä mies nousi vaimoni päältä ja meni ulos kuselle.
      Heräsin aamulla meistä ensimäisenä ja peittelin vaimoni sukkanauhat leningin helmalla ja laitoin lattialla lojuvat pikkarit talteen. Ihmettelin myös että valkoiset korkokengät olivat pysyneen siinä menossa vaimoni jaloissa. Myönnän että tapaus kiihotti minua vaikka juuri mitään en nähnytkään lukuun ottamatta vaimoni tissien puristelua.
      Saman pariskunnan kanssa vaihdoimme vaimoja myöhemmin joitakin kertoja.
      Sääli että daameilla ei niillä kerroilla ollut täyttä juhlavarustusta.

      Tomppa

    • Anonyymi

      Yksi mieleen jäänyt pysyvästi, meillä vaunu kesäpaikalla Sääksin vaunu alueella. Olimme juuri löytäneet nuoremman varatun miehen joka saapui harrikalla, päällä musta nahka ajopuku ja kypärä pottamainen sekä ajolasit erilliset. Vaikutelma kiihottavan pelottava, vaimo pukeutuneena läpikuultavaan lyhyeen aamutakkiin. Kyprän ja lasit riisuttua paljastui siisti fiksu mies, joimme kahvit yhdessä sanoin lähden rannalle siksi aikaa kun nautitte toisistanne. Mies kysyi onko teillä aikataulu, hänellä mihinkään kiirettä. Vaimoni hymyili sanoessaan, laitaa viestin kun molemmat kylläisiä. Kolmentunnin päästä tuli viesti kahvi pöydässä. Pari 45

    • Anonyymi

      Teekkariaikana seurustelin varsin vakavasti silloisen tyttöystäväni kanssa. Tarkoitus oli avioitua heti kun valmistuisin. Perinteisissä vappubileissä viina virtasi ja kaikki olivat kunnolla kännissä. Tyttöystäväni tanssi tutun teekkarin kanssa pusero auki niin että rintsikat vilkkuivat. No - ei ollut ainoa. Vähän myöhemmin näin samaiset rintsikat roikkumassa vessan ovenkahvassa, pusero oli mytyssä lattialla. Avasin oven joka oli jäänyt lukistsematta ja siellä teekarikaverini pani tyttöystävääni takaapäin täysillä lavuaaria vasten. Pariskunta oli niin keskittynyt puuhaansa ettei huomannut minua. Katselin menoa hetken ja suljin oven.
      Heistä tuli aikanaan pari ja minä löysin omani toisaalta. Vieläkin saan mieleeni kuvan tyttöystäväni paljaana heiluvista varsin kauniista rinnoista ja niitä kourivista käsistä niin että saatan saada jopa seisokin.

      Petteri

    • Tarvisko joku 65+ pari apumiestä Tampereen seudulla?
      M56 182/97

    • Anonyymi

      RUK:n aikana meillä kaveriporukalla oli kierroksessa yksi paikallinen tyttö. Hän oli kiinnittänyt huomiomme tanssipaikassa poikkeamalla muista tytöistä pukeutumalla aina johonkin nättiin leninkiin. Tulimme hyvin juttuun ja kiistelimme, kuka saa hänet aveciksi kurssijuhlaan.
      Kerran päädyimme sinne valleille iltahämärissä ja juotimme tytön aika hönöön.
      Auksi saimme pidellä vain paljaita tissejä kaula-aukosta ja vähän sormettaa hameen alla pillua. Se meni lopulta siihen että panimme häntä vuorotellen. Jälkeenpäin kauhistelimme, että kellään ei ollut kondomia. No - ei sattunut haaveria ja minä sain hänet aveciksi kurssijuhlaan. Ilta päättyi silloinkin sinne valleille ja nyt minulla oli kondomikin. Vähän hankalaahan se paneminen oli kun täytyi varoa tytön hienoa juhlamekkoa.

      Pasi

    • Anonyymi

      Tavallaan paras mutta myös pahin kokemus.

      Opiskelijavaput ovat erityisen kosteita tapahtumia. Vein tyttöystäväni ravintolaillan jälkeen jatkoille erääseen opikselijaboksiin. Olimme valmiiksi jo aika mäiskeessä, mutta lisää nautittiin kämpillä. Tajusin kuinka juovuksissa tyttöystäväni oli kun hyväilin häntä siinä kolmen tutun kaverin katsellessa. Jossain välissä yksi heistä sanoi, että tyttöystäväni katseleminen panettaa niin helvetisti. Siihen totesin, että siitä vaan! Hetken päästä tyttöystäväni istui kahden kaverin välissä ja nauroi hervottomasti heidän jutuilleen. Aluksi hän vähän siirteli rintoja tavoittelevia käsiä sivuun, mutta antoi sitten periksi. Kikatus jatkui vielä kun hänet vedettiin sängylle ja rypistynyt vappumekko alkoi olla kasana vatsan päällä pikkarit ja rintsikat esillä. Kädet pitivät huolen niin tisseistä kuin klitoriksestakin ja nyt kuului enää vaimeaa uikutusta. Tuntui kuin tyttöystäväni ei olisi edes tajunnut partnerin vaihtumista. Kaverien spermat sentään jäivät kondomiin. Siinä vaiheessa lähdin pois.
      Seuraava tapaamisemme oli aika kylmäkiskoinen. Tyttöystäväni totesi saaneensa spermaa sisälleen, mitä hän ei ollut minullekaan sallinut. Hän oli todella vihainen minulle kun annoin hänen humaltua liikaa enkä ollut pitänyt hänestä huolta.
      Kaverit kertoivat myöhemmin, että yön toisella kerroksella kukaan ei ollut käyttänyt kondomia - ne olivat loppuneet. Tiemme erosivat, eikä hän ainakaan tullut raskaaksi eikä tiettävästi saanut mitään tartuntaakaan.

      Mika

    • Anonyymi

      Elettiin iloista 80-lukua. Vaimoni kävi muutaman ystävättärensä kanssa toisinaan lähiön tanssipaikassa. Hän kertoili aika avoimesti eräästä vakitanssittajasta, joka mielellään saatteli hänet kotiovelle. Palkkioksi riitti aluksi pari suudelmaa, mutta mieluummin ainakin tissien pitely - ja vihdoin pillun pitely ja jopa kaverin runkkaus pyöräkellarin nurkassa.
      Sitten tulin sanoneeksi, että toisi joskun miehen näytille meille, niin että vaimo voisi tarjota vaikka "parastaan".
      En uskonut, että niin kävisi - mutta kävi kuitenkin. Ja lunnollisesti pikkujoulun merkeissä. Lapset olivat viikonvaihteen isovanhemmilla ja niin minäkin pääsin juhlimaan. Talon rouvat olivat laittautuneet parhaimpiinsa ja vaimollakin oikein sukkanauhaliivit ja saumanailonit nätin mekkonsa alla.
      Tanssitin kaikkia rouvia ja tutustuin jotenkin vaimoni vakitanssittajaankin, joka tuli pöytäämme. Itse kutsuin hänet meille yömyssylle. Kaapista löytyi hyvää viskiä. Kaikki kolme olimme aika pöllyssä ja estot aika vähissä. Taisin siinä tosiaan vähän yllyttääkin, mutta kyllä heidän suutelemisensa aika luontevasti lähti käyntiin. Istuin sohvalla vaimoni toisella puolella ja osallistuin hyväilemällä hänen rintojaan. Mies meni pitemmälle ja aukaisi leningin ylimmät napit. Minä jatkoin hyväilemällä vaimoni reisiä ja samalla siirsin helmaa ylemmäs. Pikkutakit ja prässihousut lensivät lattialle. Sukkanauhoja seuraamalla vieraamme päätyi nopeasti vaimoni reisien väliin ja yhteisvoimin riisuimme pikkarit ja ihailimme ja hyväilimme vaimoni punottavaa luomupillua. Pyysin vaimoani ottamaan meidän seisovat kalut käsiinsä ja runkkaamaan meitä. Sitten annoin "vieraamme" johdatella tilannetta ja nousin sohvalta. Katselin kalu pystyssä kun vieras taivutti vaimoni selälleen ja levitti reidet ja alkoi hyväillä klitorista. Vaimoni huokaili äänekkäästi. Molemmat olivat niin kiihtyneessä tilassa, että kondomin sovitus ei luonnistunut ollenkaan ja niin vaimoni sai "paljasta". Pikkujoulumekko oli vähän tiellä, mutta sen riisuminen ei siinä onnistunut kun vetoketju meni jumiin. Tissit kuitenkin olivat esillä liiveistä. Mies tykkäsi kovasti vaimoni jäykistyneistä nänneistä - niin että pelkäsin hänen purevan ne irti. Minulta lensi lasti olohuoneen lattialle kun katselin ja kuuntelin vitun litinää.
      Session jälkeen vaimoni punoitti kiihtymyksestä vielä kauan ja minulta tippui hiki otsalta, mutta vieraamme käyttäytyi ihmeen luontevasti. Tarjosin vielä viskit ja vaimoni nielaisi omansa väärään kurkkuun kun vieraamme pyysi että saisi vielä hetken katsella hänen kauniita tissejään ja vittua, jota juuri oli nussinut. Yhdyin tähän pyyntöön. Punastellen vaimoni täytti tämän toiveen.
      Kun mies oli lähtenyt oli minun vuoroni. En muista että vittu olisi koskaan maistunut paremmalta!

      Aulis - nyt jo 70v.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti paras kokemus oli kun pääsin näkemään ja myös osallistumaan kun 60 v mies pani 30 vuotiasta vaimoani.Oltiin menty nuorena naimisiin (vähän yli parikymppisinä ) ja eikä oltu kuin n30 (minä vaimoani pari vuotta vanhempi ) kun alkoi tuntumaan että sexi elämmämme tarvitsi piristystä ja usein tulikin kysyttyä kun pantiin että mistä haaveilet tai unelmoit ja vastausta ei oikein kunnollista tullut kunnes erääklö kerralla kun oltiin orgsmit saatu ja levättiin sängyllä niin vaimo sanoi että vois olla jännä kokemus olla vanhemman miehen kanssa,kysyin ettö mistäs sellainen unelmien prinssi sulle löydettäis johon sano että ei kai mistään ,asia jäi hieman taka alalle kunnes pari kuukautta oli mennyt ja vaimo sanoin että hän on tutustunut yhteen mieheen joka on 60 v ,kysyin että mitä tarkoitat missä olet tutustunut ja että onks teillä jotain juttua meneillään ,vaimo sano että ei ole mitään juttua ja että kerran ovat kahvilla käyneet ja parikertaa käyneet ajelemassa,kysyinkin etteikö noilla ajeluillakaan tapahtunut mitään ,ei kuulemma mitään jota kuitenkin epäilin ,kysyin että missä tapasitte ja oletteko kauankin tunteneet vastaus oli että kuukauden verran ovat tunteneet ja työnsä puolesta ovat tutustuneet,kysyin että kumpi teki aloitteen niin vastaus oli ettö se mies kysyin että onko nyt varmaankin totta että ette ole nussineet niin vaimo oli jonkin aikaa hiljaa ja vastas ett ovat he kerran panneet ,kysyin että missä niin vastaus oli että sen miehen autossa jossain hylätyllä soramontulla.

      • Anonyymi

        Olis ollut kivempi lukea, jos tekstiä olisi jäsennelty ....


    • Anonyymi

      Ensin iski mustasukkaisuuden peikko ja hiljaa puristin käteni nyrkkiin housun taskussa ,parin tunnin päästä kun vaimo oli saanut lapset nukkumaan ja ottanut parilasilista viiniä.sanoi että hän ei jaksa valehdella ja että otat avioeron tai et niin hänen on sanottava että on tuntenut miehen kohta vuoden verran ja ovat naineet kymmeniä kertoja ja että mies on myös naimisissa mutta on ottamassa eroa vaimostaan kysyin että kuks hän on johon vastas että et sä sitä tunne kysyin että miksi olet vehkeillyt mun selän takana johon vastas että on aina tuntenut vetoa vanhempii pukumiehiin ja sanoi että on tuonmiehen rakastajatar ,kysyinkin että oletko saanut mieheltä lahjoja tai muuta vastaavaa niin sanoi että muistako sen viimeelokuisen kreikan matkan joka oli työnpuolesta järjestetty ((ihmettelinkin että miten ihmeessä vaatekaupan myyjille tuollaisia matkoja järjestetään) ,se mies oli matkan hänelle sen matkan maksanut ja hän oli antanut siittä hyvästä edestä ja takaa.

      • Anonyymi

        Aivan kerrassaan
        Upea kertomus !!! 👌🌞🌞🌞🌞


    • Anonyymi

      Sanoin että jos juttu ei leviä niin hyväksyn ja sillä ehdolla että saan olla mukana ,vaimo sanoi että taitaa olla parasta että mies ei tiedä kysyin että mitens meneteltäis että voisin myös saada nautinnon johon vaimo sanoi että saat naida häntä joka kerran kun hän tulee miehen luota ,kysyin että pääsenkö jälkiliukkaille et sanoi vaimo koska mies käyttää aina kortsua ,hän ehdotti että voisin tulla katsomaan salaa auton ikkunan takaa ja koska he käyvät nykyään sellaisen metsätien päässä jossa on todella tiheäö kuusikkoa ,ja niin siinä kävi että pääsin ikkunan takaa tirkistelemään kum mies nai vaimoani joka huohotti ja huusi kiimoissaan kun vieras nai.

      • Anonyymi

        Täristyttäbän hieno😎


    • Anonyymi

      Uimahallissa siivoojana ollut vaimoni bongasi uimahallissa isokyrpäisen kaverin johon tutustui. Ehdotettuani hänelle kolmatta pyörää hän mainitsi tämän kaverin.
      Eikä aikaakaan kun hän tuli meille vierailulle.Lopun voitte arvata.

    • Anonyymi

      Ei ollut sovittua, mutta kiihotti (ja suututti) rajusti. Kaveri oli meillä yötä jonkun urheilutapahtuman vuoksi. Jostain syystä heräsin yöllä, vaikka yleensä nukun kuin tukki. Kuulin ääniä olohuoneesta ja hiivin katsomaan. Vaimoni oli sohvalla jalat levällään ja pitkänmallinen Marimekko-yöpuku nostettuna ylös. Kaitsu suuteli vaimoani ja käsi oli jalkovälissä, vaimon pikkuhousut lattialla. Oli selvästi vaimo hyvin himokas, olisi hauska tietää miten tuohon oli päädytty. Näin hämärässä kesäyössä Kaitsun seisovan kullin. Hetken runkkailun jälkeen Kaitsu nussi vaimoani, enkä kyllä mitään kondomin asettelua huomannut. En voinut olla runkkaamatta ja laukesin aika nopeasti itsekin.

    • Anonyymi

      Meillä oli Musta mies kimpassa.
      Paksu kalu. Ja kyl vaimo tykkäs. Molemmat pantiin useamman kerran...niin paljon, kun vaimo jakso.😄

      • Anonyymi

        Paras kokemus on mustattu jälkiliukas valkoinen vaimo. Se lähtee ensin yökerhoon helmistringit päällä ja tulee kotiin täynnä tavaraa...


    • Anonyymi

      Vaimoni soitti työmatkalta ja pyysi lupaa naida kapakasta tapaamansa vanhan tuttavan kanssa. Lupasin sillä ehdolla, että jättää puhelimen auki hotellin sängyn viereen, jotta kuulen kaiken.
      Niin hän teki ja kuulin, kuinka vaimoni sai monta orkkua yön aikana. Ja aamulla vielä ennen töihin lähtöä panivat kuin aropuput.

    • Anonyymi

      katselin parvekkeelta kun 35v vaimoni antoi taloyhtiön grillikatoksessa takaapäin naapurin juopolle eläkeläismiehelle aamuyöstä talkoiden jälkeen

      • Anonyymi

        Oma vaimo on seksuaalisesti itsenäinen ja halukas. Meillä oli häät seuraavana päivänä ja siihen aikaan ei kukaan vielä järjestänyt mitään polttareita tai vastaavia juhlia. Tulevalla vaimolla ei ollut mitään menoa ja hän oli jo ilmoittanut että käy exänsä luona. Minulle se sopi. Iltapäivällä ystäväni ilmoittivat että he tulevat hakemaan minua ja mennään käymään pizzalla viimeisen sinkkuillan kunniaksi. Pizzerioita siihen aikaan Suomessa jo oli mutta ei joka niemennokalla. Yleensä roskaruokana oli ranskalaiset ja lihapyörykät tai jokin muu vastaava. Pizzeria oli nuorille miehille se ensimmäinen ruokaravintola. Pizzeriassa vierähti pari tuntia ja tulin yksin kotiin. Ilta venyi yöksi ja sitten vasta tuleva vaimoni tuli kotiin. Haistoin heti miehen tuoksun hänestä. Hän oli viettelevä ja kertoi että oli käynyt naimassa exänsä kanssa vielä viimeisen kerran ja oli pyytänyt tulemaan pilluun.

        Tunsin itseni aisankannattajaksi kun alttarilla olimme polvistuneina sen pehmustetun puoliympyrän edessä ja pappi, tulevan vaimoni exä, antoi ehtoollisen ja me kolme tiesimme että kaverin tavarat seilaavat vaimoni sisässä. Omat rojut oli tuleva vaimoni pyytänyt ruiskimaan vatsalleen.

        Vuosia myöhemmin vaimoni odotti toista lastamme ja raskausaika oli ollut väsyttävää. Ensimmäinen lapsi oli vanhemmilla viikonlopun ja vaimo oli nukkunut vuorokauden. Hän heräsi jossain vaiheessa lauantaina ja oli pitkästä aikaa pirteänä ja ilmoitti että hän haluaa panna. Minulla oli jotain minkä vuoksi itse en ehtinyt sellaiseen ja vaimo numeroa jo pyörittäessään totesi että lähtee käymään exänsä luona ja soiton jälkeen alkoi valmistautumaan. Kiihotti seurata sitä kun hän oli niin kiihottunut ja halukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vaimo on seksuaalisesti itsenäinen ja halukas. Meillä oli häät seuraavana päivänä ja siihen aikaan ei kukaan vielä järjestänyt mitään polttareita tai vastaavia juhlia. Tulevalla vaimolla ei ollut mitään menoa ja hän oli jo ilmoittanut että käy exänsä luona. Minulle se sopi. Iltapäivällä ystäväni ilmoittivat että he tulevat hakemaan minua ja mennään käymään pizzalla viimeisen sinkkuillan kunniaksi. Pizzerioita siihen aikaan Suomessa jo oli mutta ei joka niemennokalla. Yleensä roskaruokana oli ranskalaiset ja lihapyörykät tai jokin muu vastaava. Pizzeria oli nuorille miehille se ensimmäinen ruokaravintola. Pizzeriassa vierähti pari tuntia ja tulin yksin kotiin. Ilta venyi yöksi ja sitten vasta tuleva vaimoni tuli kotiin. Haistoin heti miehen tuoksun hänestä. Hän oli viettelevä ja kertoi että oli käynyt naimassa exänsä kanssa vielä viimeisen kerran ja oli pyytänyt tulemaan pilluun.

        Tunsin itseni aisankannattajaksi kun alttarilla olimme polvistuneina sen pehmustetun puoliympyrän edessä ja pappi, tulevan vaimoni exä, antoi ehtoollisen ja me kolme tiesimme että kaverin tavarat seilaavat vaimoni sisässä. Omat rojut oli tuleva vaimoni pyytänyt ruiskimaan vatsalleen.

        Vuosia myöhemmin vaimoni odotti toista lastamme ja raskausaika oli ollut väsyttävää. Ensimmäinen lapsi oli vanhemmilla viikonlopun ja vaimo oli nukkunut vuorokauden. Hän heräsi jossain vaiheessa lauantaina ja oli pitkästä aikaa pirteänä ja ilmoitti että hän haluaa panna. Minulla oli jotain minkä vuoksi itse en ehtinyt sellaiseen ja vaimo numeroa jo pyörittäessään totesi että lähtee käymään exänsä luona ja soiton jälkeen alkoi valmistautumaan. Kiihotti seurata sitä kun hän oli niin kiihottunut ja halukas.

        Onko vaimon ex pysynyt mukana seksikuvioissa myöhemminkin...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vaimon ex pysynyt mukana seksikuvioissa myöhemminkin...?

        Tavallaan. Noista aktiiviajoista on jo aikaa, mutta kun lasten kanssa arki silloin tällöin on tullut kestämättömäksi on vaimo käynyt välillä ottamassa lomaa exänsä kanssa. Mutta vanhemmiten näitä kertoja on selvästi harvemmin. Harvoin niitä oli silloinkin. Vain pari kolme kertaa vuodessa jos aina sitäkään. Nyt on hyvä jos kerran vuodessa. Mutta meille siitä yhdestäkin kerrasta riittää jutun aihetta makuuhuoneeseen.

        Pidän tästä harvemmasta tahdista kuitenkin koska se on pitänyt meidän seksielämässä mukavaa kipinää yllä ja antanut maustetta silloinkin kun nelikymppisten jälkeen kroppa alkoi heikentämään libidoa. Niinhän sitä sanotaan että vanhemmiten määrä vaihtuu laatuun ja näin on käynyt. Alapäässä alkaa sellainen kipinöinti kun vaimo kertoo soittaneensa exälleen tai jopa käyneensä exänsä luona. Joku tästä voisi luulla että seksiä on vähän mutta vaikka sitä panemista on vähemmän kuin ennen niin vanhemmiten se henkinen yhteys on vain lujittunut ja pienet sanat ja katseet pitää yllä kipinää ja sen seksin aika on sitten myöhemmin.


    • Poikaystävästä en tiedä mutta mulle tyttönä paras oli lukiossa.
      Sovittiin että poikaystävän kaveri voi tulla kolmanneksi. Tulikin ja toi pari kaveria mukanaan. Nautin niistä kaikista ja annoin kanssa kuulua sen.
      Oliko parasta nuo pojat vai harmistunut poikaystävä.
      Sitä saa mitä tilaa...

    • Meillä on kyllä yksi parhaista kokemuksista, kun kaksi inttipoikaa nussi rouvaa kahden viikon kineksen jälkeen. Siinä ei ekat lastit kauaa kestäneet, mutta sen jälkeen homma jatkui. Pojat olivat 19v ja rouva silloin 33v.

    • Anonyymi

      Kas,muutkin naiset on saaneet nauttia inttipojista.
      Olin vähän yli kolmekymppinen,todella hyväkuntoinen rouva.
      Olihan ne ekat lastit aika nopeat ,vaan onneksi oli paikka ja aikaa.
      Sai aika uskomattomia tuntemuksia.

    • Anonyymi

      10 vuotta sitten olimme vaimon kanssa lomamatkalla Californiassa tarkemmin Malibussa. Itseäni oli aina kiinnostanut nähdä vaimoni toisen miehen otettavana. Tuolla matkalla tutustuimme mustaan nuoreen mieheen joka oli hotellissamme töissä. Tämä ehkä 20 vuotta meitä nuorempi mies jäi kerran istumaan iltaa allasbaariin kanssamme. Kerroin hänelle mitä haluaisin nähdä. Vaimoni ei tästä tiennyt ja oli kieltänyt ajatuksetkin muille antamisesta kun olin joskus aiheesta puhunut. No jokatapuksessa tämä Alex niminen kaveri sanoi että voi yrittää ja jos hän onnistuu maksaa se minulle 500$. Seuraavana iltana Alex lähti kanssamme näyttämään paikkoja ja ilta oli kostea sekä luulen että söimme marikeksejä eräässä kahvilassa. Vaimoni kävi estotottomaksi ja kikattelevaksi mitä pidemmälle ilta kävi. Lopulta hän ilmoitti että Alex haluaa tulla meidän huoneeseen yöksi ja että Alex on söpö ??? Sanoin että käy minulle jos hän haluas jakaa huoneen mustan miehen kanssa.
      Menimme huoneeseen siirryin itse pois tieltä parvekkeelle. Kuuntelun keskustelua kikattelua joka muuttui vähitellen huokailuksi. Siinä vaiheessa katsoin sisälle. Vaimoni varsinainen siveyden sipuli oli ilman mekkonsa yläosaa ja mustat kädet puristelivat vaativasti täyteliäisiä rintoja ja samalla paksut huulet suutelivat niskaa ja korvia. Kun tätä oli jatkunut hetken eteni Alex alemmas tiputtaen koko mekon alas . Musta käsi jatkoi alaspäin kohdaten häpykummun ja vielä päällä olevat pikkumustat. Kädet hieroivat sisäreisiä ja lähestyivät häpuhuulia. Siinä vaiheessa pikkumustat tiputettiin alas ja musta käsi löysi sormineen tien häpyhuulien jo kosteaan pyhäkköön. Missään vaiheesda tätä vaimoni ei vastustellut yhtään. Nyt Alex heiiti vaimoni selälleen sängylle ja otti hänen nilkoistaan kiinni. Määrätietoisesti musta poika työnsi päänsä haarojen väliin ja alkoi aluksi tunnustellen.nuolemaan pillua lopulta löytäen glitoriksen. Siinä vaiheessa huokailu ulina ja selän kaarelle meno paljastivat vaimoni ekan orgasmin. Tämän jälkeen vasta Alex tiputtu omat housunsa ja riisui paitansa. Kun Aleksin pikkuhousut tipahtivat pois kuului huoneesta suomeksi voii Jeesus!!! Katsoin itsekkin taremmin mitä siellä oli ja siinä vaiheessa ensin ajattelin että onkohan tämä hyvä juttu. Se kyrpä oli valtava ja valmiiksii soisokissa. Tässä vaihessa menin sisälle . Otin vamoani kädestä ja käänsin hänet kontilleen. Sanoin että nyt voit kokeilla tuota . Olet valmis kokemaan Alexin. Alex rullaili juuri kondomia päälleen. Kävin vielä nopeasti nuolemsssa takaapäin vaimoni pillua kun ajattelin että kaikki mshdollinen kosteus on nyt tarpeen. Onneksi vaimoni on märkää sorttia. Nyt Alex asettui sängyn päätyyn seisomaan ja vaimoni oli perse pystyssä valmiina ottamaan tuon monsterin sisäänsä. Olisin hallunut mennä samalla suutelemaan vaimoani mutta toisaalta halusin nähdä kun tuo musta mahtimela uppoaa vaimoni pilluun. Päätin jäädä näkemään ensi imaisun. Imaisu se ei ollut näytti ennemminkin synnytykseltä nurinpäin. Taitavasti Alex levitti pillunhuulia ja aloitti varovaisen työntymisen. Vaimoni pyrki pous mutta Alex piti jenkkakahvoista kiinni ja tunkeutui määrätietoisesti sisään. Tämän jälkern alkoi ensin hidas liike edestakaisin joka aiheutti vaimoni suusta ulinaa. Siirryin eteen vaimoni luokse suutelemaan häntä . Tunsin huulissa jokaisen työnnön. Kysyin miltä tuntuu. Kuulemma tuntuu, ei satu enää ja tulee taas... tämän toisen orgasmin jälkeen Alex käänsi vaimoni kevyellä heilautuksella ja nosti vaimon jalat olkapäilleen. Nyt jo aika rajusti alkoi työntyminen pilluun hetken panemisen jälkeen aAex otti vaimoni toisen toisen jalan alas alkoi jieroa pannessaan samalla glitorista. Tämä oli aika nopeasti liikaa vamolleni kolmas orgasmi oli tosiasia. Tosiasia oli myös että tuo musta mies ei ollut vielä itse tullut. Ajattelin että mitenköhän nyt. Vaan ei se ollut ongelma Alex laittoi vaimoni mahalleen ja työntyi nyt takaapäin pakaroiden välistä pilluun. Vaimoni.äänistä päätellen tämäkin.oli mieluinen asento. Noin 20 mimuutin jälkeen vieraammekin sai oman tyydytyksensä en ole ohan varma tuliko vaimonikin vielä . Todennäköisesti. Vaimoni jäi makaamasn väsyneenä makasmasn sänkyyn ja alex puki päälleen. Meni käytävään hänen peräänsä ja annoin 500 dollaria hyvin hoidetusta työstä. Palasin vaimo luon sänkyyn. Hän kysyi miksi annoin näin tapahtua. No sanoin että aika luonnollisesto tämä tapahtui eikä tuo näyttänyt siltä että hän ei olisi nauttinut.
      Kysyin.että olisiko nyt minun vuoro. Sain myötävän vastauksen. Liukkaille pääsy oli varsin väljä kokemus ja suurena yllätyksenä vaimoni tarjosikin mi ulle kakosta.
      Aamulla juttelimme lisää ja hän kiitti minua kokemuksesta. Mitään tällaista ei ole sittemmin tapahtunut. Mutta nykyisin jos haluan saada sänkyhommat käyntiin kaivan bbc aikuosviihdettä vaimolleni jolle se on kuin bensaa liekkeihin.

      • Anonyymi

        Oho... satavarma fantasia , mutta noin moni aisuri varmaan fantasioi. Oman vaimon valkoinen tai pinkki pillu ja musta iso kyrpä.. liemet vielä sisään niin johan osuis.


    • Anonyymi

      Olin 90-luvulla käymässä etelä suomessa eräässä pienessä kunnassa kaverini luona kylässä. Kävimme helsingissä porukalla. Hänen vaimonsa oli raskaana silloin, en ole varma mutta jotain 4 kk, ei hitveästi näkynyt vielä muuta kuun tissit olivat kasvaneet ja nännit törrötti niin ettei niitä oikein silmistään saanut. Minulla ei ollut tuolloin naista ja minulla otti eteen niin että järkikin seisoi. Illalla menimme saunaan ja kaverini sanoi että emäntäkin tulee kohta. Kun rouva tuli niin minulla oli vaikeuksia kun otti eteen. Hän sanoi että onpa sinulla komea kalu. Sitten hän aloitti kertomaan että he ovat miehensä kanssa huomanneet että minulla on silmää hänelle ja kun hän ei ole ollut kenenkään muun kuin miehensä kanssa ja on jo raskaana niin arvelivat kysyä että haluaisinko tehdä sen hänen kanssaan nyt kun minulla ei ole naisystävääkään. No toki kävi ja menin pesulle rouvan kanssa ja sitten vierashuoneeseen. Eka lasti tuli häneen tyyny hänen pyllynsä alla jalat olkapäillä. Lepäiltiin ja vielä toinen kerta kyljittäin ja pussaten samalla. Sitten mentiin taas saunaan pesuĺle ja hän sen jälkeen tyydytti miehensä. Tälleen ilta meni. Kävimme välissä pesulla ja sitten mies vaihtui. Neljä kertaa laukesin illalla ja aamulla hän tuli miehensä tyydyyettyään pesun kautta viereeni ja parit aamuspermat sisään. Oltiin silloin alle kolmekymppisiä. Ei olla toistettu kumminkaan asiaa. Ovat edelleen naimisissa ja olemme ystäviä.

    • Anonyymi

      Meillä on neljä lasta. Joka raskaudessa on vaimoa nussineet myös vieraat miehet. Hän sanoo että raskaus pistää hormonit sekaisin ja vieraat miehet ovat vastustamattomia. Kotonakin seksiä on ollut tuolloin todella paljon. Sanonkin usein vaimolle että pitäisikö tehdä viides että saisin seksiä riittävästi. Vaimon vakiovastaus on että silloin seksiä saisi luultavasti muutama muukin. Yleensä tuon jälkeen naidaan.

    • Anonyymi

      Meillä parin tunnin päästä alkamassa cuckoldkokemus, asuntovaunulla oltu tämä viikko odottelemassa tätä päivää.
      Vaunu laitettiin alueen laitaan omaan rauhaansa, naapuriin yli 100 m ja aivan tarkoituksella ettei äänet häiritse.
      Rouva nyt huoltorakennuksella suihkussa ja alkaa valmistella, seksivaatteet jossain kaapissa, käyttää aina hepeneitä vieraitten kanssa.

      Tämä odottelu ja valmistautuminen kihelmöi ja kuuluu leikin luonteeseen. Vaimo kaunis, hoikka ja seksikäs ja hänellä ollut kymmeniä miehiä jo aiemmin.
      Tämä herrasmies löytyi netistä ja komea kuten kaikenpuolin sopiva meille, tavattu kahviossa kerran , mutta nyt lomalla vasta aikaa.
      Ilmeisesti ilman kumia niin näen vieraan sperman valuvan ja pääsen liukkaille.
      Tämä kuudes mies tänä vuonna, hyviä vaikea löytää.
      Enää pari tuntia...

    • Anonyymi

      Lomamatka Turkissa 2015 . Vaimoni kanssa oltiin all in clusive matkalla Turkkilaisessa lomahotelli kompleksissa. Hotellissa oli turkkilainen kylpylä ja sauna. Ostin heti aluksi vaimolleni Turkkilaisen hieronnan ja kylpylän.
      Lähetin vaimoni kylpylään iltapäivästä. Itse jäin hengailemaan hotellin allasbaariin. Ehkä parin tunnin päästä näin ikkunasta kun vaimoni kylpytakissa käveli kohti huonettamme. Lähdin perässä huoneeseen. Huoneessa taoahtui jotain yllättävää . Vaimo makasi kylpytakissa sängyllä raukeana ja selvästi pillu turvoksissa ja märkänä.
      Kun vaimo huomasi minut ei esileikkejä tarvittu. Suoraan panemaan märkää pillua. No..Tämän jälkeen kysyin. Mites hieronta ? Musta tuntuu että tais olla aika rentouttava. Siinä kohtaa vaimoni kertoi että hieronta oli oli ollut todella miellyttävä ja hän todellakin oli täydellisesti rentoutunut. Hieronta oli lopussa ulottunut myös erogeenisille alueille hän oli lopuksi saanut orkun pienestä sormen kosketuksesta glitorikselle. Tämän kerrotuaan jäin miettimään että olikohan kololla käynyt sormien lisäksi myös Turkkilainen Boa. Toisaalta seksi hetki sitten oli ollut aivan mahtavaa. Vaimoni oli parhaimillaan koskaan. Lopulta totesin vaimolle että ihanaa kun sinulla oli rentouttava hieronta. Tämä on varmaan otettava uusiksi . Hän ei kieltäytynyt vaikka sanoi että ihmetteli ekaa kertaa, että ei kyennyt kieltäytymään kun kädet löysivät pakarat ja häpyhuulet. Jokatapauksessa pari päivän päästä järjestin vaimolle uuden hieronta session. Varmistin, että hän saa saman hierojan. Ostin muutaman erikokokoisen kondomin. Käskin vaimon laittaa ne näkyville kun hieronta alkaa. Tämä oli siis minun lupani mennä niin pitkälle kun vaimo ja hieroja haluaa. Nii jäin katsomaan kun vaumoni hävisi kylpylän oven taakse kylpytakissaan. Olin ihan täpinöissäni ja odotin taas pari tuntia. Kuvittelin mitä hirontapöydällä suljettujen ovien takana tapahtuu. Lopulta näin tutun näyn vaimo kävelemässä kohti huonetta. Minä perässä.. siellä vaimo makasi sängyllä taas raukeana. Minä menin hänen luokseen ja levitin jalat. Todellakin nyt näki selvästi ja miedosta kondomin hajusta tiesin että kololla on käyty. Pääsin siis heti liukkaille. Se oli mahtavaa. Kyselin myöhemmin hieronnasta ja todellakin sama hieroja oli saatellut vaimoni hierontapöydälle. Hymyillyt kiharan tukkansa takaa vaimolleni kun oli nähnyt kondomit pöydällä jotka vaimo oli siihen kylpytakin taskusta nostanut . Taas hyvin pitkä ja rantouttava kokovartalo hieronta oli.päättynyt siihen että vaimon lantion alla oli hierojan pyöreä putkimainen tyyny ja hierojan turkkilainen muna hoiti hieronnan kondomin kannsa takaapäin loppuun .Olen käyttänyt vaimoa uudelleenkin Turkkissa hierottavana.
      Tämän kokemuksen jälkee olen huomannut että ei se naimalla kulu ja että yhteinen hyvä palvelee kaikkia.Happy wife happy life.

      Mutta joo miehet, jos vaimonne tykkäävät turkkilaisesta kylpylästä ja hierronnoista sieltä saattaa olla saatavissa monenlaista palvelua.

      • Anonyymi

        kyllä ihminen voi olla sairas!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olimme keväällä Kanarialla viikon reissulla. Ainakin yhtenä päivänä on tarkoitus vierailla nakurannalla niinpä suuntasimme. Siellä hiekkadyynien katveessa loikoilimme ja vähän sankriaa nappaillen. Huomasimme tutun näköinen mies menee ohi, hänet olimme alkuviikosta nähneet altaalla vaimonsa seurassa. Vinkkasimme hänellä niinpä hän tuli juttelemaan. Vaimoni pyysi minua levittämään aurinkovoidetta, sanoin että onhan meilla vieras jos hän haluu rasvata. Vaimolle sanoin että miten sinä nyt palkitset vieraan. Vitsailtiin kaikenlaista ja laitoin käteni vaimon reidelle ja kehoitin miestäkin hieromaan. Ei mennyt kauan kun vaimoni otti miehen kalun käteensä ja alkoi vetää liikuvia edestakisin miestä pyytäen, tule. Hetken päästä homma oli valmis ja oli minun vuoroni hypätä hommiin. Vietimme iltapäivän yhdessä nautiskellen.

    • Anonyymi

      Parasta kun saa nussia kunnolla varattua naista ja sen mies katsoo vieressä runkaten ja ottaa välillä kullin pois pillusta ja antaa suu hoitoo!!!Kuopio 52

      • Anonyymi

        Epäilemättä noin sofistikoituneella ja hienon ulosannin omaavalla henkilöllä on rajusti vientiä parien toimesta.


      • Anonyymi

        Kyllä. Kiimasta joutua imee vieraan kullia vaimon katsellessa ja kun joutuu nuoleen puhtaaksi molemmat.


    • Anonyymi

      Yhdellä etelän reissulla tutustuimme kahteen ranskalaiseen tummaan mieheen. Törmäsimme heihin yökerhossa. Juttelimme pitkään ja pyysin miehiä hotelliimme yömyssylle. Vaimo arvasi jo tässä vaiheessa mitä minulla oli mielessä. Hotelli huoneessa sitten yön mustat timot nussivat vaimoani joka reikään hartaasti ja pitkään. Sain nuolla miesten spermat vaimoni vitusta. Tavattiin kaksikko vielä toistamiseen ennen kotiin lähtöä.

    • Tykkäisin olla vanhemmalle parille aisurina, vaikka kokematon olenkin aiheen tiimoilta. Mieluusti bi painotteinen, löytyisköhän täältä sellaista kivaa 50+ pariskuntaa pks?

    • Anonyymi

      Parhaimmat tietysti sellaiset joissa ei ole ehkäisyä ja raskausriski koko ajan kovana kiihottimena!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Vaimo teki tuota useamman kerran nuorempana.


      • Anonyymi

        Tuo on parasta. Sitäkin parempaa oli se kun vaimo tuli kertomaan että on raskaana ja tiennyt siitä jo kauan. Silloin meinasin tulla jo housuihin, munaan koskematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on parasta. Sitäkin parempaa oli se kun vaimo tuli kertomaan että on raskaana ja tiennyt siitä jo kauan. Silloin meinasin tulla jo housuihin, munaan koskematta.

        Siis vieraalleko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vieraalleko?

        Niin. Vieraalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Vaimo teki tuota useamman kerran nuorempana.

        Tuliko paksuksi? Tai jäikö ikuinen epävarmuus lapsen / lasten isästä?


      • Anonyymi

        Juuri noin. Ajattelin tuota usein ja viimein uudenvuodenaattona se tapahtui. Jo riisuuntuminen sai minut haukkomaan henkeäni, vaimo alasti ja vieras mies siinä vaimon lähellä kyrpä pystyssä.


    • Anonyymi

      Parasta että musta mies nussii naista paljaalla ja laskee sisään

    • Anonyymi

      Vaimo tulee tyttöjen illasta vahvassa humalassa. Kiipeää päälle. Huomaan poikkeuksellisen liukkauden. Muutaman työnnön jälkeen hän kiipeää naamani päälle ja käskee nuolemaan. Nuolen ja huomaan sperman maun. Orgasmin tullessa hän huutaa. Munaa jo sain aiemmin mutta tulen vasta nyt.

      • Anonyymi

        Yllärit kotiin tuotuina on mukavia yllätyksiä. Harmi kun näin vanhempana noita yllätyksiä on harvemmin. Opiskeluaikoina ja vähän sen jälkeen niitä oli usein. Kolmikymppisten jälkeen tuo kapakoissa juokseminen vähentyi väkisinkin. Mutta vaimo on silloin tällöin töistä tullessaan jäänyt johonkin, ja kun laittaa viestiä ja vastausta ei tule hetkeen, tai sitten jos juuri töiden loputtua laittaa viestin että voitko kipaista hakemaan sitä tai tätä, ja vastaukseksi tulee, ettei nyt ehdi, on kiireitä. Silloin alkaa omissa housuissa sykkimään että voiko kiireet johtua kaverin kalusta.


    • Anonyymi

      Onko kukaan nussinut molemmat? Kiihottaisi tälläisenä alistuvana aisurina tulla nöyryytetyksi vaimon nähden ja joutua nussituksi. Spermat olen jo nuollut usein pillusta ja imenytkin muutaman kerran kalua ja nuollut samalla kun vieras lykkii rouvaa takaa.

      • Anonyymi

        Vaimo joskus käskee etsiä bi-miehen joka panee ensin häntä mutta nussi lopuksi mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo joskus käskee etsiä bi-miehen joka panee ensin häntä mutta nussi lopuksi mua.

        Olin kolmantena parille jos mies halusi alistamista. Nussin ensin rouvan kanssa kahdestaan ja mies kuvasi kunka rouva kiimoissaan hakusi rajua nussimista ja sain laskea spermat sisään. Komensin miehen nuolemaan kalun puhtaaksi ja sitten spermat rouvan pillusta. Minä kuvasin kuinka mies nuoli kullin ja spermat pillusta.
        Sitten pidimme pienen tauon ja kun tunsin että voisin taas alkaa nussimaan komensin miehen polvillee eteeni ja käskin imeen kullini pystyyn siinä rouvan katsellessa ja kannustaessa tai pikemminkin ilkkuen miehelleen. Sitten takasin makkariin ja käskin rouvan ja miehen 69 ja aloin sovitelle kullia rouvaan takaapäin. Mies sai nuolla kullin vartta ja pallit tahkosi pitkin naamaa ja nenän varsi tuntui mukavasti palleja vasten.
        Välillä vedin kullin ulos ja mies nai maistella kullia. Lopulta laskin toisen lastin rouvan pilluun ja nuoletin kullin miehellä. Vedin rouvan istumaan miehensä kasvoille ja käskin hieroa spermat hänen kasvoihin.
        Muutamia kertoja tuli vierailtua seillä ja kiihottavaa nussia varattua joka selvästi tykkäsi enemmän vieraasta kullista kuin miehensä nysästä.


    • Anonyymi

      Oltiin mökillä kaveriporukalla. Siinä sitten nousuhumalassa vihjasin kaverille, että jos se pääsee pukille emäntäni kanssa niin antaa mennä vain, minä en asiasta pahastu. Saman lupauksen annoin emännällenikin. Kumpikaan ei tiennyt siitä, että olin asiasta puhunut myös toisen osapuolen kanssa. Ja niinhän siinä sitten kävi, että myöhään yöllä emäntä esitteli alapäätään, kun tuore lasti vielä valui ulos sieltä ja housutkin sisäpuolelta mällissä. Ei auttanut kuin ottaa emäntä saman tien takaapäin. Kiihottavin kokemus ikinä.

      • Tosi kiihottavaa. Itsekin pidän liukkaista mutta oma daami ei.


      • Anonyymi

        Mehevä kokemus sinulla. Harmi se että emännälläsi taisi olla varmahko ehkäisy päällä? Mutta mahtavaa kun kaveri latasi lastit perille kaikkien kolmen iloksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehevä kokemus sinulla. Harmi se että emännälläsi taisi olla varmahko ehkäisy päällä? Mutta mahtavaa kun kaveri latasi lastit perille kaikkien kolmen iloksi!

        Kaikkien kolmen iloksi tuo on. Vieraan sisään laittama lasti tuo vipinää puolisoiden petipuuhiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien kolmen iloksi tuo on. Vieraan sisään laittama lasti tuo vipinää puolisoiden petipuuhiin.

        Olen aivan samaa mieltä. Se on kaikkien kolmen iloksi kun himoittu ja haluttu lasti laitetaan vieraan toimesta sisälle.


    • Anonyymi

      Kyllä näissä hommissa vieraiden lastien kiimaiseen pimpsaan losahtaminen kovasta kyrvästä on se tärkeä juttu.

      • Anonyymi

        Minä vaadin että vaimo antaa vieraan laskea lastinsa vittuun. Vaimo on haluttavimmillaan ja halukkaimmillaan kun vieraan spermat on laskettu juuri sisään.


    • Anonyymi

      Vaimo ottaa aina baari-illoissa runsaasti alkoholia. Kun vaimo on ollut raskaana, ei alkoholia ole voinut juoda. Sen sijaan hän on ottanut baari-illoissa vierasta kyrpää. Olen kehottanutkin vaihtamaan juomisen naimiseen jatkossakin.

    Ketjusta on poistettu 527 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe