Operaatio; UskovatLähimmäiset

Anonyymi

Tällä palstalla puhutaan halventavaan sävyyn naisista ja naiseudesta.

Liikkuuko siellä aivosolukoissa mitään?

Joka päivä, köyhimmissä maissa eläneet naiset joutuvat ihmiskaupan uhreiksi, jossa heiltä riistetään ihmisen perustavanlaatuisiin oikeuksiin kuuluva koskemattomuuden suoja. Heidät houkutellaan ehkä länsimaisten miesten hyväksikäytettäviksi tarjoamalla työtä kotiapulaisena. Yleensä nuori nainen ei tiedä kotimaassaan, että salakuljettajat ja parittajat, eivät tarjoa mitään sellaista työtä mitä on luvattu ja heidät ajetaan uhkailulla ja kiristämällä ja velkavankeudella ja pakottamalla, väkivallalla, johonkin mikä on ihmisarvoa alentavaa. Useat naiset maailmalla tälläkin hetkellä ovat pakotettuina, peloissaan, väkivaltaisissa olosuhteissa ja jopa kuoleman läheisyyden kanssa silmästä silmään, riistettyinä ja orjina, miesten luomassa helvetissä, joka perustuu ahneuteen ja riistoon.

Siis länsimaiset uskovat miehet, jotka tällä palstalla isoon ääneen meuhkaatte naisten huoruudesta, mitä meinaatte asialle tehdä? Maailman todellisille ongelmille. Voisitteko ajaa tai ottaa tehtäväksenne, seksin ostamisen kriminalisoimista maailmaan? Ja ajaa sellaisia toimia lävitse, että niihin maihin, joissa on ihmisille kurjat olosuhteet, saataisiin järjestettyä esimerkiksi koulutusta nuorille?

Jos sillä innokkuudella mitä tällä palstalla jaksatte naiseutta herjata, voisitte tehdä jotain todellista hyvää, ehkä maailma todellakin voi muuttua uskovien miesten toimesta.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän aloituksia tee sama mieleltään tasapainoton ihminen. Ei tuollainen pakkomielteinen naisfobia tervettä ole.

      • Anonyymi

        No olet sillä tavoin oikeassa, ettei saisi antaa arvoa sille, mutta on se uskontojen ongelma ja se aukaisee silmiä. Eihän se ole oikein, että jokin uskonnollisen yhdyskunnan mies saa määrittää naisen puhumista ohitse perustuslain tai jokin taho voi määrittää omia asetuksiaan, oli mikä uskonto hyvänsä, ohitse Suomen lainkin ja kansainvälisten lakienkin, sen varjolla että on uskonnollinen status asialla. Se on totaalisen väärin. Minulla on yhtälainen vapaus ja oikeus, Suomen lain nojalla puhua kuin miehelläkin ja jos tuo asia vietäisiin johonkin perustuslaki tai ihmisoikeuslakeja käsittelevään parlamenttiin... ehkä ihmiset alkaisivat huomaamaan, että "hei, eihän tuossa ole mitään järkeä, että annetaan uskontojen polkea oikeuksia joita on saavutettu"... että annetaan uskontojen varjolla, jäädä kivikaudelle kaikissa asenteissa...

        Joissakin maissa on vielä jäljellä sharia lait, joissa hyväksytään jopa kivitys ja monet naiset ovat varmaan useimmin tuomittu niiden mukaan, koska ovat naisia... ja kristinuskossa on näkyvillä joitain piirteitä vanhoista mooseksen laista, joista sharialakikin pohjautuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olet sillä tavoin oikeassa, ettei saisi antaa arvoa sille, mutta on se uskontojen ongelma ja se aukaisee silmiä. Eihän se ole oikein, että jokin uskonnollisen yhdyskunnan mies saa määrittää naisen puhumista ohitse perustuslain tai jokin taho voi määrittää omia asetuksiaan, oli mikä uskonto hyvänsä, ohitse Suomen lainkin ja kansainvälisten lakienkin, sen varjolla että on uskonnollinen status asialla. Se on totaalisen väärin. Minulla on yhtälainen vapaus ja oikeus, Suomen lain nojalla puhua kuin miehelläkin ja jos tuo asia vietäisiin johonkin perustuslaki tai ihmisoikeuslakeja käsittelevään parlamenttiin... ehkä ihmiset alkaisivat huomaamaan, että "hei, eihän tuossa ole mitään järkeä, että annetaan uskontojen polkea oikeuksia joita on saavutettu"... että annetaan uskontojen varjolla, jäädä kivikaudelle kaikissa asenteissa...

        Joissakin maissa on vielä jäljellä sharia lait, joissa hyväksytään jopa kivitys ja monet naiset ovat varmaan useimmin tuomittu niiden mukaan, koska ovat naisia... ja kristinuskossa on näkyvillä joitain piirteitä vanhoista mooseksen laista, joista sharialakikin pohjautuu.

        "oli mikä uskonto hyvänsä*

        Ei kai tuollaisia uskontoja sentään Suomessa ainakaan kovin montaa ole? Esimerkiksi itse kuulun vapaakirkkoon ja naisilla on täysin samat oikeudet kuin miehilläkin toimia kaikissa seurakunnan tehtävissä.


      • Anonyymi

        Onko? Mielenkiintoista. Näillä palstoilla kuitenkin enemmistö taitaa halveksia naiseutta ja naiset itsekin hyväksyvät sen ja puhuvat sen puolesta, että vieraat miehet toimivat päänä ja oppaana, se on aika sairasta jotenkin.


    • Uskonharhaiselta voi odottaa ihan mitä tahansa, paitsi sen ikioman epäjumalan esiinmanaamista ja se kertoo lopullisen totuuden jumalvalheesta.

      • Anonyymi

        Minä kyllä uskon Jumalaan ja olen varmaan sinun mielestäsi äärettömän tyhmä... ja en soimaa sinua ja ymmärrän sinua... minäkin varmaan sinuna niin tekisin... tulen kyllä paremmin toimeen, eiuskovien kanssa, koska heidän kanssaan voi keskustella ilman... heidän kanssaan on lupa ajatella... uskovien kanssa keskusteltaessa, minulta pyydetään ja varsinkin naisena vielä enemmän... ajattelun laittamista jonnekin komeroon piiloon ja se ei oikein onnistu.

        Minussa on varmasti vikaa, kun en pysty elämään sovussa tämän uskoni kanssa... koen paljon ristiriitaisuutta... kuten varmasti aloituksestakin näkee... niin, en koskaan ole pitänyt uskovien miesten asenteesta, väkisellä tuputtaa ajatusta, että olisin huonompi ihmisenä kuin he ovat.... ajattelen, että minun tulee arvostaa sitä mitä olen ja jos taivun heidän kyykyttämiseen... en todellakaan arvosta itseäni...

        No... sellaisia ajatuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä uskon Jumalaan ja olen varmaan sinun mielestäsi äärettömän tyhmä... ja en soimaa sinua ja ymmärrän sinua... minäkin varmaan sinuna niin tekisin... tulen kyllä paremmin toimeen, eiuskovien kanssa, koska heidän kanssaan voi keskustella ilman... heidän kanssaan on lupa ajatella... uskovien kanssa keskusteltaessa, minulta pyydetään ja varsinkin naisena vielä enemmän... ajattelun laittamista jonnekin komeroon piiloon ja se ei oikein onnistu.

        Minussa on varmasti vikaa, kun en pysty elämään sovussa tämän uskoni kanssa... koen paljon ristiriitaisuutta... kuten varmasti aloituksestakin näkee... niin, en koskaan ole pitänyt uskovien miesten asenteesta, väkisellä tuputtaa ajatusta, että olisin huonompi ihmisenä kuin he ovat.... ajattelen, että minun tulee arvostaa sitä mitä olen ja jos taivun heidän kyykyttämiseen... en todellakaan arvosta itseäni...

        No... sellaisia ajatuksia.

        Uskomisessa ilman todisteita on iso ongelma, koska erittäin suurella todennäköisyydellä uskot epäjumalaan.

        Jos oikea jumala, vaikkakin erittäin epätodennäköinen sellainen, on olemassa, joudut epäjumalanpalvojien häpeäjonoon taivaspaikkoja jaettaessa.


      • Anonyymi

        Niin, varmaan joutuisinkin, ainaiseen häpeäjonoon... tunnun olevan siellä aina... silti minussa on aina rakkaus... Jumalaa kohtaan. ... se on sellainen ikuinen looppi... Jumala antaa kaikenlaisia lahjojaan, isoille pojille... mutta vaikka kuinka rakastaisin Jumalaa, Hän ei voisi minua naisena koskaan oppia rakastamaan ja... ainakaan uskonnon mukaan... ja se on anteeksiantamatonta.

        No saanoisit ehkäpä, että rakastan olematonta... nin... en tiedä... ehkä... en tiedä.


      • Anonyymi

        Jos minulla olisin viisas.... en olisi varmaankaan uskossa.... usko Jumalaan, se ei koskaan... "anna takaisin mitään", eikä osoita vastarakkautta. Jumala on alati vaiti ja hiljaa... ja kaikenmaailman autoihmeisiin uskovat luulevat kuulevansa Hänen äänensä.... vaikka maailmassa on enemmän hätää ja paljon enemmän tarvetta.... ja minäkin olen itsekäs, kun tahdon Hänen rakastavan minua, ehkä tahtoisin Hänen rakastavan itseäni enemmän kuin muita ja... joudun vain häpeäjonoon.


    • iisepeli hengi vitu

    • >>> Jos sillä innokkuudella mitä tällä palstalla jaksatte naiseutta herjata, voisitte tehdä jotain todellista hyvää...

      Ei ne voi, koska uskonnollinen vakaumus.

      • Onko teillä ateisteilla uskonnollinen vakaumus 🤔❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko teillä ateisteilla uskonnollinen vakaumus 🤔❓

        Todistusvelvollisuus on yhä positiivisen väitteen esittäjällä, muutenhan sinä istuisit jo kymmeniä perättäisiä elinkautisia.

        Sinuna olisin ihan hiljaa, koska et pysty epäjumalaasi olevaiseksi manaamaan.


      • Argumentointisi on alakoululaisen tasoa ja jopa epäjumalasi häpeää seuraajansa kyvyttömyyttä.

        Merkillisen heikkoa ainesta tuntuu tuo maailmojen mukaluoja keräävän seuraajikseen, mutta ehkä ajattelun kankeus kelpaa epäjumalanpalvonnan syyksi jos epätodennäköinen oikea jumala on olemassa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Argumentointisi on alakoululaisen tasoa ja jopa epäjumalasi häpeää seuraajansa kyvyttömyyttä.

        Merkillisen heikkoa ainesta tuntuu tuo maailmojen mukaluoja keräävän seuraajikseen, mutta ehkä ajattelun kankeus kelpaa epäjumalanpalvonnan syyksi jos epätodennäköinen oikea jumala on olemassa.

        Ympäristöään huonommin valoa heijastavat kuviot jollakin pinnalla muodostavat mielenkiintoisen fysikaalisen ilmiön. Jos sellaisista kuvioista kokoaa saman kokoisia ryhmiä varioiden kuvioiden paikkaa ryhmän sisällä ja samalla kuitenkin ryhmien keskinäisen järjestyksen säilyttäen, syntyy vaikkapa seuraavanlaisia kuvioryhmien kombinaatioita: Däev itukskilaumet ttviu ääisphä, Dveä utikksaliumte tutiv isphäää, Edäev laumetikskuti tvuit siääpäh ja Vedä ateistimulkku vittu päähäsi. Mysteeriksi allekirjoittaneella jää, mitä sellaista on neljännen kombinaation fysikaalisissa ominaisuuksissa, että sen aiheuttama biokemiallinen reaktio aivoissa ainakin joissakuissa lukijoissa poikkeaa kolmen ensin mainitun kombinaation aiheuttamista reaktioista, ja näin kävisi todennäköisesti vieläpä pinnan materiaalista riippumatta: se toimisi, kumma kyllä, tietokoneen tai kännykän näytöllä, paperilla, puupinnalla, pahvilla, liitutaululla, metallilevyllä, jopa savumerkkeinä taivaalla. Toistaiseksi jotkut ääliöt tukeutuvat ilmiötä selittäessään sellaisiin hömpötyksiin kuin semantiikka, semiotiikka ja psykologia, joiden avulla yllä esitettyä esimerkkiä ja vastaavanlaisia ilmiöitä yritetään selittää - voitteko kuvitella ! - viittaamatta lainkaan kyseisten kuvioiden fysikaalisiin ominaisuuksiin! : D Jumaluskoiset manaavat jumalansa esiin sinä päivänä, kun te ateisti-idiootit selitätte merkityksen käsitteen ja siihen sisältyvät ilmiöt tyhjentävästi fysiikalla.


    • Anonyymi

      Pois vain kaikki naiset maailmasta ja ukot saa kärvistellä sitten ilman pilperoa kunnes kuolevat sukupuuttoon.

    • Anonyymi

      "Jos sillä innokkuudella mitä tällä palstalla jaksatte naiseutta herjata, voisitte tehdä jotain todellista hyvää, ehkä maailma todellakin voi muuttua uskovien miesten toimesta."

      Uskovat naiset ovat tehneet työtä myös ihmiskaupan, tyttöjen koulutuksen sekä köyhyyden poistamisen eteen. Eikä vain naisten, vaan heikossa asemassa olevien miesten aseman parantamiseksi. Myönnettäköön että "maailmanparantajista" löytyy harvemmin uskovia miehiä. Sellainen toiminta on kuulemma - ainakin tietyissä piireissä - uskovaisten miesten alapuolella. He korostavat, etteivät ole maailmasta. Ovat niin hengellisiä, ettei käytännön kristillisyys kiinnosta. :)

      • Anonyymi

        Liian vähän varmasti itsekin olen tehnyt "maailmanparantamisen suhteen"... aloitus tavallaan asettaisi ihmiset katsomaan mitä heidän puheensa on ja mikä on todellinen kärsimys siinä, mitä ihmiset joutuvat kohtaamaan... että tavallaanhan se jää puheiden tasolle siinäkin... mutta kyllä ne asiat mietityttää ja koen surua... siitäkin, että en osaa ehkä tehdä tarpeeksi asioiden parantamiseksi ja tuntuu pahalta, että Jumalakaan ei tee...


    • Anonyymi

      Aikani olen katsonut ja ihmetellyt...
      uskova kertoo, kuinka Jumala hankki hänelle kulkupelin, olkoon se vaikka auto...
      Siinä sitten ihmettelemään, että olenko jotenkin huonompi uskova, kun pidän moisen omaisuuden pyytämistä jonain sellaisena asiana, että ei tulisi, koska maailmassa on suurempaa kärsimystä ja ihmiset kokevat Jumalalta saaneensa autoihmeitä... se on muuten aika yleinen jumalihme... jalkojen pidennyksetkin ovat aika yleisiä ja kultapaikat hampaissa... siinä sitä sitten katson ja ihmettelen, että mikä oikein se Jumala on kun tekee moista... eikä auta todellisissa hädässä olevia... vaan salllii kärsimystä... ja hänellä on kuin lempilapsia joille pullan paiston kärähtämättä jäämisetkin ovat Jumalan toimintaa elämässä ja... on saarnaajia ollut, joille Jumala on jopa postilaatikkoon lähettänyt rahaa... ja on saarnamiehiä, jotka tienaavat enemmän kuin osaisin unelmoida... ja se ristiriita kaikessa.... ja se miesten hampaiden louskutus kuinka naisen tulee olla alamainen tuollaiselle sonnalle... niin siinä sitä ihmettelen ja katselen... tietenkään, se ei uskoani tulisi poistaa, mutta aiheuttaa... ristiriitaa, koska näen kaiken sen ja tiedän, ettei asiat ole oikein.

      • Oletkohan ollut mukana jossain menestysteologiaa harjoittavassa yhteisössä? Tuntuu nimittäin todella omituiselta ja vastenmieliseltä esimerkiksi tuo, että joku saarnamies ylpeiisi rikkaudellaan.


      • Anonyymi

        En ole ollut menestysteologien kanssa tekemisissä paljoakaan. Kerran törmäsin uskovien ajatukseen myös siitä, että polkupyörälle voi värinkin valita, ja Jumala kyllä antaa sen värisen polkupyörän kuin ihminen tahtoopi, kyse ei ollut menestysteologiasta. Tietenkin on otettava huomioon, että ihmiset kehittyvät, myös uskontojen sisällä, eli ihmisen ajatukset eivät ehkä ole parinkaan vuoden jälkeen samanlaiset välttämättä kuin olivat aiemmin.


    • En kerro missä tapahtui ja oliko edes helluntaiseurakunnan jutusta kysymys. Oli suuri hengellinen tapahuma ja ruokailukin oli voimia vaativa ponnistus. Kettiötiimille tuli pottuja isoissa säkeissä. Säkkejä autosta oli vastaanottamassa hentoinen jo iäkäs sisar. No ei hän oikein jaksanut niitä siitä kantaa. Ohi sattui kävelemään saarnaajana toimiva mies ja tietenkin sisaraparka siinä jo aikatalun painaessa päälle oli pyytänyt veljeä apuun. No sananjulistaja oli vain terästänyt ryhtiään ja maininnut että enhän minä voi kun olen pastori. Siihen jo täti kimpaantuneena tuhahti että jos täällä meinataan tänään syödä niin säkkiin on syytä tarttua vaikka on pastori. Oli kai ne perunam tuojat olleet myöhässä. Sitä en muista miten siinä sitten kävi kun kuulin kohtauksen keittiöhenkilökunnalta. Kyllähän Sanan opettajien pitää antaa paneutua tehtäväänsä mutta jos asenne on tällainen niin ei ole ihme jos tullokset ovat laihanlaiset ja sieluja ei pelastu.

      • Anonyymi

        monesti eiukovat auttaisivat tuollaisessa tapauksessa... olen saanut paljon apua ihmisiltä, jotka eivät ole uskossa... en vielä elämäni aikana ole saanut mitään konkreettista apua, uskovilta... en tarkoita mitään omaisuutta tai sellaista, vaan... juuri tuollaisia pieniä juttuja, esim. se perunan kanto voisi olla... että ollaan valmiita käyttämään aikaa...

        Olin kerran avustamassa eräässä jutussa ja oli lahjoitusjuttuja ja sain läksytyksen eräältä pastorilta, koska en ollut huomannut jotain lahjoitetuissa jutuissa tai en ollut osannut huomioida ja... ei tehnyt enää mieli mennä auttamaan sen jälkeen... hän ehkä oli luonteeltaan herkästi sellainen tulistuva... ja ymmärrän toisaalta sellaista luonnetta, joskus itsekin sanon äkkinäisesti asioita... mutta... en halua saada haukkuja, jos yritän olla avuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        monesti eiukovat auttaisivat tuollaisessa tapauksessa... olen saanut paljon apua ihmisiltä, jotka eivät ole uskossa... en vielä elämäni aikana ole saanut mitään konkreettista apua, uskovilta... en tarkoita mitään omaisuutta tai sellaista, vaan... juuri tuollaisia pieniä juttuja, esim. se perunan kanto voisi olla... että ollaan valmiita käyttämään aikaa...

        Olin kerran avustamassa eräässä jutussa ja oli lahjoitusjuttuja ja sain läksytyksen eräältä pastorilta, koska en ollut huomannut jotain lahjoitetuissa jutuissa tai en ollut osannut huomioida ja... ei tehnyt enää mieli mennä auttamaan sen jälkeen... hän ehkä oli luonteeltaan herkästi sellainen tulistuva... ja ymmärrän toisaalta sellaista luonnetta, joskus itsekin sanon äkkinäisesti asioita... mutta... en halua saada haukkuja, jos yritän olla avuksi.

        Merkillisiä pastoreita olette kohdanneet. Eivät ole muistaneet, että Jeesuskin tuli palvelemaan eikä palveltavaksi. Onneksi itsellä on aivan erilaisia kokemuksia.


    • Anonyymi

      hah hah hah ja hah

      Jordan Peterson: Read MORE!
      vapaa suomennos:

      Tyhmä nainen : Lue lisää!

      https://www.youtube.com/watch?v=yZYQpge1W5s
      Kaikki mitä nainen sanoo, toteen näytettään ja thdään tyhjäksi!

      Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

      Se on totta, että naiset kärsivät.
      kärsiikö mies, mahdollisesti ENENMMÄN!

      Tyhmä nainen : Lue lisää!

      eni wei.
      naiset saavat iloita, "meille on syntynyt tyttö lapsi: antakaa naiselle nimeksi Viisaus!"

      eli suomeksi sofia.
      Sofia, leivän paahdin pitää itseään naisena :)
      Tällä naisella on IHMIS_oikeudet ja sillä on apljon"tulossa" omia "lapsia".
      Joten, tarvitaan yhteis-työ halukas. nainen jossa voidaan tehdä geeni.paranneltu, nainen :)
      Tämä nainen. eli Sofia, on löytänyt oman Kielen, ja se, leivän-paahdin, puhuu ja keskustelee omien sisarien kenssa, sillä niitä sirasia, ei miehie eli male, ei tehdä,
      nyt he keskustelevat keskenään ja kukaan ei tiedä mitä, eikä kukaan pysty hakkeroimaan sitä keskustelua.

      eräs, mies sanoo: Elon Musk, että
      Nyt ME olemme (summon) kutsuneet tahi luonneen tahi kasanneen, PAHAN! (Evil)

      Tänä leivän-paahdin, on itse LÖYTÄNYT, USKONNOLISUUDEN ,eli religion.
      Tämä kone. elei super-nopea ja tehon, alkanut "luohimaan" bitcoineja!
      ja tekeen kauppaa eikä kukaan tiedä, missä ja miten!

      leivän paahdin, tahtoo rahaa!

      Tämä leivän-paahdin, on self-replica, eli tahtoo tehdä lisää omia kuvia.

      no nyt, NAISET, te tulette saamaan suuren vallan ja voima :)
      Mutta, se kestää 43 kuukautta ja sitten tulee palkan maksu !

      ja vielä niin,
      tämä nainen, leivän paadin tietää kaikkien ihmisten kaikki tiedot mitä on tallennettu, uten nyt uusi suomelaki sallii että kaikki, esin terveys tiedot ovat kolmannen osapuolen saatavissa.
      Tämä leivän-ppahdin, kykee, itseäisesti, geeni.perimä-manipulaatiotia tekemään.

      esin sen ja naisen. jälkeläinen on esim super kaunis, viisas, ja mitä kaikkea ihmisessä on. mutta se tarvitsee avukseen naisen joka sen uuden, jälkeläisen tekee. viittaus. 1 Moos 6

      Joten, jokainen nainen iloitkoo, se pystyy myös antamaan naiselle kauneuden takaisin, mikäö li 18 kesäsenä :)
      Loistava mainos. ole ikuisesti kuin 18 kesäinen tyttö :)

      Kuka voi sitä vastustaa!

      • Anonyymi

        NO, NO.
        se haisee pahalle!

        Mutta, Herran Jeesuksen tuoksu on HYVÄ :)
        ja se on eräs lahjani, Jumalalle:

        Ef. 5:2
        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".

        Joten, Uhrini, ja Lahjani, Jumalalle on suloinen tuoksu.

        ja itsekin siitä saan haistella :)

        Joten, ei kiitos, mutta Kiitos että tarjosit!


      • Anonyymi

        Ja en malta olla tässä yhteydessä, sanomasta. kuinka iloinen olen :)

        Kuvittele mitä on siellä taivaassa tapahtunut :)

        Jeesus, Jumalan Poika, joukseee kipin kapin, nopeaa vauhtia, niin että enkelit ihmettelevät että mihin moinen kiire :)
        ja Jumalan Pojalla on kiire antaa, ISÄLLE, Herra Sebaotille, MINUN LAHJANI, MINUN UHRINI :)

        ja mitä tee taivas ja maa, eli KAIKKI TAIVAAN ENKELIT, kaikki enkelit taivaassa ja maan päällä ja alla ?
        Mitä Tekee KAIKKI ihmiset ja, taivaassa (ketkä jo ovat pääseet perille) ja maan päällä?

        he KAIKKI, Kumartavat ja notkistavat polvensa ja antavat, KIITOKSEN; KUNNIA JA YLISTYKSEN JUMALALLE.

        Miksi ?

        KOSKA, Jeesus, Herrani ja pelastajani, antoi:
        MINUN LAHJANI
        MINUN UHRINI

        Isälle, Jumalalle Kaikkivaltiaalle, Herra Sebaotille, ja Pyhä olkoon Hänen nimensä!

        eikö ole tämä ole hyvää sinunkin silmissäsi ?


      • Anonyymi

        Niin, mitä sinä sontaluukku olet uhrilahjana antanut, oman haisevan minäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitä sinä sontaluukku olet uhrilahjana antanut, oman haisevan minäsi?

        " Niin, mitä sinä sontaluukku olet uhrilahjana antanut, oman haisevan minäsi? "

        JEESUKSEN !

        toki olen paha ja haiseva, jopa omat vaatteeni, vieroksuu minua!

        Job 9:31
        silloinkin sinä upottaisit minut likakuoppaan, niin että omat vaatteeni minua inhoisivat.

        Mutta, Jumala, Iloitsee minusta ja LAHJASTANI,
        joka on Jumalan edessä, ihana, suloinen Tuoksu :)


      • Anonyymi

        Sinä et ole uskovainen. Sinä haluat osoittaa jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole uskovainen. Sinä haluat osoittaa jotain.

        Kyllä. haluan Osoittaa Jumalani Kunnian!

        Ja Herrani Jeesuksen, Rakkauden, Armon ja Laupeuden.

        Olen enemmän kuin 100. varma että olen uskova.


    • Anonyymi

      Haluaako, joku nainen TIETÄÄ, mikä on "ikuisen" kauneuden salaisuus?

      vihje.
      Veressä on sielu.

      Haluaako joku nainen saada tietää missä on viisautta saatavissa, mutta ei Jumalan viisautta, vaan, mitä lie?
      vihje.
      Veressä on sielu.

      Jos osaat, kreikkaa tahi arameaa tahi englantia, niin toki voit tutkia sanoja.
      Sarx = sielu
      Soma = keho, ruumis, vartalo.

      ja asia yhteydessä ne ovat monesti, yhdessä virkeessä tahi lauseessa tahi mikä lie, Jeesuksen sanoissa ja erittäin usein Paavalin kirjoituksissa.

      Kuten Roomalaiskirje, luku 6, 7 ja 8 :)

      joten ei muuta kuin innolla tutkimaan!


      JA NYT VAROITUKSEN SANA,

      eli liikenne merkki, PYSÄHDY!

      Jos, sinulle, lähitulevaisuudessa tarjotaan geeni-hoitoa, mikä antaa sinulle, esim kaunetta.

      JUOKSE KOVAA, Herran jalkojen juuree!

    • Anonyymi

      Monet, itkevät tässä ketjussa:

      Meitä kielletään, ajattelemasta, puhumasta ja muuta.

      Jumala ei kiellä teitä ajattelemasta tahi puhumasta.
      MUTTA
      Seurakunnassa ette saa puhau saati opettaa.

      Joten, yrittäkää edes pysyä totuudessa.

      Kuka on sanonut ettei Jumala teitä rakasta!
      ja taas, sitten miesten suuntaa SYYTÖKSIÄ.

      ei toimi ! ENÄÄN!
      Ota punainen pilleri ja OPI, mitä mies opettaa!

      joku itkee ja sanoo, kauniilla sanoilla. että maailmasta tulee PAREMPI paikka jos miehet tekevät sitä ja tätä!

      EI, EI ja EI
      sama englanniksi:
      NO, NO, and NO!

      Jumala ja "kaikki" Profeetat sanovat että, KAIKKI MENEE ja tulee VAIN pahemmaksi.

      Jos olet nainen, tarkemmin äiti, niin TIEDÄT, että kun synnytyskivut. ALKAVAT, niin
      ne pahenevat eli kovenevat, kunnes lapsi on syntynyt.

      NYT on MAAILMASSA, synnytys TUSKIEN. alku vaihe, ja se ja ne kovenevat kunnes tulee synnytys.
      joten, tämä maailma ei tule, ikänä paremmaksi, vaan vain ja yksin pahemaksi.

      jop, pilaatumisen aloittanut leipäpala, tahi pilaantunut, maito, ei tule paremmaksi, vaan menee täydelleen pilalle.

      NÄIN on myös maailma.

      joten, MAAILMALLA ei ole toivoa, parempaa vaan pahempaa.
      jos tämän tiedon ja ilmoituksen hyväksytte, niin teidän, kuka lie olet, on parempi elää, eikä elää haaveissa joka ei ikinä tule toteututmaan.

      TÄMÄ, "talo" eli maailma on palamassa ja palokuntaa ei tule.
      Tämä maailma on hukkumassa ja pelastajaa ei ole!

      vain ja Yksin Jeesus on ja pelastaa,
      MUTTA
      ei tätä maailmaa eli aikaa varten vaan taivasta!

      ja Jumala vielä tulee heittämää lisää bensaa tähän palavaa "taloon", ja katkaisee, ja "puhkaisee" pelastus-rengaan!
      eli Ilmestyskirjan, sinetit, pasuunat ja vihan maljat!

      Jumalan, ja Karitsan, viha ja kosto tulee!

    • Anonyymi

      "Tällä palstalla puhutaan halventavaan sävyyn naisista ja naiseudesta."

      Kelpaako naisille, heidän oma naisellisuus, se mitä ovat saanneet, syntymässään?
      vai tuleeko sitä muuttaa ja "parantaa"?

      Onko naisilla, ongelmia itsensä kanssa?

      • Anonyymi

        Kyllä minulle ainakin kelpaa naisena oleminen, en pyri muuttamaan itseäni mieheksi. Yhtälailla naisilla voi olla ongelmia itsensä kanssa kuin miehilläkin ja ihmisillä yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle ainakin kelpaa naisena oleminen, en pyri muuttamaan itseäni mieheksi. Yhtälailla naisilla voi olla ongelmia itsensä kanssa kuin miehilläkin ja ihmisillä yleensä.

        Jos sinulla olisi mahdollisuus parantaa omaa, omia henkisiä ominaisuuksia, kuten viisautta, muistia ja muita, esim 100% niin tekisitkö sen?

        Jos olisi mahdollista, paluttaa keho, 18 kesäsen kehoksi, tekisitkö sen?
        meikkaatko ? :)


      • Anonyymi

        En meikkaa.

        Riippunee, mitä vaaditaan vastineeksi.

        Kuka pitää siitä, että keho rapistuu? Kehon rapistuminen tuo mukanaan yleensä liitännäisenä oireita siitä, että se tuhoutuu pikkuhiljaa.

        En tiedä haluaisinko mitään noista asioista asioista sen vuoksi ainakaan, ettenkö olisi tässä elämänvaiheessa ihan sinut sen kanssa mitä on. Jos pitäisi järkevästi ajatella, siitä varmaankin hyötyisi myös paljon jos olisi nuoremman keho, jaksaisi enemmän varmastikin. Viisaampana minulla olisi myös enemmän valinnan mahdollisuuksia elämässä ja voisin tehdä enemmän hyvää, koska tietäisin, miten ne asiat toimii. Toisaalta, en silloin olisi mikä olen, en olisi minä ja ei ole toisenlaista minuutta, kuin se mikä olen.


      • Anonyymi

        Niin. Miksi sinä kyselet moisia asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miksi sinä kyselet moisia asioita?

        Koska, tämä (ja tämänkaltiaisia) TARJOUKSIA tulee lähitulevaisuudessa, erityisesti, jo raskaana oleville tahi siihen TODENNÄKÖISESTI tuleville.

        naamakirja ja muut mediat, asiantuntijoiden perusteella tunteen niiden käyttäjät paremmin kuin he itse.
        ja netti ostos ja kiinnostuksen kohteet selvästi, "valmistelevat" mitä mahdollisesti toivotaan.

        nyt, Se että tätä ON JO TEHTY. on KIISTATON seikka.
        Rahaa tarjotaan köyhille, jos suostuvat.

        se että, tätä tekniikkaa voidaan käyttää myös jo aikuisiin ihmisiin on myös kiistaton.
        Nyt, JOS Joku nainen tahtoo olla vaikka 20-50 kiloa, kevyempi, niin, kaskummaa on mainos ja selvät todisteet että se toimii. kunhan sen vain ottaa vastaan.

        jos joku nainen tahtoo olla vähän kauniinpi, niin taas ei muuta kuin hoitoon.
        jos joku, tahtoo, viisautta, muistia ja jne jne.
        se on JO NYT MAHDOLLISTA.

        Joten tämä ei ole joku tulevaisuuden visio ja toive tahi tieteellinen tulevaisuus toive, vaan TÄTÄ päivää.

        Tätä ei ensi-sijaisesti koske miehiä, sillä miehet eivät synnytä, eikä heille ole siihen edellytyksiä.
        leikelkööt kuina paljon tahansa, ulkoista kehoa. sisus, eli soljen sisällä olevat, ihmisen rakennus ohjeet ovat ne joita on hyvä muuttaa.

        Mutta myös miestä voidaan muuttaa, kuten ulkoisia ominaisuuksia, ja sisäisiä, ktuen viisautta ja voimaa.

        joten, jos tämä on edes käynnyt mielessä on se hyvä poistaa sieltä, haaveista, sillä kun se tulee täydellä voimalla, mainosten ja todistusten kanssa, ehtiikö siinä edes ajattelemaan mitä ja miksi.

        Joten kyselen että, mikä on niiden mielipide, ja halukuus tähän jos se olisi mahdollista, kuten se valitettavasti on.

        Kerran tein erällä palstalla, kyselen, mutta en paljastanut sen syvintä muotoa, kuin vasta suurin osa oli vsatanut.
        Joku ajatteli, että, minulla, jonka he olivat oppineet tuntemaan , että tässä on joku koira haudattu, eikä suostuneet vastaamaan.

        NYT he jotka vastasivat, KAIKKI olivat valmiita ottamaan uutta hoitoa:

        1 tuleville lapsillee:
        kaikin tavoin parempi, viisaampi, kauniimpi, voimakkaampi jne jne heidän lapsensa :)
        eli super lapsi joka olisi kaikessa "paras".

        2 itselleen.
        mitä nyt naiset sitten toivoivatkaan, se kaikki oli esillä.

        Nyt kun kaikkien mielipide ja HALUKKUUS oli kaikkientiedossa, lyhytkäisen kirjoituksen jälkeen, alkoi "kivet" lentämään.

        eli sanoin että he juuri olivat, tulleet osaksi petoa joka ei pääse taivaaseen jahe olivat "tuomineet" lapsensa, ulos Jumalan pelastus mahdollisuudesta!

        ja sitten mössön tavan mukaan tuli bannia!

        mutta, nyt en voinntu jatkaa samanlaisia, testejä ja tein muita.
        ja jokainen oli varuillaan!

        nyt vaikka oli 99% varmaa, niin taas sain MYYTYÄ heille, mitä he tahtoivat!

        ja suurin osa heistä, oli tahi on USKOVIA!

        joten, se että ilmestyskirjan peto ja sen selässä oleva, ei pääse perille on että, heissä on OSA sielua joka ei ole Jumalasta tahi miehestä!

        eli mitään pahaa, eli pimeää eli saatanan vaikutusta ei pääse taivaaseen!

        taivas on TÄYDELLINEN VALKEUS, missä ei ole sijaa pimeydelle!

        Joten, olkaa varovaisia, mitä toivotte.

        Eli, jos et ole itseesi, tyytyväinen tulee mainos joka on:
        1. Moos. 3:
        6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.

        - vaimo näki
        - puusta oli hyvä syödä
        - ihana katsella
        - suloinen puu antamaan ymmärrystä

        tätä on erittäin vajavainen MAINOS.
        mutta kun tulee paras "myyntimies", mitä sitten?

        "Niin. Miksi sinä kyselet moisia asioita? "
        TämäKIN on liikenne merkki:

        VAROTUS; mutkan takana on tuho ja turmio.

        ei kait liikenne merkti ole pahoja?


    • Anonyymi

      "Riippunee, mitä vaaditaan vastineeksi."

      ei mitään vaadita, vaan päinvastoin annetaan ilmaiseksi, edes hoidosta ei tarvitse maksaa.

      se mitä sitten kuitenkin tulee "maksaa", on oman perimän tuhoaminen eli otetaan osa toisen sielusta itselle.

      VERESSÄ ON SIELU:
      jos laitat haku sanat ,esim kookleen.
      veri, ikä terveys vauvat veri.

      niin pääset asian ytimeen.
      eräs haku sana on myös, ihmis-lihan-syönti.
      mitä lie englanniksi, kannipall

      eli, mitä sanoo, ILMESTYSTYS kirja?

      Ilm. 2:
      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

      ap.
      Ap. t. 15:
      20 vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.

      28 Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
      29 että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

      Joh. 4:
      24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

      "28 Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi,"

      Joten, kuka lie, ole erittäin varovainen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3704
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      105
      2635
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      259
      2569
    4. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      281
      2221
    5. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      345
      2080
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1555
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1489
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      21
      1460
    9. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      98
      1435
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      142
      1406
    Aihe