Mies kävi kimppuuni ja minä jouduin viettämään yöni putkassa.
Aiheeton pidätys
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mun kimppuuni ei käyny kukaan,jouduin silti putkaan.
- Anonyymi
Oliko nainen, jonka kimpuun mies kävi, poliisin puoliso?
Onko huume ongelmia hä
- Anonyymi
Mihinä ihimisellä on se kimppu mihinkä käyrähän
- Anonyymi
Sehän se on syy, kun näin äitienpäivän läheisyydessä kulkee kukkakimppu käsissä!!
- Anonyymi
Eipä tuossa vielä mitään mutta lonkka murtui kun polliisit heitti niin kovalla voimalla maijan perään. Pitäisi tarkistuttaa niitten toimia. Eläintäkään ei kohdella noin. Pysyn tästä lähtien vain omalla tontilla.
- Anonyymi
Miten provosit ?
- Anonyymi
Oliko kyseessä sosiaaliperusteinen maahanmuuttaja joka harrastaa jotain vierasta uskomusta ?
- Anonyymi
Mitäs pistit hanttihin,olisit menny suosiolla maijaan.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-raudoitti-hautausmaalla-hairikoineen-miehen-meni-yllattaen-elottomaksi-ja-kuoli-ambulanssiin/7436282
Poliisi väkivalta lisääntunyt - Anonyymi
Vedin kerran kunnon överikännit, no aamulla heräsin naaama veressä ja nilkka katkenneen putkasta. Muistaaksen kymmeneltä pääsi pois, kokemus tuokin. Jalka oli kipsissä 6 viikkoa. Juopottelu on ja pysyy edelleen harrastuksena, putkalta olen välttynyt. Kerran poliisit on heittänyt maijan perälle ja vieneet kotio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925