Iltalehti selvitti, että miehen vuoden 2017 verotettavat ansiotulot olivat vain 16 369 euroa. Näillä ansiotuloilla hänet luokitellaan vähävaraiseksi.
TTyööööK! ei kelpaa, taitaa elää muijan siivellä? Hienoa, niin pitääkin. Tervetuloa porukkaan!
Li:n avomies on persaukinen taivaanrannan maalari? IL
13
55
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla lähti.
- Anonyymi
Tuohan vain kertoo että yhteiskuntamme on epäoikeudenmukainen. Niin kuin Postin johtaja tienaa miljoonia ja samaan aikaan pistetään työntekijöitä ulos. Johtajalle riittäisi hyvin joku 5000-6000€ kuukaudessa. Silläkin pärjäisi hyvin. Sairaaksi mennyt maailma. Ne firmojen säästöt pitäisi ottaa ensin johtajien ylisuurista palkoista!
Toveri Lin toveri tulee hyvin toimeen alkavassa tieteellisessä sosialismissamme!
- Anonyymi
Eikö niillä ala jo kesäloma johan ne paino hommia.
- Anonyymi
Antifa seksissä on varmaan nahkaa,käsirautoja ja kommandopipo käytössä.
- Anonyymi
Ukkohan on köyhä kun kirkonrotta!
- Anonyymi
Meillä on monenlaisia asioita, joita parisuhteessa arvostamme - joillakin tärkein kriteeri on raha ja monilla muilla rakkaus! Kumpikohan on tärkeämpää ...
- Anonyymi
Ja pääomatuloista ei mainita mitään?
- Anonyymi
Olisiko Li kieltänyt kertomasta. Sehän olisi paha tikki vassarille, elellä pääomatuloilla.
- Anonyymi
Te sairastatte peniskateutta. Luulin sen olevan vain naisten vaiva.
- Anonyymi
Kyllä persuja ärsyttää kaikki toisten onnistuminen ja henkinen hyvinvointi - voi teitä poloisia katkeruudessanne!
Ei haittaa vaikka on taivaanrannanmaalari kun on jorma 23cm.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916312
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572852- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740