Jotkut antifeministit ovat arvostelleet naisten peittäviä asuja, kuten burkaa, niqabia tai säkkiä, joita voidaan kutsua myös yleisesti hijabiksi. Mutta onhan noista asuista toki monia etujakin. Yhtenä voisi mainita, etteivät mustelmat näy.
Peittävän asun etuja
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anarkistit on ainakin tyytyväisiä onhan niillä itselläkin naama aina peitossa.
- Anonyymi
Kyllä se on naisen oma valinta haluaako parvekkeelta pää edellä alas vai käyttääkö burkhaa tms.
Feministi- Anonyymi
Hiabilla nousee komiasti steppaamaan torin ylle myös feministit tulevaisuudessa.
T: Natsi-Ahmed
- Anonyymi
Monia etuja löytyy. Rumat mielenhäiriössä otetut tatuoinnit ja lävistykset eivät näy.
Sopiva asu monelle siiderivalaaalle.
Rahtihametta ei enää tarvita ja vaatteita ei tarvitse vaihtaa koskaan. - Anonyymi
Toiset voi senkin takia pitää mustaa päällä,jos on liian lihava musta väri pienentää ja pitää laardin piilossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576