Mitä mulle tehtiin???

Anonyymi

Olen 50-v nainen ja ajattelin vähän kohentaa hieman valahtaneita kasvojani. Kävin otattamassa täyteainetta ja ostin 2 x 1 ml. Pyysin seuraavaa: kulmien kohotus, nenän juureen kulmakarvojen lähelle täytettä, suunpieliin (nosto) sekä leukalinjaan napakoittamaan.

Hoitaja alkoi pistellä pieniä pistoksia sarjana, niitä tuli monta kymmentä. Hän kertoi käyttävänsä tällaista metodia ja että ihon pintaan jää pallukoita, mutta ne häviävät noin 3 päivässä. Pistokset tulivat siis todella pintaan. Kun toimenpide oli ohi, ei mitään muuta näkyvää muutosta ollut kuin ne kymmenet hyttysenpureman kokoiset pallerot pistoskohdissa. Laitettiin naamio, jonka tuli poistamaan eri henkilö. En ehtinyt jäädä kyselemään sen toisen perään ja ihmettelemään tulosta, jota ei siis näkynyt, koska aikatauluni oli tiukka.

Kysymys kuuluu: mitä olette mieltä, tehtiinkö minulle kuitenkin biorevitalisaatio, joka on hinnastossa reippaasti halvempi kuin ostamani täyteainehoito? En millään usko, että nyt 3 päivän jälkeen suunpieleni enää kääntyisi ylöspäin tai kulmani kohoaisi, eli nyt vaikuttaa siltä, että ihoani ainoastaan kosteutettiin sisäisesti. Vai onko oikeasti tällainen täyteainemetodi olemassa, joka antaa tuloksia jälkikäteen ja herään joku aamu eri näköisenä? Hoitolasta en ole saanut vastausta enkä tällä haavaa pääse paikan päälle kysymään.

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko koskaan ajatellut laittaa vaan halloween naamaria päähän niin ei tarvitsisi hintoja ja hoitoja ihmetellä? Sama lopputulos kuitenkin , pelleltä näytää?

      • Anonyymi

        Kiitos rakentavasta vastauksestasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakentavasta vastauksestasi!

        Totuus on aina rakentavaa vaikkei se miellyttäisikään kaikkia :)
        Kaunista päivää sulle sinne :)


    • Anonyymi

      Olen 11 v mieshenkilö kiinnostat sellaisenaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe