KIRKKO HYLKÄSI TÄYSIN

Anonyymi

Jatkuu hieman edellisestä viestistä:

Kirkko hylkäsi täysin myös erittäin elintärkeän todistusaineiston antamisesta minulle. Tarvitsin kopiot heille vuosien aikana jättämistäni puhe-viesteistä (myös tulevalle perikunnalleni), jotta voin tarvittaessa todistaa syyttömyyteni plagiointiin, eli että olin jo silloin, ajat sitten kertonut niistä tosi-asioista viralliselle taholle (dokumentoidusti).

Kirkko sitä ennen kieltäytyi myös antamasta riittävää todistusta näistä ilmoittamistani asioista, he tarjosivat vain absoluuttisen TYHJÄÄ puhuvan, mitään sanomattoman hölö-pölö-todistuksen, jossa edes nippa-nappa mainittiin sanaa Jumalat (taisi olla heillä vieläpä pienellä kirjoitettu, jumalat) ja mainitsivat pelkistä ideoistani kirjaani, vaikka kyse oli tosi-asioiden ilmoittamisesta.

Tästä konkreettisesta ja alati jatkuvasta, toistuvasta auttamattomuudesta ja heidän kieltäytymisestään AIVAN kaikkeen, suivaannuin ja vaadin sitten omaa todistusaineistoani heiltä takaisin. Kys. nais-pappi, joka oli pitkään ollut ainoa, edes jonkinlainen henkilö hoitamaan asioitani, luuli varmaankin, että jälkikäteen kirjoitettu paperi-todistus on sama asia kuin autenttinen todistusaineisto. Turha luulo=todistusaineiston pimittäminen on Suomen ja muidenkin länsimaisten lakien mukaan vakava rikos. Tämä aineiston kopioiminen olisi ollut niin helppo tehtävä, että hänen olisi ollut todella helppoa auttaa. MUTTA EI! Vaikka hän oli jo käynyt läpi katsomassa, kuuntelemassa noita puheviestejäni n. kesäkuussa 2018 (edeltävän syksyn aikaisia viestejä, jos ei jopa pidemmältäkin ajalta).

Helpotin vieläpä hänen mahdollisia tehtäviään antamalla hänelle kaikki tuolta ajalta käytössäni olleet puh. nrot, joiden perusteella heidän olisi pitänyt pystyä helposti käydä pelkästään kopioimassa kys. viestit minulle eikä heidän olisi tarvinnut edes seuloa, kuunnella niitä enää ollenkaan.

Minulla on melko varmasti edessä oikeudenkäynti, Jenkeissä jopa, jossa joudutaan selvittämään teosten tekijänoikeuksia. Ja KIRKKO ihan tahallaan on ollut auttamatta ja pimittänyt näin helposti saatavaa todistusaineistoa! Se siitä Kirkon pappien rehellisyydestä, lisää vuotaa tuonnempana varmasti!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se aika outoa että kun Raamattu kuusi kertaa kieltää ankarasti homouden niin meidän kansankirkkomme hyväksyy sen !!!!!!!

      Mienkäs se näin meni?

      Room 1 luku " Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. [Ef. 5:6; Kol. 3:6]
      19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
      20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. [Job 12:7-10; Ps. 19:2-4; Jes. 40:21,26]
      21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. [Ef. 4:17]
      22 He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, [1. Kor. 1:20]
      23 ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin. [5. Moos. 4:15-18; Hes. 8:10]
      24 Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. [Ps. 81:13; 1. Kor. 6:18; Ef. 4:19; 1. Piet. 4:3]
      25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.
      26 Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, [3. Moos. 18:22,23]
      27 ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. [1. Moos. 19:5]
      28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.
      29 He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat [Gal. 5:19-21; 2. Tim. 3:2-5 : Tit. 3:3]
      30 ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia,
      31 ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä.
      32 Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin. [3. Moos. 20:13,16; Room. 6:21 | Ps. 50:18]

      Oli aika outoa että seuraamassani kreationistipalstalla tämä raamatunkohta poistettiin hyvin usein muka palstanvastaisena.

      • Anonyymi

        Kyllä, kuules, ikävä kyllä julistat ihmisiä vastaan ajoja ja väität aika yleistäen, että me ei-uskovat elämme liassa ja saastassa. Olemme myös muka röyhkeitä ja pahanilkisiä Jumalia vastaan, kohtaan...huhu huh, mitä paskaa: itse olet tekopyhö uskovainen, joka on kaukana ihmisestä ja ihmisyydestä, lähempänä Antikristus-Jumalia/Valtiaita, joita kaikki Valtiaamme ovat.

        Sinulla ei ole itselläsi Totuutta juuri missään asioissa elämässäsi, varsinkin sen todistaa uskosi Raamattua ja Jumalan "Tahtoa" kohtaan.

        Me muka elämme valeessa...huhuhuh...itse elät, oikein Antikristus-valeissa...ja sääli tuollaista lietsontaasi=uskottelet VALEILLA ihmisiä uskomaan Tuhatvuotisiin valeisiin ja vainoihin ihmisiä kohtaan= olet surkimus, anteeksi vaan...

        Olemme ansainneet muka kuoleman...kuules, juuri ihan toisin päin= satun tietämää kaikesta IHAN absoluuttisen Totuuden, Oikeat asianlaidat, mutta sinä tuskin edes uskallat ottaa selvää Tosiasoista, mieluummin, helpoimman kautta muka Jumalaa pelkäävänä olentona vaikka näkisit joskus Totuuden esim. Jumalista Haluineen, valehtelisit ummet ja lammet etkä välitä, vaikka muut ihmiset joutuisivat pulaan, kuseen sen takia, että et uskalla tuoda asioiden Oikeaa laitaa esiin.

        Onneksi Valeet tai häpeä ei ole minun, vaan sinun ja kaltaistesi uskovien.


      • Anonyymi

        "Onhan se aika outoa että kun Raamattu kuusi kertaa kieltää ankarasti homouden niin meidän kansankirkkomme hyväksyy sen !!!!!!!"

        Yhtä outoa kuin se, että Raamattu sallii orjuuden, mutta siitä huolimatta lakimme kieltää sen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe