USKON asioista

Anonyymi

Anteeksi vaan, mutta uskovat ihmiset eivät ole itse elämäänsä ohjaavia, he jollain lailla ns. kuuntelevat Jumalaa, Jeesusta tai Mitä Ketä lie ja tottelevat aika lailla Heidän käskyjään (tarkoitan myös hyvin paljon muutakin kuin pelkästään Kymmentä Käskyä). Mm. jotkut heistä uppoutuvat Raamattuun ja Herroihin ja Heidän käskystään kieltäytyvät juttelemasta muiden kuin enkelien kanssa, olen itse ollut vieressä todistamassa tällaista, eikä ole ainoa tapaus.

Uskovat ovat menettäneet täysin autonomiansa, ovat kuin uskonnon ohjuksia, jotka likimain hyökkivät useatkin kadulla tai aukeilla paikoilla, jopa julkisissa kulkuvälineissä julistamaan Jumalasta ja käännyttämään, kutsumaan ja kehottamaan liittymään heidän seurueeseensa. He saavat ihmisiä, onnettomia tapauksia vedettyä jopa pois työelämästä, kutsumalla heitä mukaansa seuraamaan Herraa, Jumalaa tai Jeesusta. Tämä kaikki on ikävä kyllä absoluuttista totta!

Kirkkojen seurakunnat YHÄ vielä myös pitävät niitä Jumalan-palveluksiaan, kotisivuillaan julistavat Herran Sanaa eli kehottavat kääntymään Jumalan luo, SIIS Jumal-olentojen, jotka ovat lähinnä kaasu-olentoja, pilvi-veikkoja, ALIEN-olentoja, JOTKA haluavat jostain kumman syystä invaasiotansa tehdä maailmaan, ihmiskuntaan ja alistaa niin paljon kansaa kuin vain mahdollista.

Tämän kaiken Uskon asian ja Kirkon ja uskovien elämän kustantaa loppujen lopuksi ja ainoastaan yksityisen sektorin palkansaajat, JOTKA ovat ainoat mitkään maksajat muutenkaan tässä missään länsimaisessa yhteiskunnassa. Uskovat elävät ikävä kyllä valeessa=Jumal-uskossa, joka on oikeasti diagnosoitu jopa lääketieteessä sairaudeksi=uskoa ALIEN-olentoihin ja antaa Heidän niin paljon määrätä, vaikuttaa elämäänsä.

Turha on väittää, että Jumalat yms. olennot eivät ole olemassakaan, vaan jotain käsitteitä, pelkkiä uskon asioita tai jonkinlaista energiaa tai jopa illuusioita=He ovat oikeasti fyysisesti olemassa olevia Olentoja, jotka jatkuvasti ilmoittelevat, jopa puhumalla uskovilleen, esim. profetioita, JOTKA Jumalat tulevat sitten itse laittamaan TOTEEN, ja näin on jatkuvasti tapahtunutkin!

Yksityisen sektorin palkansaajat maksavat kaiken viulut, ONKO OIKEIN?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On aivan oma valintasi että ylläkuvatun uskosi voimalla ymmärät valisevasi itse

      • Anonyymi

        Kuules, harvoin täällä mopnetkaan itse pystyvät edes valitsemaan asioitaan, vaan he joutuvat vastaanottamaan vaikka mitä valeita ja paskaa Yläilmojen Valtiailta.

        Jos itse väität, että olet pystynyt juuri ikinä valitsemaan asioitasi, valintaasi, olet eräs harvoista, joka on kyennyt näin tekemään. Suuri osa meistä ihmisistä on enemmän tai vähemmän aika lailla Noiden Yläilmojen Herrojen jonkinlaisen aikaansaannoksen tai halujen kohteena.

        Kaikki tuo yllä mainittu alkuperäinen viestini on absoluuttisesti totta ja oikein. Itse te, uskovaiset, teette valintanne ja muka Herran haltuun menette asioidenne kanssa, vaan katsopas vaan, KETKÄ kaikki teidät elättää jo kautta aikojen=yhteiskunta eli ihmiset ja NIIN paljon pelkästään KOKO Yksityissektori sellaisine palkansaajineen. He ovat ainoita netto- ja minkään maksajat. Eli vaan te uskovaiset olette valinneet ns. mennä Herraa seuraamaan ja yhteiskunta sitten maksoikin kaikki teidän viulut ja olemisenne! Hävetkää, Herran seuraajat ja menkää jo vihdoinkin pelkästään sen Herranne haltuun! Muut EIVÄT maksa ja ylläpidä teidän elinkustannuksianne! Amen!


    • Anonyymi

      " vaan he joutuvat vastaanottamaan vaikka mitä valeita ja paskaa Yläilmojen Valtiailta."

      Jokainen kuitenkin valitsee asenteensa, syyllinen vai syytön. Vapaa tai pelokas, ja kaikkea siltä väliltä.

      Ainoastaan elämä tulee annettuna itse annat merkityksen elämäsi kokemuksille.
      Tämä ei ole uskon asia, se on elämää.

      "Jos itse väität, että olet pystynyt juuri ikinä valitsemaan asioitasi, valintaasi, olet eräs harvoista, joka on kyennyt näin tekemään."
      En väitä kykeneväni tähän joka hetki, sen kuitenkin ymmärrän että "ylä ilmojen valtiaat" palvelevat minua kun elän luottamuksessa ja rakkaudessa.
      Rakkaus ei ole minussa mutta se ilmenee minun kauttani myös ilmojen herroille koska he tekevät parhaansa.
      On ainoastaan mahdollisuuksia

      • Anonyymi

        Voi kuule rakas ihminen, älä kirjoita tänne, kun jos et ole muuta kuin Jumalien tms. puolella ja yhtään ns. ihminen on sinulle vähäpätöisempi!


        Satun TIETÄMÄÄN absoluuttisen TOTUUDEN kaikesta,. Jumalista, Jeesuksista ja Heidän tarkoitusperistään ja Aikeistaan tätä maailmaa kohtaan!

        Ole silti ihan rauhassa, en ole minkään sinua vastaan, haluan vain, että lakkaisitte täällä ylistämästä Jumalia tms., kun kosa kerran asiat on nähty ja ns. koettu, mitä Herrat saavat aikaan!

        Voi ihminen, sinä, älä tule sinäkään tänne Jumalia yms. ylistämään, kun et vissiin tiedä, mitä ovat saaneet aikaan niin monen, n. miljoonan elämässä! Oikeasti, KAIKKI keinot Heidän kanssaan on JO YRITETTY jaktuvasti, ja silti VALEHTELIVAT ja TUHOSIVAT enemmän kuin minun ja tuhansien muiden ELÄMÄN! Siitä on dokumentoidut todistusaineistot OLEMASSA, ÄLÄ unohda Lähi-Idän murhia yms! Jumalauta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe