https://evoluutiouutiset.blogspot.com/2018/04/olemassaolevan-biologisen-informaation.html?m=1
tämmösen hengentuotteen julkaisi fb.n puolella, vanha bloki kirjoitus mutta kuitenkin..
jahas, ROT heräilee
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
"Painovoimaa ei ole koskaan tapahtunut eikä tule tapahtumaan."
Hihhulit ovat puupäissään onnellisia kun kelluvat vedenpaisumuksensa ohi ja päissä ei ole mitään happanevaa- Anonyymi
Tuli tästä mieleen: jos painovoimaa ei ole ei ole myöskään putoamiskiihtyvyyttä. Käsittääkseni painovoiman kiistävät kretut selittävät esineiden putoamisen sillä, että tiheämpi kappale syrjäyttää harvemman.
Toisin sanoen jos lentäessä koneeseen tulee vika tarvitsee vain avata ovi ja astua tyynesti ulos, laskuvarjoa ei tarvitse. Koska painovoimaa (eikä siis myöskään kiihtyvyyttä) ei ole laskeudut tasaisella nopeudella maahan ja ilman tihentyessä alaspäin tullessa nopeutesi itse asiassa laskee vähitellen. Ja lopuksi laskeudut pehmeästi maahan. Hieman pienemmässä mittakaavassa tuo onnistuisi jonkin korkean pilvenpiirtäjän luona. Tarvitsee vain nousta katolle, astua reunalta alas ja laskeutua pehmeästi kadulle. Eikö ole hienoa, kun ei tarvitse lainkaan pelätä putoamista korkealta ?
Ja tuosta tiheämpi syrjäyttää harvemman periaatteesta seuraa myös mielenkiintoinen ilmiö. Otetaan lakana, metallikuula ja hieman lekasoraa tai vastaavaa. Kaivetaan maahan kuoppa ja täytetään se soralla. Kuopan päälle pingotetaan lakana ja lopuksi pudotetaan metallipallo korkealta. Mitä tapahtuu ?
Aluksi pallo tietenkin laskeutuu tasaisella nopeudella ilman halki (koska on tiheämpi kuin ilma). Koska painovoimaa ei ole se ei tietenkään nopeudu lainkaan matkalla. Kohdatessaan lakanan se hidastuu (koska tiheysero pienenee), mutta painuu silti tasaisella nopeudella suoraan lakanan läpi, jonka jälkeen se putoaa taas tasaisella nopeudella maahan. Koska sora on ilmaa tiheämpää, mutta metallikuulaa harvempaa kuula uppoaa myös soraan tasaisella nopeudella. Lopuksi se voi vielä upota syvälle maahan sorakerroksen alapuolella. Ja jos kuula on tarpeeksi tiheä (osmium lienee kaikkein tihein ei-radioaktiivinen materiaali) se saattaisi jopa upota useiden kilometrien syvyyteen maapannukakkuun !
Tuo siis sillä oletuksella, ettei painovoimaa ole vaan esineiden putoaminen perustuu "tiheämpi syrjäyttää harvemman" teoriaan.
-TheRealJ Anonyymi kirjoitti:
Tuli tästä mieleen: jos painovoimaa ei ole ei ole myöskään putoamiskiihtyvyyttä. Käsittääkseni painovoiman kiistävät kretut selittävät esineiden putoamisen sillä, että tiheämpi kappale syrjäyttää harvemman.
Toisin sanoen jos lentäessä koneeseen tulee vika tarvitsee vain avata ovi ja astua tyynesti ulos, laskuvarjoa ei tarvitse. Koska painovoimaa (eikä siis myöskään kiihtyvyyttä) ei ole laskeudut tasaisella nopeudella maahan ja ilman tihentyessä alaspäin tullessa nopeutesi itse asiassa laskee vähitellen. Ja lopuksi laskeudut pehmeästi maahan. Hieman pienemmässä mittakaavassa tuo onnistuisi jonkin korkean pilvenpiirtäjän luona. Tarvitsee vain nousta katolle, astua reunalta alas ja laskeutua pehmeästi kadulle. Eikö ole hienoa, kun ei tarvitse lainkaan pelätä putoamista korkealta ?
Ja tuosta tiheämpi syrjäyttää harvemman periaatteesta seuraa myös mielenkiintoinen ilmiö. Otetaan lakana, metallikuula ja hieman lekasoraa tai vastaavaa. Kaivetaan maahan kuoppa ja täytetään se soralla. Kuopan päälle pingotetaan lakana ja lopuksi pudotetaan metallipallo korkealta. Mitä tapahtuu ?
Aluksi pallo tietenkin laskeutuu tasaisella nopeudella ilman halki (koska on tiheämpi kuin ilma). Koska painovoimaa ei ole se ei tietenkään nopeudu lainkaan matkalla. Kohdatessaan lakanan se hidastuu (koska tiheysero pienenee), mutta painuu silti tasaisella nopeudella suoraan lakanan läpi, jonka jälkeen se putoaa taas tasaisella nopeudella maahan. Koska sora on ilmaa tiheämpää, mutta metallikuulaa harvempaa kuula uppoaa myös soraan tasaisella nopeudella. Lopuksi se voi vielä upota syvälle maahan sorakerroksen alapuolella. Ja jos kuula on tarpeeksi tiheä (osmium lienee kaikkein tihein ei-radioaktiivinen materiaali) se saattaisi jopa upota useiden kilometrien syvyyteen maapannukakkuun !
Tuo siis sillä oletuksella, ettei painovoimaa ole vaan esineiden putoaminen perustuu "tiheämpi syrjäyttää harvemman" teoriaan.
-TheRealJJos Maan ilmakehässä on harvempa ilmaa ylhäällä ja tiheämpää ilmaan alhaalla, niin nehän vaihtavat oitis paikkaa keskenään, sikäli kun tiheämpi syrjäyttää vähemmän tiheän. Itse asiassa kaikki vähänkään tiheä poistuu 'taivaan tuuliin'.
Myös kaikki tieheähköt kappaleet, kuten kahvakuulat lähtevät kohti korkeampia ilmanaloja, kun niitä ei edes gravitaatio pidättele.
- Anonyymi
"Evoluutiouutisia"? Eihän evoluutiota ROTin mukaan ole olemassakaan.
- Anonyymi
Eli satuilee siis tyhjästä eli omasta päästään
- Anonyymi
Taattua tasoa professori D.G.A.Aallolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439