Onks tää se palsta mistä voi hakee homoiluseuraa itselleen? Pistäkää vastauksia...
Olen 38-v "hetero" mut kaikkea voisi kokeilla. Asun Rovaniemellä, joten asia ja näkeminen pitäisi olla salaista. Pienet piirit...ja mulla on perhe.
Homoilu seuraa tänään?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kai kannattaa aloittaa etsintä vihreitten toimistolta.
- Anonyymi
Kiitos teen näin.
Länsirannikolta löytyy meitä börjejä massoittain. Porissakin on. Ja Vaasassa erityisesti.
- Anonyymi
ONko vokkia lähellä? Izlamissa työntömies ei ole homo mutta pian on yö ja silloin ei kuun jumala näe vaikka siirtolainen ottaisi kyytä pyllyynsä....
- Anonyymi
Eikö Allah näe pimeässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Allah näe pimeässä.
Ei näe. Sen vuoksi he myös mässäilevät auringon laskettua ramadanin aikana. Aika heikko hämärän näkö on altsulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näe. Sen vuoksi he myös mässäilevät auringon laskettua ramadanin aikana. Aika heikko hämärän näkö on altsulla.
Voihan sitä mennä päivälläkin pimeään kellariin mässäilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä mennä päivälläkin pimeään kellariin mässäilemään.
Tai homoilemaan, ei ainankaan oli riskiä että tuuppaisi väärään aukkoon.
- Anonyymi
Pimeässä on muutenkin heikkoa havaita mustia-aukkoja, joihin voisi tuupata.
- Anonyymi
Tuossahan voisi järjestää Etsi Ja Löydä-skaban. Muhammed, Muhamed, Mohamed, Mohammed Ja Muhammad ovat pimeässä hiilikellarissa perseet pystyssä ja Mahmud tulee "hiilihangollaan" sohien etsimään aukkoa..Ja onnellinen voittaja kenet hän löytää saa tuhkaluukkuunsa täyteen...
- Anonyymi
Ahteriin jyystäminen karkottaa kaiken romantiikan. Otettava huomioon.
- Anonyymi
Hyvin kommentoitu, siitä pisteet. 😀
- Anonyymi
Ryppy rakkaudessa ei vältämättä ole paha asia, ryppyä vaan hinkkaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryppy rakkaudessa ei vältämättä ole paha asia, ryppyä vaan hinkkaamaan!
Jokaisen pitkäkestoisen avioliiton salaisuus on ajoittainen ryppyreikä rakkaudessa.
Nimimerkki hopeahäitä toista vuosikymmentä sitten viettänyt "heteromies". - Anonyymi
Juurikin näin!
Olen samaa mieltä kanssasi kohtalotoveri. Kyllä tosimiehen mieli aina välillä toisen miehen pyllyä tekee. Piristää kummasti omaa parisuhdettakin kun saa välillä ottaa tosissaan ja voimalla ihan vain näin miesten kesken.
Siinä on vaan naiset tiellä kun aletaan kunnolla naimaan!
- Anonyymi
Pääsetkö liikkumaan ouluun asti? Otan ja annan!
- Anonyymi
En tänään enää ja huomenna se pakollinen ämmienpäivä. Ens viikonloppu olis ok? Voisin valehdella jonkun työreissun.
- Anonyymi
Maanantai iltana oulun rautatieaseman veskissä?
- Anonyymi
Viikonloppuna vasta. Käviskö ens lauantai klo 12? Vai vietetäänkö iltakivaa?
- Anonyymi
Kyllä minä tykkään keskellä kirkasta päivää, on jännempää. klo 12 rautatieaseman wc?
- Anonyymi
Jep, nähdään rautatieaseman miesten vessassa. Eiköhän siellä katseet kohtaa ja tiedetä millä asialla liikutaan 😉. Tod.näköisesti farkut, musta takki ja musta lippis.
Ps. Pidetään tää sit salassa. En kaipaa julkisuutta näissä asioissa... - Anonyymi
Salassa ja luottamuksella tottakai.
Kelpaako vanha kaljupää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609