kertoisiko joku

Anonyymi

minkälaisia rukousvastauksia olette saaneet asioihin, ja kuinka rukousvastaukset ovat toteutuneet ?

- vai onko rukoukset enemmänkin "toiveajattelua ??

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonkin olen saanut. Apuja. Joskus huomaa heti ja joskus ehkä hetken päästä. En nyt sano mitä, mutta monia.

    • Anonyymi

      Itse olen saannut, Rukous vastauksia, mutta en mammonaa enkä edes vaimoa, jota en Enää tarvitse enkä tahdo. itselleni vaimo ja lapset olisivat tässä elämän tilanteessa ja tulevassa, "kivireki" ja SIDE, mkä estäisi minua.
      Olisi PAKKO, ottaa vaimo ja lapset, huomioon kaikessa.

      Nyt olen vpaa kuin taivaan lintu, voi ja lennän minne tahdon, eli mihin Herra tahtoo.
      Nyt Herra ei tahdo, että menen mihinkään, vaan istun ja olen paikalla, omasta mielestäni, odotan, en tiedä mitä mutta odotan.

      eli tämä on eräs vastaus, mitä on nyt.
      ja, tästäKIN, iloitsen ja kiitä Jumalaa, silloin kun ei ole liian raskasta, vaan saan hetken levähtää levähdys paikassa.

      Se että viime aikoina, olen saanut paljon Nopeaa Lohdutusta Jumalalta, sisäisiin vaikeuksiin eli paineeseen ja vaivaa ja tuskaa. on vastaus ja sitä ei juuri ole havaittavissa kun olen siellä, vaikeuksissa.

      Mutta ,taas, muutaman päivän, kovan kekemisen jälkeen, olen "vapaa" ja iloinen sekä rauhassa.

      Kun se, eli kova tulee, HERRAN kädestä, oli tekijä tahi, se "paha" mitä tahansa, en havaitse, Jumalaa, vaan Jumala KATOA, kuin savu ilmaan.

      MUTTA, jälkeenpäin AINA tiedän että juuri silloin, Herrani on lähellä.
      Hyvin lähellä.

      Joten, en saa mammonaa vaikka kuinka itken, eli nyt tarvitsen, uuden tietokoneen sekä kannettavan, eipä ole näkynyt.
      no se on Jumalan ongelma ei minun.
      Ja kuinka hyvin olen perustellut Jumalalle MIKSI tarvitsen nämä ja mielummin heti. ei "eilen".

      Joten, itse olen siis saanut, vastauksia, jotka JÄLKEEN päin vasta havaitsen, ja KAIKKI nämä ovat oleet, HENGEN alueella.
      Edes vatsa tahi varvas, tahi muut kivut eivät ole hellittäneet.
      Mutta Hengellinen, kipu ja vaiva on poissa, HETI, kun Herra havaitsee että nyt taas on tarpeeksi.

      Tämän kärsimyksen ja vaivan, tarkoitus on juuri es, että OPIN että Jumala on se joka auttaa.

      Enkö ole hienosti, Jumalalle todistanut ja perustellut, miksi tarvitsen, uskon ystäviä, ja seurakunnan yhteyttä!
      Eikö tämä ole suoraan sanottu, Jumalan Sanassa, ekä Vanhassa että Uudessa testamentissa.

      Jumala selvästi sanoo että, ei ole hyvä olla yksin vaan tulee olla yhteys uskovien kanssa.
      Yksinäisen kipppun on helppo käydä, tämän olen todistanut Jumalalle.
      Saarn. 4:12
      Ja yksinäisen kimppuun voi joku käydä, mutta kaksi pitää sille puolensa. Eikä kolmisäinen lanka pian katkea.

      Eikö Jumala sitten tiedä, ätä vaikka siitä MUISTUTAN Jumalaa?
      Eikö Jumala tiedä, että uskovan tulee, toist uskoaa, lohduttaa ja jakaa ja antaa armoa, niin ettei kukaan jää armosta osattomaksi?

      Hepr. 12:15
      ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

      Tämä ON Jumalan lasten TEHTÄVÄ, "ei Jumalan".
      Eikö, Jumalani tätä ymmärrä ?

      TOKI ymmärtää :)

      ja, nyt mikä on Jumalan VASTAUS?

      Jumala OPETTAA että, turvaan ja saan TODELLISEN avun vain Häneltä!

      ja tämä TOIMII, nyt taas, iloitsen ja riemuitsen.
      Kun Jumala sitten, ITSE, vaikka en Häntä, vielä ole Nähnyt, niin, minua opettaa ja Pyhä Henki, muistuttaa, niin tämä on totta ja tulee tapahtumaan.

      se että uskovat eivät usko että tulee TÄMÄ tapahtumaan, en välitä sillä, TUNNEN Jumalani, toin erittäin vähän:

      Nyt mikä tulee tapahtumaan, TÄMÄ:

      Jes. 30:
      20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

      "opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi."

      MINÄ SAAN ja TULEN näkemään, Jumalan Kuten Mooses, Paavali!
      Tämä on Lupaus ja sitten on monia Lupaksia, lisää.

      Tämä on eräs parhaimpia, Lupauksia, eikä vain lupaus, vaan PERINTÖ:

      Jes. 54:
      13 Sinun lapsesi ovat kaikki Herran opetuslapsia, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.
      14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
      15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
      16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Ei minulla ole omia lapsia, ei edes vaimoa!
      Joten tulen saamaan, heitä ja he kaikki ovat:

      13 Sinun lapsesi ovat kaikki Herran opetuslapsia, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.

      ja tämä kohta on itselleni, ja tässä on myös sekä, miksi Herra ei ole vielä tätä täydessä voimassa antanut:

      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.
      Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      jatkuu

      • Anonyymi

        Jes 54
        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.
        Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.

        Se mitä kaikkea tämä pitää sisällä en tiedä, mutta tämä on VARMA.
        KUKAAN EI VOI MINUA VASTUSTAA!

        eikö ole aika iso ja mahtipontinen, itsensä korottaminen?
        Olenko minä Mooses tahi Paavali, tahi vieläpä kuten Jeesus itse?

        en, mutta tulen saaman tämä!

        Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

        Tämä on lahja, ja PERINTÖ!
        ja tiedän että Jeesus on kuollut, joten kukaan ei voi muuttaa eikä tehdä tyhjäksi, tämä PERINTÖÄ.

        nyt, Jumala ei "uskalla" tätä vielä antaa, mutta se tulee.
        Ei niinkuin itse sitä tahdon vaan Kuten Jumala.

        eli tulee päivä kun JOKAINEN, pahan tekijä, erikoisesti, seurakunnassa, ei voi mitään SANOA vastaan!

        EI KUKAAN.
        eikä mistään, mitä heille, teille tuon!

        ja jokainen joka, sitten pyrkii vastaan sanomaan,
        OSOITAN että he ovat valhetelijoita!

        eli osin tätä olen jo saannut ja se tulee olemaan TÄYDELLINEN, KOSKA ja SILLÄ se on Jumalan teko, joka on jo tehty!

        Jes. 30:
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

        Nyt vielä ja myäs tulevaisuudessa, saan:
        Hädän leipää ja
        ahdistuksen vettä.

        ja kun olen tarpeeksi, syönnyt ja juonnut:
        Saan NÄHDÄ, OPETTEJANI!

        joten, tämä kaltaisia, vastauksia olen saanut ja saan.

        Turha on itselleni, pyytää maailman mammonaa.

        Kuten omaa saarta ja sinne mökkiä.

        Eikä se olisi hyvä paikka, odottaa Jumala, kun kukaan ei häiritsisi minua, vaan olisin yksin keskellä ei mitään!


        No en tiedä, jos tämän saan tahi en, mutta, sen tiedän että saan KOHDATA JUMALANI!

        ja lisää kahvia.


      • Anonyymi

        Saat kohdata Jumalan taivaassa niin kuin me kaikki muutkin et ole sen ylempi kuin muutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kohdata Jumalan taivaassa niin kuin me kaikki muutkin et ole sen ylempi kuin muutkaan.

        Kyllä, mutta Kohtaan Jumalan myös nyt ja tässä.
        onko tämä sinulle ongelma?

        Toivotko että, kohtaan Jumalan tässä ja nyt?
        Tahdotko rukoilla että kohtaan Jumalan tässä ja nyt, niinkuin Mooses, ja Paavali, tahi JOPA, kuten Jeesus itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kohdata Jumalan taivaassa niin kuin me kaikki muutkin et ole sen ylempi kuin muutkaan.

        Saat kohdata Jumalan taivaassa niin kuin me kaikki muutkin et ole sen ylempi kuin muutkaan.

        en ole ylempi, tahi sitten olen,
        Nyt, mitä tarkoitat ylempi?
        missä asiassa tahi, "Jutussa"

        Oi Jospa koko Herran kansa olisi Täynnä Pyhää Hengeä.
        ja ja innokas ja ja täynnä tarmoa sekä valmis, palveleman kuten minä!

        Oi Jopsa koko Herran kansa, näki kuten minä näen!


    • Anonyymi

      "- vai onko rukoukset enemmänkin "toiveajattelua ??"

      KOKO usko ON toive-ajattelua!
      KAIKKI!

      Hepr. 11:1
      1 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
      2 Sillä sen kautta saivat vanhat todistuksen.

      en tätä AVAA sinulle!

      Pyydä että Jeesus, avaa tämä !
      sitten YMMÄRRÄT sen, tämän ja SE KASVAA ja vaikuttaa!

      Mennari, uskovat, eli menestys teologi, käyttää tätä, ja muita, ja OSIN ovat oikeassa mutta
      Jumala, on suveneeri, mitä lie, tarkoittaa sana suveneeri, niin

      Jumala antaa mitä itse tahtoo.

      Kuten lapsi, karkki kaupassa tahi nainen vaate-kaupassa ja mies rauta-kaupasssa.

      Jumala, itse PÄÄTTÄÄ mitä antaa, vaikka minulla olisi KAIKKI USKO:

      1. Kor. 13:2
      Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

      Monessa, asissa minulla on 110% usko.
      Kuitenkaan en ole saanut sitä!

      Kuten vaimo.
      Kaikki tietävät mitä Jumala tästä on sanonut!

      Vaimo on PARAS apu miehelle, mitä voi maanpäällä saada!
      Tämä on JUMALAN OMA todistus.

      Mutta, vaikka minulla olisi ja on kaikki usko, moniin juttuihin, niin Jumala PÄÄTTÄÄ mitä antaa.

      1 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
      Nyt Tässä on se toive-ajattelu, eli
      "- vai onko rukoukset enemmänkin "toiveajattelua ??"

      Aabraham, TOIVOI, omaa poikaa.
      ja omassa, haave maailmassa sitä ihmetteli.

      se oli Aabrahamin toiveajattelua.

      Mikä sitten onkaan sinun, niin pidä se JOS TIEDÄT että se on Jumalan edessä, hyvää ja oikeaa.

      Jumala kuitenkin ITSE päättää, joka antaa tahi ei anna.

      ja Jos Jumala sitten vaikuttaa USKO siihen, niin sinä ojentaudut sen mukaan.

      ja Jumala sanoo ja se tulee!

      Olen 99.999999% varma jos pyydät mersua tahi lotto-voittoa, et sitä saa, vaikka kuinka haaveillet ja uskot.
      Mutta leipää ja vettä saat, niin että elät!

      Joten mei emme ODOTA, ja saa, TÄTÄ ELÄMÄÄ varten, kuin vähän, KAIKKI tähtää taivaaseen ja tulevaa!

      Joten jos joku näistä on, mitä toivomme este, niin Jumala sitä ei anna!

      jos sinulla on poika, et varmasti anna ladattua asetta, itki kuinka paljon tahansa.

      meidän ladattu ase voi olla es, vaimo ja lapset.

      Joten,
      Jatka rukousta ja odota Jumalaa.
      Jumala VARMASTI vastaa, mitä itse, Jumala hyväksi TIETÄÄ.

      Tiedän että tämä on fraasi, kraasi, mikä lie, hieno sana, niin tämä:
      Jumala vastaa:
      EI
      Odota
      Kyllä

      TÄMÄN tiedän !

    • Anonyymi

      Useimmat hoitaa asiansa itse rukouksen jälkeen ja siksi on luvattu herättää ihan rukoilijoita. Istutusaikaan kylvön ja hetken odotuksen jälkeen koko työ näyttää menneen pilalle, mutta kerran mustuneesta, mädästä mullasta versoaa suurin toivein maahan haudattu verso. Kun jo oli unohtanut.

    • Anonyymi

      Matt. 26:

      38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".

      40 Ja hän tuli opetuslasten tykö ja tapasi heidät nukkumasta ja sanoi Pietarille: "Niin ette siis jaksaneet yhtä hetkeä valvoa minun kanssani!
      41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

      Toki voi ja saa pyytää esirukousta ja odottaa että "uskovat" sitä antavat?

      No ONNEKSI, Herra ei nuku vaan Rukoilee joka hetki puolestani ja sinun.

      Room. 8:26
      Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

      Room. 8:34
      Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

      Hepr. 7:25
      25 jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

      1. Joh. 2:1
      1 Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.

      Joten, se että, tästä huolimatta Paavali huutaa:

      Room. 15:30
      Mutta minä kehoitan teitä, veljet, Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta ja Hengen rakkauden kautta auttamaan minua taistelussani, rukoilemalla minun puolestani Jumalaa,

      Eikö Paavali, joka kirjoitti nämä sitten tiennyt että Jeesus, taivaassa ja Pyhä Henki maanpäällä, rukoilee ja puolustaa meitä ?

      Joten. kuten olen ennenkin niin pyydän taas.

      MUISTKAA minua, KEHOITAN teitä, Rukoilkaa joka päivä puolestani, se on Jumalan tahto ja Jumalan silmissä hyvää ja teille otollista!

      Kiitos

    • Anonyymi

      Aloittajan kysymys suomeksi: kenellä vippaa pässä niin että sen huomaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe