Kokoomus ei ole onnistunut puheenjohtajavalinnoissaan Ilkka Suomisen jälkeen. Toinen toistaan tyhmempiä ja saamattomimpia nahjuksia ja elinkeinoelämän juoksupoikia ne ovat.
Pertti Salolainen, Sauli Niinistö, Ville Itälä, Jyrki Katainen, Alexander Stubb ja Petteri Orpo ovat olleet saamattomia ja mitäänsanomattomia nahjuksia.
Kokoomuksella heikko puheenjohtaja
3
<50
Vastaukset
En lähtisi Anaalilyyli paljoa muita moittimaan jos en itse edes uskltaisi kirjautua. Sehän tarkoittaa vain sitä, ettet edes itse usko omiin aivoituksiisi!
Orpo teki nyt oikean ratkaisun, sosialistihallitukseen joka ei osaa laskea ei kannata sekaantua. Se mikä menee pieleen jos nyt käy kuten näyttää käyvän on keskustan luotettavuus, se kun näyttää olevan menneen talven lumia!- Anonyymi
Et sinäkään omalla nimelläsi uskalla tänne kirjoitella.
Koetapa etsiä noista kokoomuksen entisistä ja nykyisestä puheenjohtajasta sellaista henkilöä, joka johonkin pysyisi. Anonyymi kirjoitti:
Et sinäkään omalla nimelläsi uskalla tänne kirjoitella.
Koetapa etsiä noista kokoomuksen entisistä ja nykyisestä puheenjohtajasta sellaista henkilöä, joka johonkin pysyisi.Ylläpito kyllä saa minut kiinni jos haluaa, ei täällä ketään pyydetä kuten monella muulla palstalla esiintymään nimellään ellei sitä halua mutta yhteystiedot ylläpidolle ja nikki on rekisteröity ja sen jälkeen kun kirjoitat asiaa niin voit oikeasti keskustella olematta Anaalilyyli!
Itse esiinnyn useammallakin keskustelupalstalla ihan omalla nimelläni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877