Miksi feminismi hakee oikeuksia vai valkoisille naisille ja vähemmistöille?

Anonyymi

Suomalaiset julkifeministit tykkäävät moittia isähahmojaan, eli valkoihoisia "setiä". Sen sijaan he eivät halua tai välitä puhua tummempi-ihoisten kanssasisariensa ahdingosta. Modernissa feminismissä kyse on toisin sanoen etujen lobbaamisesta itselleen.

Listää feminismin mahalaskusta ja Tawasolin ulostulosta:

https://rivienvalista.net/2019/05/12/kunniavakivallasta/

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Feminismi ei ole pelastusarmeija. Feminismin koko idea on se että naiset itse voimaantuvat. Miksi sinä haluat uhriuttaa ei- valkoiset naiset, aliarvoida heidän omia kykyjään, älyään, osaavuuttaan, halveksia heidän aikuisuuttaan, ja tehdä heistä jotakin pelastettavia passiivisia raasuja?

      Kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse? Ei meitä suomalaisnaisiakaan kukaan muu pelastanut kuin me itse. Eikä pelasta nytkään. Ainakaan valkoinen heteromies.

      Minä olen länsimainen valkoinen heteronainen, feministi. Oman yhteiskuntani naisasiat ovat minun osaamisaluettani, minun reviiriäni. En mene tunkemaan nokkaani asioihin jotka eivät kuulu asiantuntijuusalueeseeni. En ymmärrä miten voisi olla minun velvollisuuteni pelastaa vieraskulttuurien naiset heidän oman kulttuurinsa kiroista jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä. Olisi ylimielistä, vieraskulttuurien naisten halventamista esiintyä jonakin hössöttävänä jalona pelastajana aikuisille täysijärkisille naisille jotka elävät aivan samassa yhteiskunnassa aivan saman lainsäädännön piirissä kuin minäkin. Suomalainen yhteiskunta antaa heille platformin toimia, aivan samat mahdollisuudet vaikuttaa omaan tilanteeseensa kuin se antaa suomalaisnaisillekin. Jos asiassa on ongelmia, on se ensisijaisesti maahanmuuttajataustaisten feministien omalla vastuulla tehdä asioilleen jotakin ja auttaa niitä kanssasisaria joiden tietää olevan oman kulttuurinsa sisällä pulassa.

      Tawasolikin vaikuttaa aivan normaalilta aikuiselta älykkäältä naiselta joka on kykenevä itse puhumaan ja toimimaan puolestaan ja oman kulttuurinsa naisten puolesta. Näköjään puhuukin ihan sujuvasti ja ottaa hyödyn irti tarjotusta julkisuudesta. Viranoaisten tehtävä on toimia puolueettomasti ja tasapuolisesti mitenkään alleviivaamatta sitä onko joku pulassa oleva nainen maahanmuuttajataustainen vai suomalainen.

      Minä valkoisena suomalaisena heteronaisena tulen jatkossakin ottamaan ensisijaisesti kantaa valkoisen suomalaisessa kulttuurissa elävän naisen asemaan ja tasa- arvoon liittyviin ongelmiin. Minua kiinnostaa ensisijaisesti valkoisten suomalaistyttöjen ja naisten tilanne ja meitä uhkaavat tekijät. Valitettavasti siitä kuviosta ei voi poissulkea valkoista suomalaista heteromiestä ja myöskään häneen kohdistuvaa kritiikkiä. Sun täytyy ilmeisesti jatkaa siis itkemistä.

      Ei tuo Tawasolikaan, kuten eivät muutkaan mamutaustaiset julkifeministit, Ujunit, Hubarat, Abdulkarimit ja Sohrabit itke huolesta ja myötätunnosta mykkyrällä mamujen raiskaamien suomalaistyttöjen ja naisten puolesta. Kaikki salaa sisällään tietää, että tytön oma vika se kuitenkin oli koska hän sattui olemaan valkoinen vahva suomalaisnainen jolle ei voi tapahtua mitään pahaa ilman että hän on itse ollut jotenkin tilanteeseen syyllinen. Oikeita uhreja voivat olla vain ruskeat tytöt.

      Edes vaikutusvaltaiseen asemaan päässyt Razmyar ei ole käyttänyt asemaansa valkoisiin tyttöihin kohdistuvaan ahdisteluun ja väkivaltaan puuttumiseen. Ei edes silloin kun tekijöinä ovat hänen oman kulttuurinsa edustajamiehet. Näissä tilanteissa nämä feministisankarit tekevät aina numeron _omasta_ kurjasta asemastaan. He eivät empatisoi valkoisia suomalaisnaisia tai edes alaikäisiä tyttöjä. He säälivät itseään ja syyttävä valkoisia feministejä kun emme pelasta heitä.

      Mamunaisissa on lukematon määrä feministejä. Miksi et vetoa heihin ja kysy miksi he eivät itse ota sitä lusikkaa kauniiseen käteensä ja tee asioilleen jotakin? Suomalaisessa yhteiskunnassa on aina ollut periaate että itse pitää ottaa se lusikka kauniiseen käteen ja toimia asioidensa eteen. Pelastus ei tipu taivaalta uhriutumalla ja passiivisesti odottamalla. Tällä meillä on aina pitänyt olla itse toimelias.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Feminismi ei ole pelastusarmeija vaan metallityöväenliitto. Hakeeko metallityöväenliitto samoja etuja kaikille palkansaajille? Ei tietenkään vaan metallityöntekijöille.

        Feministejä kiinnostaa vain naisten edut. Erityisesti etuoikeutettujen naisten edut. Pörssiyhtiöiden hallituksiin pitäis päästä ja muihin paikkoihin missä korvaus on hyvä ja vastuuta rajallsiesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Feminismi ei ole pelastusarmeija vaan metallityöväenliitto. Hakeeko metallityöväenliitto samoja etuja kaikille palkansaajille? Ei tietenkään vaan metallityöntekijöille.

        Feministejä kiinnostaa vain naisten edut. Erityisesti etuoikeutettujen naisten edut. Pörssiyhtiöiden hallituksiin pitäis päästä ja muihin paikkoihin missä korvaus on hyvä ja vastuuta rajallsiesti.

        Eikö nainen saisi päästä pörssiyhtiöien hallituksiin? Onko vain miesten oikeus päästä pörssiyhtiöiden hallituksiin ja muihin paikkoihin missä korvaus on hyvä ja vastuuta rajallisesti?

        Miten perustelet että kun mies pääsee pörssiyhtiön hallitukseen se on siis normaalia, mutta kun nainen pääsee samaan tehtävään hän on saanut jotain naiseuteen liittyviä erityisetuja?

        Olet siis sitä mieltä että vain miehillä pitää olla etuja jotka perustuvat sukupuoleen, mutta naisella ei.


    • Anonyymi

      Mitä aloittaja itse olet tehnyt ruskeiden naisten auttamiseksi? Kun asia niin paljon huolettaa että siitä piti tehdä jälleen uusi aloitus.

    • Anonyymi

      "Lisäksi hän huomauttaa, kuinka “on Ihmisoikeusliitto todennut, että viranomaisten vaikenemista selittää osaamattomuuden lisäksi osakseen rasistiksi leimautumisen pelko.”

      Viranomaisilla on lakisääteinen velvollisuus puuttua tilanteeseen jos kuka tahansa mistä syystä tahansa joutuu ihmisoikeusloukkausten uhriksi. Viranomaisen toimintaan ei voi mikään rasismileiman pelko vaikuttaa.

      Mutta se on aivan ymmärrettävää jos kantasuomalaisella on korkea kynnys puuttua mamuperheen sisäisiin asioihin kun siinä voi olla ihan se omakin elämä vaakalaudalla sen jälkeen. Täytyy punnita paljonko itsellä on varaa riskeerata omaa elämää vieraan pelastamiseksi omalta kulttuuriltaan. Kun hollantilaisohjaaja jalosti päätti alkaa pelastelemaan ruskeita tyttöjä heidän omalta kulttuuriltaan, lopputuloksena se oli se valkoinen länkkäri joka menetti henkensä, valkoinen länkkäriperhe joka menetti isänsä ja aviomiehensä. Se ruskea tyttö puolestaan päätyi elämään aika mukavaa leveää elämää Yhdysvaltoihin juhlittuna ja ihailtuna sankarina. Sankarina jonka valkoinen länkkäri pelasti, nosti jalustalle ja maksoi lopulta siitä hengellään.

      Jokaisen on punnittava paljonko itsellä on varaa menettää maailmanpelastuoperaation alttarille. En minä ainakan auta ketään hinnalla millä hyvänsä. Absurdi jo ajatuksena että minuakaan joku somali- kurdi- afgaanifeministi tulisi pelastaman henkensä kaupalla vaikkapa väkivaltaiselta suomalaisaviomieheltäni jos minulla sellainen olisi.

      Mielenkiintoinen huomio oli esim. ministeri Mykkäsen vaikeneminen Oulun lapsiraiskausten tultua ilmi. Sisäministeri Mykkänen oli hätää kärsimässä kuin peura ajovaloissa joutuessan lopulta avaamaan sen sanaisen arkkunsa vasta kun häntä painostettiin tarpeeksi. En usko että Orpo, Sipilä ja Mykkänen edes uskovat lapsiraiskausten todenperäisyyteen koska uhreina olivat suomalaistytöt. He uskovat että tämä on oululaisten viattomiin mamuihin kohdistamaa kiusaamisa. Sitä ne sinne Ouluun menivät kauhistelemaan kun tekivät sen pikapyrähdyksen näytön vuoksi. Että saa sanoa että jotain on tehty.

      Nyt kun puhutaan maahanmuuttajataustaisiin kohdistuvasta kunniaväkivallasta Mykkänen otti välittömästi kantaa sen jyrkästi tuomiten. Sipilä itkee poikansa hoitovirhekuolemaa julkisesti, mutta ei ole koskaan osoittanut pientäkään myötätuntoa maahanmuuton seurauksena henkensä menettäneitä kohtaan. Turun terroriteosta ei hänen mielestään saisi edes puhua. Kun hän puhuu omasta pojastaan itsesäälillä ei ole määrää. Kun joku mainistee Turun uhrit häntä ärsyttää.

      Tästä voisi päätellä että päinvastoin valkoisiin kantasuomalaisiin kohdistuvista ihmisoikeusloukkauksista vaietaan. Sisäministerinkin on helpompi kauhistella vieraskulttuurien sisäisiä ongelmia kun uhrina ei ole kantasuomalainen.

      "media ei ainoastaan ole sulkenut omia silmiään, vaan myös pyrkinyt poistamaan asian suuren yleisön tietoisuudesta."

      Vierakulttuurien sisäiset ongelmat mukaanluettuna kunniaväkivalta on koko ajan tapetilla. Missä siitä on vaiettu ja millä tavoin media on pyrkinyt poistamaan asian suuren yleisön tietoisuudesta?

    • Anonyymi

      "Samaan aikaan, kun vaahdotaan Suomessa syntyneiden naisten eurosta, ei omata rohkeutta puuttua huomattavasti heikommassa olevien maahanmuuttajanaisten asemaan."

      Se suomalaisen naisen euro josta feministit aivan perustellusti puhuvat muiden asioiden ohessa on myös mamunaisen euro. Blogaaja luulee että suomalaisen naisen euro tarkoittaa vain valkoihoisen kantasuomalaisen naisen euroa. Missä harhamaassa blogaaja elää?

      Mamunainen ei ole Suomessa millään tavoin heikommassa asemassa kuin suomalaisnainenkaan. Maahanmuuttajataustaisia naisia koskevat täsmälleen ja pilkulleen samat oikeudet ja velvollisuuet kuin suomalaisnaisiakin.

      Maahanmuuttajataustaiset naiset osaavat myös itse kusta asiansa siinä missä suomalaisnaisetkin. On se ihmeellistä että ei tarvita kuin ruskea nahka, niin nainen voi tehdä mitä vain, olla ja elää miten vain, aina hänet nähdään pelkkänä uhrina.

      Ehkä se nyt jotain kertoo mamunaisten heikosta asemasta Suomessa että Helsinginkin apulaispormestarina toimii afgaaninainen? Ehkä bloggaaja voisi mainita jotain tämänkin heikossa asemassa olevan mamunaisen eurosta? Koska maahanmuuttajatausta itsessään tekee naisesta heikommassa asemassa olevan valkoiseen suomalaisnaiseen nähden.

      Valkoisuus ja suomalaisuus suojaa kaikelta pahalta.

      • Naisen 80 senttiä johtuu siitä, että Palkka on sama kuin miehillä, mutta nauiset eivät ole niin paljon töissä.

        Olen niin kyllästynyt tähän naisia alistavaan valheeseen.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Naisen 80 senttiä johtuu siitä, että Palkka on sama kuin miehillä, mutta nauiset eivät ole niin paljon töissä.

        Olen niin kyllästynyt tähän naisia alistavaan valheeseen.

        Naisen euroasia ei ole tämän keskustelun aihe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen euroasia ei ole tämän keskustelun aihe.

        Naisen euro on joka keskustelun aihe.
        Ei pidä unohtaa, että naiset ovat 80% työajasta töissä.


    • Anonyymi

      "Tässä esiin tulee monen feministiksi itseään kutsuvan politiikon kaksinaismoralismi."

      Ei oo suomalaisfeministien kaksinaismoralismista närkästyneiden näppäimistöiltä näkynyt kovin montaa riviä, joissa kauhistellaan niklas meltioiden ja artoluukkaisten kaksinaismoralismia.

    • Anonyymi

      "Imaamilta lausunnon hakeminen naista hakkaavaa miesmuslimia kohtaan jo lähtökohtaisesti kieltää syvemmän “kunnia”väkivaltaan johtavan uskonnollisen kulttuurin olemassaolon hakiessaan varmennusta asialle väkivallan kulttuuria ylläpitäviltä tahoilta."

      Jos Tawasoli olisi valkoinen suomalaisnainen ja hän puhuisi valkoisen suomalaismiehen harjoittamasta väkivallasta, kukaan ei pitäisi vääränä sitä, että median edustajat tuovat esiin myös syytetyn osapuolen- eli valkoisen heteromiehen - näkökulman asiaan.

      Mitä väärää siinä on jos tutkiva journalisti hakee imaamilta lausunnon kunniaväkivallasta? Eikö se nyt ole vähintä mitä häpeäväkivaltaa harjoittavalle osapuolelle pitääkin tehdä, että media tivaa heiltä lausuntoja tällaisista perinteista ja selityksiä tekemisiinsä?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Valkonaamainen feministi tukee Saran hullua äitiä, joka pahoinpitelee lastaan. Lisäksi feministi toimii täsmälleen samoin. Feminismin tavoite on hankkia välittömiä - edes kuviteltuja - etuja muiden ja muiden naisten kustannuksella. Feminismi on pimeää uskontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkonaamainen feministi tukee Saran hullua äitiä, joka pahoinpitelee lastaan. Lisäksi feministi toimii täsmälleen samoin. Feminismin tavoite on hankkia välittömiä - edes kuviteltuja - etuja muiden ja muiden naisten kustannuksella. Feminismi on pimeää uskontoa.

        Miksi sinä valehtelet? Vanha totuushan on että mitä ilmeisempiä valheita ihmisellä on tarvetta viljellä, sitä vähemmän hänen omat agendansa kestävät päivänvaloa. Mitä ällistyttävämpiä valheita sinulla on tarve tunkea toisen suuhun, sitä suuremmat ovat ne omat valheet joita yrität tällä tavalla peitellä.

        Ei ole olemassa minkäänväristä feministiä joka hyväksyy kunniaväkivallan. Mutta kyllähän sinä sen tiedät.

        Valhe sairastuttaa. Kannattaisi opetella puhumaan totta. On hyvin vaikea ymmärtää mitä sellaiset valehtelijat kuin sinä, luulevat saavuttavansa jauhamalla vuodesta toiseen valheita jotka kaikki tietävät valheiksi.

        Ketä sinä luulet kusettavasi? Ethän sinä usko edes itse omia valheitasi.


      • Anonyymi

        Sen verran voin tähän asiaan ottaa kantaa, että se mistä yleensä ei saa puhua on että myös poikalapsiin kohdistuu raakaa väkivaltaa. Ja sitä harjoittavat sekä aikiset miehet että aikuiset naiset.

        Aikoinaan omassa naapurissani vuosia sitten asui maahanmuuttajataustainen perhe ja siellä rääkättiin kaikkia lapsia sukupoleen katsomatta. Että eivät ne tiettyjen kulttuurien poikalapset välttämättä pääse sen helpommalla kuin tytötkään. Kyllä näistä sai tehdä koko naapuruston voimin ainakin viisi lasuilmoitusta ja ensin vietiin tyttälapset pois, sitten koko perhe sai häädön. Sitä en tiedä mitä rääkätyille pikkupojille tapahtui. Olivatko Suomen lasuviranomaiset siinä uskossa että vain tyttölapset joutuvat rääkkäämisenn uhreiksi ja poikia vain hemmotellaan?

        Ei hemmotella. Ja myös sen voi laskea myös poikalapsiin kohdistuvaksi kaltoinkohteluksi jos poikalapset manipuloidaan jo puolustuskyvyttöminä lapsina siihen käsitykseen että tyttöjä voi kohdella miten tahansa. Lapset sukupuoleen katsomatta ovat aina viattomia. On väärin myös poikalasten viattomuuttta kohtaan käyttää heidän psykologista puolustuskyvyttömyyttään hyväksi tällaiseen sovinistiseen manipulaatioon. Tällä en tietysti kiistä Ylen jutun naisen henkilökohtaista tarinaa enkä väitä etteikö juuri hänen veljensä olisi saanut erityiskohtelua. Minä en siitä asiasta tiedä mitään.

        Mutta oma hypoteesini feministnä on, että aika iso osa aikuisten maailmassa tapahtuvasta sukupuolten välisestä problematiikasta juontaakin juurensa siihen miten suhtaudumme lapsiin ja lasten kasvatukseen. Suhtautuminen lapsiin ja lasten kasvatukseen, ja kokemukset omasta äidistä ja isästä ja siitä miten vanhemmat kohtelevat lapsiaan, vain sukupuolittuvat aikuisten maailmassa. Tämä ei ehkä ole tyhjentävä selitys miksi sukupuolten välillä on sotatila, mutta luulen että isolta osin tämä selittää kyllä näitä ilmiöitä.

        Esimerkiksi lapsiin kohdistuva seksuaalinen väkivalta ei ole ollenkaan niin sukupuolittunutta kuin yleisesti kuvitellaan. Siinä on kyse enemmän sukupolvista kuin sukupuolista.


    • Anonyymi

      Kolmannen aallon feminismi on romahtanut eettisesti. Elitismi ja ihmisviha ilmentää konkurssia.

      Lisäksi feministinen "tutkimus" osoitti itsensä omalla vertaisarviollaan 100% humpuukiksi.

      Feminismi ajautui umpikujaan.

      • Anonyymi

        Kato vajakki yrittää ajatella. Siellä saatana sinäkin urpo lässytät. Pitikö sanoa kurssia eikä konkurssia? Konkurssi sulla on korviesi välissä.

        Intersektionaalisella feminismillä ei ole mitään tekemistä elitismin kanssa. Päinvastoin. Intersektionaalinen feminismi ponnistaa uhrin asemasta ja käyttää nimenomaan kaikkein kurjimpien - tai sellaisena esiintyvien - ryhmien väitetysti koettuja vääryyksiä ja sorrettua asemaa lyömäaseena kaikessa mahdollisessa. Se ratsastaa meihin istutetuilla stereotypioilla niistä ryhmistä jotka muka ovat aina sorrettuja ja niistä jotka alistajia ja riistäjiä. Intersektionaalisen feminismin polttoaineena toimii jo valmiiksi syyllistettyjen ihmisryhmien syyllistäminen. Sillä tavoin saa herkkätuntoisilta syyllistämiseen helposti lankeavilta ryhmiltä - ja yhteiskunnilta - kannatusta ja varsinkin esim. rahallista tukea.

        Intersektionaalinen feminismi ei ole feminismiä. Se on feminismin naamion takaa toimivan valkoisuus- ja länsimaisuusvihamielisen agendan työkalu.

        Me elämme perversioiden aikakautta. Intersektionaalinen feminismi on perversio feminismistä.

        Erityisen kiinnostavaa on ei- valkoisten "feministien" rakastuminen juuri tähän rotuasiaan. Valkoinen feministi ei kehtaisi edes puhua omasta valkoisesta rodustaan ääneen koska jo se saa aikaan sielua vihlaisevan syyllisyyden valkoisuudesta ja valkoisen ihmisen olemassolosta. Ei- valkoisilla ruskeilla feministitytöilä sen sijaan ei näytä olevan pientäkään ongelmaa ratsastaa ihonväriasialla ja puhua siitä ilman kompleksia.

        Täytyy pitää mielessä että feminismi on aatteena valkoisen länsimaisen ihmisen keksintö. Kolmannet maat jotka ovat saaneet elää tämän hirvittävän "miesvihamielisen" aatteen kurimuksesta vapaana koko olemassaolonsa ajan ovat tunnetusti kehitysmaita ja ihmisoikeustilanteeltaan erittäin huonossa maineessa. Länsimaat ovat kehittyneet ja kukoistaneet mm. feminismin vaikutuksen ansiosta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe