- psykiatrisensairaalan lääkärin vakanssia,- ne kun on kovapalkkasia virkoja ja palkka saattaa nousta 300 000 - sossuilla niitä on vaikka muille jakaa ,koska sossuttaminen tapahtuu hullujenhuoneen kautta, kuten ruotsissakin - kannatta kilpailla näistä aivopesijän viroista,
se kannattaa
onko persuilla monta ?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
persut on suurin osa työttömiä kuntouttavassa työtoiminnassa
- Anonyymi
psykiatrit tuleee ottaa kiinni yhdessä sdp:n johtajien kanssa, ja asettaa vastuuseen ihmisoikeusrikoksista
- Anonyymi
Onko persut valmiita taistelemaan yllä mainituista viroista ,että pysyisivät pinnalla seuraavissakin vaaleissa.
- Anonyymi
Ja potilaaksi kelpaavat kaikki vasurit, jo kommenttien perusteella.
- Anonyymi
ei, vaan persut ovat mielisairaita....
- Anonyymi
Yleensä puolueesta tulee tähdenlento ,jos ei ole hullujenhuoneen puoskarin vakansseja hallussa - sossut , kokkarit ja kepu ovat sen tajunneet jo 100 vuotta sitten. - se antaa puolueelle pelotusvoimaa ,että pääsee tarvittaessa astutteleen apinoita , ja tietysti poliisi koulutuksen omaavia kannattaja kunnassa.
- Anonyymi
Persuissa on varmasti mielisairaita, mutta uskon että suhteessa on vielä paljon enemmän persoonallisuushäiriöisiä, se kuulostaa olevan persujen juttu.
- Anonyymi
persoonallisuushäiriöisiä on vasemmistoliitossa
perzu22 - Anonyymi
vasurin kommentti viittaa tosiaan monenlaisiin häiriöihin.
Pätevä psykiatri auttaisi varmaan.
- Anonyymi
Ulkoministerin tervehdys kaikille persuille.
https://66.media.tumblr.com/08e2a91cd6952d7a59473d0bd8ab9fc7/tumblr_nn44g3cy1U1r0kot2o1_500.jpg - Anonyymi
Aloittajalla lienee kaikki nuo ongelmat.
Valitettavasti tämä ei ole vasurien lääkäri-palsta.- Anonyymi
Alottaja on muinoin muilutettu hullujen huoneeseen M3 papereissa , siellä 300 000 sossu lääkäri tuli tervehtiin potilasta vasta 5 päivän päästä , siis ensten syötettin pilereitä ,että oli sopivasti aivot jo nuudutettu - viikkoa aikasemmin kepu-kokomusta poliisit olivat hakanneet hältä aivot mäsäksi. -mieti sitä.
- Anonyymi
demareita ainakin sairaaloissa makaa poliitikkoja...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644