https://www.youtube.com/watch?v=BSwB2s8SPjw
Juens Lokka som är med RKP.
RKP:n eurovaaliehdokas on äärioikealla!
5
101
Vastaukset 5
Junes Lokka on parempi ehdokas, kuin Nils Torvalds.
Torvalds klarade dåligt EU-debatten på MTV3. Vem vill rösta kandidar som kan inte tala? Silvia Modig var bättre, men hon är ju lite höger riktad än Eva Biaudet.
Torvalds on huonokäytöksinen ja ylimielinen. Kauniita naisia ei pidä tylyttää TV:ssä
Kansa on kääntynyt Perussuomalaisten taakse. Kannatus nousee joka kuukausi saman verran, kuin RKP:llä on. Töykeä Torvalds tekee aasinpalveluksen RKP:lle.
Kieli-ilmasto kiristyy. Suomenruotsalaiset pakenevat Ruotsiin.- Anonyymi
RKP on maailman äärioikeistolaisin pupolue.
Kovasti joutuu ihmettelemään RKP:n kannanottoja omien nuortensa vapaudesta päättää missä he saavat opiskella saati asettua asumaan. Perussuomalaiset ainakin kannustavat kannattajiaan ottamaan hyödyn EU:n vapaasta liikkumisesta.
Suomalainen voi hakea paikkansa sieltä missä elämä on parasta.
Suomeen ei kuitenkaan tarvitse päästää halpatyövoimaa. Paras työllisyysaste saavutetaan, kun työllistetään suomalaiset. Työttömät voivat muuttaa Ruotsiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398