https://www.youtube.com/watch?v=BSwB2s8SPjw
Juens Lokka som är med RKP.
RKP:n eurovaaliehdokas on äärioikealla!
5
<50
Vastaukset
Junes Lokka on parempi ehdokas, kuin Nils Torvalds.
Torvalds klarade dåligt EU-debatten på MTV3. Vem vill rösta kandidar som kan inte tala? Silvia Modig var bättre, men hon är ju lite höger riktad än Eva Biaudet.
Torvalds on huonokäytöksinen ja ylimielinen. Kauniita naisia ei pidä tylyttää TV:ssä
Kansa on kääntynyt Perussuomalaisten taakse. Kannatus nousee joka kuukausi saman verran, kuin RKP:llä on. Töykeä Torvalds tekee aasinpalveluksen RKP:lle.
Kieli-ilmasto kiristyy. Suomenruotsalaiset pakenevat Ruotsiin.- Anonyymi
RKP on maailman äärioikeistolaisin pupolue.
Kovasti joutuu ihmettelemään RKP:n kannanottoja omien nuortensa vapaudesta päättää missä he saavat opiskella saati asettua asumaan. Perussuomalaiset ainakin kannustavat kannattajiaan ottamaan hyödyn EU:n vapaasta liikkumisesta.
Suomalainen voi hakea paikkansa sieltä missä elämä on parasta.
Suomeen ei kuitenkaan tarvitse päästää halpatyövoimaa. Paras työllisyysaste saavutetaan, kun työllistetään suomalaiset. Työttömät voivat muuttaa Ruotsiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107