Jos laittaisi viisi eri luottoa ulosottoon, yhteissumma 27000, (pienin 2000, suurin 10000) mikähän olisi kohtuullinen summa takaisinmaksuun?
Ja kyllä, voin itse päättää maksamani määrän koska pieni peruspalkka, ja suuri suojaosuus, mutta jossain toki kulkee rajapinta että tämän velkaisen asunnon ulosmittaus kiinnostaisi kyseistä asiamiestä, ja asunnon taidan haluta pitää.
Joissakin lainoissa ryöstökorko, tippuuko se vuoden kuluttua ulosoton alkamisesta sinne 10% seudulle kuten olen luullut ulosotossa tapahtuvan?
27000 ulosottoon, riittääkö 600euroa kk maksusuunnitelman tekoon
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
"Joissakin lainoissa ryöstökorko, tippuuko se vuoden kuluttua ulosoton alkamisesta sinne 10%"
Tippuu kaikissa joko 180vrk eräpäivästä tai jos tuomio tulee aiemmin niin tuomiopäivästä, 7,5% on sit eli normi viivästyskorko. Huomio että kun "laitat" vealt ulosottoon niin ne mnee käräjien kautta ja jokaiseen tulee lisää liki 200e oikeuskuluja jne. Kaksi ekaa vuotta ulosotossa menee vielä taulukkomaksuja eli velka lyhenee ehkä joku 30% siitä summasta mitä kk maksat
Itse olen ajatellut että jos velkaa on yli 10 000e niin vähintään 500e/kk pitäis pystyä maksamaan että siinä olisi jotain järkeä (käydä töissä), itselläni oli varmaan joku 60000e ja nyt jäljellä 20000e, maskan tällä hetkellä 770e/kk, pari vuotta vielä siis- Anonyymi
Ja tuo 10000e ulosotossa, jos on useampi eri velkoja niin lyhenee vielä hitaammin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222510Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101353Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491333- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621121Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035