... antaisin ensimmäiselle, joka ehdottaisi ;) No en sentään, pitää toki olla semmoinen , joka sytyttää
Mikä valtava määrä seksuaalista energiaa meneekään hukkaan tässä parisuhteessa.
Ei minulle kukaan mitään ehdottele. Ehkä pitäisi käydä baareissa tai edes jossain muualla kuin Lidlissä ja citymarketissa. Miehet kyllä toisinaan jumiutuvat katseeseeni, kuulemma silmäni ovat maagiset, sanoi joku joskus nuoruudessani. Kukaan ei koskaan kuitenkaan yritä mitään.
En ole nuori enkä perinteisellä tavalla kaunis. Persoonallinen kylläkin. Mistä ihmeestä löytäisin rakastajan ? Tarvitsen jonkun, joka sytyttää, tietenkään kuka tahansa ei kelpaa. Miesmakuni on aika erikoinen. Pitkät, yli 190 cm mittaiset miehet kiehtovat. Nuorista en perusta, vain ikäiseni tai vanhemmat kiinnostavat ja olen jo aika vanha.
Treffiprofiilia olen joskus koittanut tehdä. Aivan outoja vastauksia tullut.
Olen ollut ilman seksiä niin monta vuotta, että...
8
73
Vastaukset
- Anonyymi
Samat olis ajatukset mut olen 10cm liian lyhyt
- Anonyymi
Sun ongelma on ihan joku muu, usko mua.
- Anonyymi
Käykö tasan 190cm? En ole mikään poikanen enää.
- Anonyymi
Ilmiöpöydällä olisit eduksesi. Ketä kuolaa nyt?
- Anonyymi
Mikä siinä seksistä on niin ihmeellistä, että joidenkin ajatukset pyörivät ainoastaan sen ympärillä? Läheisyyttä voi saada muutenkin, kuin toisen päällä tai alla makaamalla. Itse olen ollut seksiä ilman 9 vuotta, enkä ole kaivannut yhtään.
- Anonyymi
Kyllä minä sinuna lähtisin liikkeelle ja tutustuisin tuollaisiin miehiin. Ihan vaikka arkisesti käyt ottamassa oluen pari baareissa ja katsastat miestarjonnan. Sitten valitset mieleiseksi ja pyydät puhelinnumeron. Joskus voi pyytää ihan reilusti mukaan. Seksi tekee elämästä täydemmän ja vieläkin enemmän jos on jotain tunteita mukana. Heittäydy ja anna virran viedä.
- Anonyymi
Ootko käyny vokissa. Vois löytyä "rakastaja" ja tulinen jännä mies. Varo tosin ettei turpaa tule.
- Anonyymi
Missä ihmeen vokissa? Nyt on kyllä niin, että kommunikoin tähän ketjuun vastaajista suurimman osan kanssa täysin erillä suomen kielen versiolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832