Olen ollut ilman seksiä niin monta vuotta, että...

Anonyymi

... antaisin ensimmäiselle, joka ehdottaisi ;) No en sentään, pitää toki olla semmoinen , joka sytyttää

Mikä valtava määrä seksuaalista energiaa meneekään hukkaan tässä parisuhteessa.

Ei minulle kukaan mitään ehdottele. Ehkä pitäisi käydä baareissa tai edes jossain muualla kuin Lidlissä ja citymarketissa. Miehet kyllä toisinaan jumiutuvat katseeseeni, kuulemma silmäni ovat maagiset, sanoi joku joskus nuoruudessani. Kukaan ei koskaan kuitenkaan yritä mitään.

En ole nuori enkä perinteisellä tavalla kaunis. Persoonallinen kylläkin. Mistä ihmeestä löytäisin rakastajan ? Tarvitsen jonkun, joka sytyttää, tietenkään kuka tahansa ei kelpaa. Miesmakuni on aika erikoinen. Pitkät, yli 190 cm mittaiset miehet kiehtovat. Nuorista en perusta, vain ikäiseni tai vanhemmat kiinnostavat ja olen jo aika vanha.

Treffiprofiilia olen joskus koittanut tehdä. Aivan outoja vastauksia tullut.

8

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat olis ajatukset mut olen 10cm liian lyhyt

• Anonyymi

Sun ongelma on ihan joku muu, usko mua.

• Anonyymi

Käykö tasan 190cm? En ole mikään poikanen enää.

• Anonyymi

Ilmiöpöydällä olisit eduksesi. Ketä kuolaa nyt?

• Anonyymi

Mikä siinä seksistä on niin ihmeellistä, että joidenkin ajatukset pyörivät ainoastaan sen ympärillä? Läheisyyttä voi saada muutenkin, kuin toisen päällä tai alla makaamalla. Itse olen ollut seksiä ilman 9 vuotta, enkä ole kaivannut yhtään.

• Anonyymi

Kyllä minä sinuna lähtisin liikkeelle ja tutustuisin tuollaisiin miehiin. Ihan vaikka arkisesti käyt ottamassa oluen pari baareissa ja katsastat miestarjonnan. Sitten valitset mieleiseksi ja pyydät puhelinnumeron. Joskus voi pyytää ihan reilusti mukaan. Seksi tekee elämästä täydemmän ja vieläkin enemmän jos on jotain tunteita mukana. Heittäydy ja anna virran viedä.

• Anonyymi

Ootko käyny vokissa. Vois löytyä "rakastaja" ja tulinen jännä mies. Varo tosin ettei turpaa tule.

• Anonyymi

Missä ihmeen vokissa? Nyt on kyllä niin, että kommunikoin tähän ketjuun vastaajista suurimman osan kanssa täysin erillä suomen kielen versiolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7939
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe