... antaisin ensimmäiselle, joka ehdottaisi ;) No en sentään, pitää toki olla semmoinen , joka sytyttää
Mikä valtava määrä seksuaalista energiaa meneekään hukkaan tässä parisuhteessa.
Ei minulle kukaan mitään ehdottele. Ehkä pitäisi käydä baareissa tai edes jossain muualla kuin Lidlissä ja citymarketissa. Miehet kyllä toisinaan jumiutuvat katseeseeni, kuulemma silmäni ovat maagiset, sanoi joku joskus nuoruudessani. Kukaan ei koskaan kuitenkaan yritä mitään.
En ole nuori enkä perinteisellä tavalla kaunis. Persoonallinen kylläkin. Mistä ihmeestä löytäisin rakastajan ? Tarvitsen jonkun, joka sytyttää, tietenkään kuka tahansa ei kelpaa. Miesmakuni on aika erikoinen. Pitkät, yli 190 cm mittaiset miehet kiehtovat. Nuorista en perusta, vain ikäiseni tai vanhemmat kiinnostavat ja olen jo aika vanha.
Treffiprofiilia olen joskus koittanut tehdä. Aivan outoja vastauksia tullut.
Olen ollut ilman seksiä niin monta vuotta, että...
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Samat olis ajatukset mut olen 10cm liian lyhyt
- Anonyymi
Sun ongelma on ihan joku muu, usko mua.
- Anonyymi
Käykö tasan 190cm? En ole mikään poikanen enää.
- Anonyymi
Ilmiöpöydällä olisit eduksesi. Ketä kuolaa nyt?
- Anonyymi
Mikä siinä seksistä on niin ihmeellistä, että joidenkin ajatukset pyörivät ainoastaan sen ympärillä? Läheisyyttä voi saada muutenkin, kuin toisen päällä tai alla makaamalla. Itse olen ollut seksiä ilman 9 vuotta, enkä ole kaivannut yhtään.
- Anonyymi
Kyllä minä sinuna lähtisin liikkeelle ja tutustuisin tuollaisiin miehiin. Ihan vaikka arkisesti käyt ottamassa oluen pari baareissa ja katsastat miestarjonnan. Sitten valitset mieleiseksi ja pyydät puhelinnumeron. Joskus voi pyytää ihan reilusti mukaan. Seksi tekee elämästä täydemmän ja vieläkin enemmän jos on jotain tunteita mukana. Heittäydy ja anna virran viedä.
- Anonyymi
Ootko käyny vokissa. Vois löytyä "rakastaja" ja tulinen jännä mies. Varo tosin ettei turpaa tule.
- Anonyymi
Missä ihmeen vokissa? Nyt on kyllä niin, että kommunikoin tähän ketjuun vastaajista suurimman osan kanssa täysin erillä suomen kielen versiolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848