YLE teki jutun, jossa kolme kolmekymppistä naista keskustelee lapsettomuudestaan. Jutun otsikkona. " Synnyttäminen ei ole kansalaisvelvollisuus."!?
Niinpä, ei olekaan. Vaan se on PALJON enemmän. Nimittäin naisen koko perusidea on synnyttää jälkeläisiä. Eli kyse on evolutiivisesta velvollisuudesta. Minkä nuo naiset tietysti pinnallisuudessaan unohtavat.
Kuten vastaavasti miehen evolutiivinen perusvelvollisuus on siittää lapsia. Ja molempien on tietysti huolehdittava jälkeläisistään.
Yleensä varsinkin feministinaiset ovat erittäin tietoisia oikeuksistaan ja vaativat niitä tiukkaan sävyyn. Mutta kun tulee kyse velvollisuuksista, niin niitä väistellään.
Mikä muistuttaa sekin nykyfeminismin vasemmistolaisesta aatemaailmasta..
Nykynaiset, oikeudet ja velvollisuudet?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No tuo nyt ei ole muuta kuin sinun mielipiteesi.
- Anonyymi
Kyllä naaraan eli siten naisenkin perustehtävä on synnyttää lapsia!
Kyse ei siis ole vain yhdestä mielipiteestä. Nykyään keskusteluissa on juuri se ongelma, että kaikki perustellutkin argumentit ovat muka vain yhden ihmisen mielipide? Jonka voi muka kuitata pelkällä mielipiteellä.
Tiedoksi sinullekin: Luonnossa ja ajattelussa ei ole olemassa mitään tasa-arvoa ja demokratiaa. Ne ovat vain ihmisten luomia abstraktioita.
- Anonyymi
kukapa ns.FEMINISTI ei näkis tuossa jonkun MUKA"miehen.potaskaahan saa puhua,mut älä nyt luule et kukaan sua tosissaan nykynainen ottaa.pah.mee kotio ja ruppeeppa vaik....AJATTELEMAAN.ja vasemistilolaisuus on ....KAUKANA Feministeistä.ERITTÄIN KAUKANA!!!!
- Anonyymi
Koetapa saada ajattelusi ensin kasaan, niin ehkä kirjoituskin seuraa perässä...
"Ja molempien on tietysti huolehdittava jälkeläisistään."
Höpöä.
Minä ainakin tykkään olla miehistä vapaa.
Laskutan mielummin pinnasängyn ja potkuhousut etänä kuin kuuntelen piereskelevää karvapersettä sängyssäni.- Anonyymi
Olet moraaliton, jos kehtaat laskuttaa isää vaikka et huoli häntä perheeseen!
Siinä mielessä olet ihan mallikelpoinen femakkonainen. Laskutat isää ja yhteiskuntaa, jotta eläisit ilman työntekoa... Anonyymi kirjoitti:
Olet moraaliton, jos kehtaat laskuttaa isää vaikka et huoli häntä perheeseen!
Siinä mielessä olet ihan mallikelpoinen femakkonainen. Laskutat isää ja yhteiskuntaa, jotta eläisit ilman työntekoa...Se on tasa-arvoa.
Nainen luuttaa lattiat ja sika piereskelee ja on aina töissä.
Eikä ymmärrä, että kotiäitiys on todella rankkaa.
- Anonyymi
Hauska provo, ja ylen juttu taas silkkaa mädätystä, jossa kehitettiin ongelmia taas ihan tyhjästä.
Oho. Luin vahingossa että Nykynatsit, oikeudet ja velvollisuudet?...
- Anonyymi
Kyse on ns. freudilaisesta lipsahduksesta. Nykyfeminismi nimittäin ei ole kaukana natsismista!
- Anonyymi
Miksi feministit ovat vaikeasti mielisairaita, kaikki ?
Johtuuko se siitä kun feministi alkaa elämään elämän lakien vastaisesti niin elämä kostaa ja feministi sairastuu mielisairauteen ?
Siltä tuo näyttää, liikaa todisteita."Miksi feministit ovat vaikeasti mielisairaita, kaikki ?"
Tämä olisi hauska pila, mutta tulin ajatelleeksi samaa huomatessani, että Honkasalo kärsii selvästä todellisuuden tajun puutoksesta.
Hän löysi eduskunnasta paljon epävirallisia mieskerhoja.
Minun mielestäni ne olivat kahvilassa niitä näitä juttelevia miehiä, mutta Honkasalo osasi paljastaa nämä salaisiski ukkokerhoiksi, joilla kidutetaan naisia.
- Anonyymi
minusta feministi on parhaimmillaan "lutkuttaessaan" mulkkua.
- Anonyymi
Totta puhut. Toisaalta miksi tuosta nyt kierroksia ottaa. Jokainen feministi voi olla sitä mieltä että synnyttäminen ei ole velvollisuus, ja jättää vauvansa synnyttämättä. Vapaa maa.
Tosin lisääntymiskykyiset heteronaiset jotka eivät halua lapsia isminsä takia, tuskin miehiä saakaan. Evoluutio onneksi jättää näiden naisten jälkeläiset vähemmälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913