Maksaako vas.liitto tälle äärivasemmistolaiselle

Anonyymi

että hän joka ainoa päivä spämmää vastauksia, noihin ikivanhoihin avauksiinsa?

Täytyy sanoa että on siinä surkeaa elämää, kun se elämä on tämä palsta.

11

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommunistit on populisteja ja laiskoja luusereita

    • Anonyymi

      Joo, raivokas on tuo akka.
      Vastailee itselleen satoja kertoja yhteen avaukseen vuodesta toiseen.
      Kohta se jo kupsahtaa, heh heh.....

      • Anonyymi

        Käykö se persujenkin saitilla häiriköimässä.


    • Se kattos on tuo vasurilaita niin historiaa, jottei sille mitään uutta ole vuosikymmeniin ilmestynyt!

      • Anonyymi

        No mutta täällähänä tämä SY:n juoksutyttö taas on hankkimassa kaffetta ja pullaa ;)
        Kai muistut tarkistaa ettei kiivujasi ole ohennettu, kuten yrittäjillä tapana on lisätä omaa osuuttaan!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta täällähänä tämä SY:n juoksutyttö taas on hankkimassa kaffetta ja pullaa ;)
        Kai muistut tarkistaa ettei kiivujasi ole ohennettu, kuten yrittäjillä tapana on lisätä omaa osuuttaan!!

        Taasko piti lähteä pakoon omaan Muumimaahasi kun todellisuus on liian ankara?

        Et sitten kyennyt millään muotoa oikeasti kertomaan mitä uutta vasemmistolaisuuteen on sitten viimeisten vallankumousten tai niiden yritysten tullut?

        Ei tosin Anaalilyyliltä paljoa voi odottaakaan!


      • Vasemmistolaisuus ja sosiaalidemokratia tähtäävat kommunismiin.
        Siitä on hyviä kokemuksia. 100 000 000 teurastettua ihmistä.


      • nazi kirjoitti:

        Vasemmistolaisuus ja sosiaalidemokratia tähtäävat kommunismiin.
        Siitä on hyviä kokemuksia. 100 000 000 teurastettua ihmistä.

        Nuo kun on maahan levitetty niin Y-lannoitetta säästyy roimasti. Taitaa tuolta osin tuo kommunismi olla ympäristöteko mutta kuka haluaa ennen aikojaan olla pelakuun ruokaa?


    • Anonyymi

      En ole 2-3 kuukauteen käynyt täällä, mutta avaaja on oikeassa. Täällä on yksi vasemmistolaien häirikkö jopa tosiaan spämmää täällä.

    • Anonyymi

      Elää neuvosto ajassa ja lukee kansan tahtoa ja on katkera.....

    • Anonyymi

      Olen viime aikoina havainnut saman!

      Toki ennenkin oli spämmäystä, muttei ylläpidon taholta niin kuin nyt. Esimerkiksi useimmat persuvastaiset viestit saavat olla rauhassa, vaikka ne olisivat valetta ja vihapuhetts, kuntaas persumyönteiset viestit poistetaan, vaikka ne olisivat totta!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe