Mertaranta hiljaseks elää punakoneaikaa 70-lukua

Anonyymi

Antsa vähän elää viä 70-lukua ja punakone aikaa, koko selostus
"Ei tästä tule yhtään mitään", "aivan karmeaa suomen joukkueelta", " Ei tällä pelillä mitään tule",
ja aloittaa ottelun kehumalla ensimmäiset 10 minuuttia vastustajan joukkueen, tänään USA:n kuinka kaikki heistä on pistepörssin kärjessä, äärimmäisen kovia ja muutenkin miljoona kertaa parempia kuin yksikään suomalainen tai leijona,

ja sitten jatkuu, suomelle jäähy, " nyt pitää Selviytyä" "nyt on kauheea, aivan kauheaa",
Joo Antsa hei, ei ole kauheaa, ei ole suomi vastaan neuvostoliitto vuonna 1972,

Saukkonen selostaan, jotta on joku järki tuossa "kauhistelussa" ja vastustajan hehkuttelussa kuinka se on niin "VAARALLINEN".
Antsa eläkkeelle....hei hei
nim. kyllästynyt tuohon mollaamiseen ja suomen vähättelyyn ja vastustajan ylistelyyn ja pelotteluun kuin nyt on aina se toinen niin ylimaallisen upea jo kova ja vaikka mitä ja Suomi yrittää vaan "selviytyä",
Ei ole 2000-lukua ollut Mertarannan selostukset enää pitkää aikaa, eläkkeelle tää vanhoissa ajoissa elävä vanhus.

Ja kehtas vielä sanoa sanoa että Suomen maalivahdin torjunta oli TUURIA, kuka tuollaselle viä maksaa.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla koski myös korvaan tuo pessimistisyys ja ennen kaikkea se, että haukkumalla yritetään luoda draamaa, silloinkin kun sitä ei edes ole - asiantuntemusta olisi kyllä pitänyt karttua enempi. Myös Veinin haukunta alussa ja sitten takin kääntö toisessa erässä - turhat ylistykset - eivät anna kuvaa ammattilaisselostajasta.
      Viaplayn Antti Mäkinen on todella perillä lajista ja hän luo hyvää ja positiivista tunnelmaa otteluihin. Saukkonenkin on ajanut Antsan ohi. Kiitos Antsa, mut nyt eläkkeelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe