Mooses sai kivilaatoilla Jumalan ilmoittamiksi väitetyt kymmenen käskyä.
Kysymys: kuinka paljon aikaa Mooses vietti yksin Siinain vuorella?
Kysymys kymmenestä käskystä
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Kysymys: kuinka paljon aikaa Mooses vietti yksin Siinain vuorella?"
hmmm
Yksin, ei hetkeäkään.
Nyt se mitä Raamattu sanoo 40 päivää ja heti perää 40 päivää.
eli 80
2. Moos. 24:18
Ja Mooses meni pilven keskelle ja nousi vuorelle. Ja Mooses oli vuorella neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä.
2. Moos. 34:28
Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa.
Kun Mooses oli ensimmäisen kerran Herran edessä, niin sai lain taulut, ja mentyää alas kansan sekaan oli siellä jumalan palvelus ja kaaos!
joten kivitaulut heitti ja hajoitti ja meni uudelleen takaisin Jumalan Tykö ja sai uudet taulut.
5. Moos. 9:9
KOKO luku.- Anonyymi
40 40 päivää ja yötä?! Mikä siellä kesti, aloitteleva kivenhakkaaja tekee tuollaiset taulut yhdessä päivässä ja nukkuu seuraavan yön.
- Anonyymi
Joh.13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rahastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne. 3Moos.19:18. 1Joh.2:8. 2Joh.1:5
- Anonyymi
- jos helluntaiseurakunnasta olisi kysymys, niin tuo: Uuden käskyn minä annan, että rakastatte, jne.
Helluntaiseurakunnassa se tosiaan on: RAHASTATTE. . .
- saarnaajat kuvittelee olevansa jotain poliitikko. virkamiehiä. . . eivät vaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837