Kvanttifluktuaatioon uskovat ovat ateisteja!

Ateistit uskovat, että universumi on saanut alkunsa kvanttifluktuaatiosta. Kuinka paljon näitä ateistisia uskovia mahtaa olla?

28

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Amiksesta potkut saanut pojuko se siellä taas mylvii?

    • Anonyymi

      Mitä tekemistä ateismilla ja kvanttifluktuaatiolla on kreationismin kanssa? Aloittajat tulisi ensin keskittyä siihen, kuinka hän voi saada syntinsä anteeksi ja päästä ikuiseen elämään Jumalan valtakunnassa ennen kuin hän kiinnittää huomiota toisarvoisiin kysymyksiin.

      • Ikuisesta elämästä tai yleensä kuolemanjälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita.

        Kuolleiden ylösnousemuksesta ei ole mitään todisteita.

        Syntiä ei ole olemassa, ellei voida osoittaa absoluuttista lakikokoelmaa, joka erottaa hyvän pahasta, oikean väärästä ja luvallisen kielletystä.

        On totta, että sillä ei ole paskankaan väliä, miten ja milloin universumi on syntynyt. Turhaa triviaalitiedon tavoittelua. Saapahan ateistireppana kerskua sillä, että on tietävinään asioita, joista hänellä ei ole halaistua aavistustakaan. Ei mitään tietoa: pelkkää uskoa.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Ikuisesta elämästä tai yleensä kuolemanjälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita.

        Kuolleiden ylösnousemuksesta ei ole mitään todisteita.

        Syntiä ei ole olemassa, ellei voida osoittaa absoluuttista lakikokoelmaa, joka erottaa hyvän pahasta, oikean väärästä ja luvallisen kielletystä.

        On totta, että sillä ei ole paskankaan väliä, miten ja milloin universumi on syntynyt. Turhaa triviaalitiedon tavoittelua. Saapahan ateistireppana kerskua sillä, että on tietävinään asioita, joista hänellä ei ole halaistua aavistustakaan. Ei mitään tietoa: pelkkää uskoa.

        Miksi sinä vanha mies häpäiset itsesi kerta toisensa jälkeen? Se on myötähäpeää synnyttävän noloa. Paljastat kommentti kommentin perään tietämättömyytesi ja sivistyksesi puutteellisuuden. Mitä siitä hyödyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä vanha mies häpäiset itsesi kerta toisensa jälkeen? Se on myötähäpeää synnyttävän noloa. Paljastat kommentti kommentin perään tietämättömyytesi ja sivistyksesi puutteellisuuden. Mitä siitä hyödyt?

        Ha hah, paitsi että Jeesuksen kuoleman jälkeisestä ilmestymisestä on kasapäin silminnäkijä todistajia. Heheh! Room. 1. luvun evoja raskaasti pännivän kirjoittaja oli yksi näistä.

        Oikeudessa pätee silmimnnäkijätodisteet. Milläs evot todistaisivat että homous on luonnollista
        kun siitä ei jälkeläisiäkään tule????

        Evot on havainnoidusti ja siis tieteellisesti ihan pellejä!

        Siis onks nyt kivaa olla ihan pelle-evokki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha hah, paitsi että Jeesuksen kuoleman jälkeisestä ilmestymisestä on kasapäin silminnäkijä todistajia. Heheh! Room. 1. luvun evoja raskaasti pännivän kirjoittaja oli yksi näistä.

        Oikeudessa pätee silmimnnäkijätodisteet. Milläs evot todistaisivat että homous on luonnollista
        kun siitä ei jälkeläisiäkään tule????

        Evot on havainnoidusti ja siis tieteellisesti ihan pellejä!

        Siis onks nyt kivaa olla ihan pelle-evokki?

        Yritä nyt Jyri muistaa ne lääkkeet.

        Myös Ganadalfin kuolleista heräämiselle on valtava joukko silminnäkijätodistajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha hah, paitsi että Jeesuksen kuoleman jälkeisestä ilmestymisestä on kasapäin silminnäkijä todistajia. Heheh! Room. 1. luvun evoja raskaasti pännivän kirjoittaja oli yksi näistä.

        Oikeudessa pätee silmimnnäkijätodisteet. Milläs evot todistaisivat että homous on luonnollista
        kun siitä ei jälkeläisiäkään tule????

        Evot on havainnoidusti ja siis tieteellisesti ihan pellejä!

        Siis onks nyt kivaa olla ihan pelle-evokki?

        Onko Jyri ja G4G sama henkilö? Monet asiat viittaisivat siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha hah, paitsi että Jeesuksen kuoleman jälkeisestä ilmestymisestä on kasapäin silminnäkijä todistajia. Heheh! Room. 1. luvun evoja raskaasti pännivän kirjoittaja oli yksi näistä.

        Oikeudessa pätee silmimnnäkijätodisteet. Milläs evot todistaisivat että homous on luonnollista
        kun siitä ei jälkeläisiäkään tule????

        Evot on havainnoidusti ja siis tieteellisesti ihan pellejä!

        Siis onks nyt kivaa olla ihan pelle-evokki?

        Hankkisit nyt sen poikaystävän niin et kipuilisi tuosta homoudestasi tällä palstalla.

        Oletko kysynyt nimimerkkiä GayForGay (G4G) treffeille?


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Ikuisesta elämästä tai yleensä kuolemanjälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita.

        Kuolleiden ylösnousemuksesta ei ole mitään todisteita.

        Syntiä ei ole olemassa, ellei voida osoittaa absoluuttista lakikokoelmaa, joka erottaa hyvän pahasta, oikean väärästä ja luvallisen kielletystä.

        On totta, että sillä ei ole paskankaan väliä, miten ja milloin universumi on syntynyt. Turhaa triviaalitiedon tavoittelua. Saapahan ateistireppana kerskua sillä, että on tietävinään asioita, joista hänellä ei ole halaistua aavistustakaan. Ei mitään tietoa: pelkkää uskoa.

        <<<
        Ikuisesta elämästä tai yleensä kuolemanjälkeisestä elämästä ei ole mitään todisteita.

        Kuolleiden ylösnousemuksesta ei ole mitään todisteita.
        >>>

        Tottakai siitä on todisteita. Tälläkin palstalla käy säännöllisesti turisemassa aivokuolleita ketkä nousevat ylös joka aamu. Enkä nyt pelkästään viittaa sinuun.

        <<<
        Syntiä ei ole olemassa, ellei voida osoittaa absoluuttista lakikokoelmaa, joka erottaa hyvän pahasta, oikean väärästä ja luvallisen kielletystä.
        >>>

        Mitä nyt höpäjät? Teistiseen evoluutioon uskovana ateistina tiedät varsin hyvin olevasi aina absoluuttisen oikeassa ja muiden yhtä absoluuttisesti väärässä.

        <<<
        On totta, että sillä ei ole paskankaan väliä, miten ja milloin universumi on syntynyt. Turhaa triviaalitiedon tavoittelua. Saapahan ateistireppana kerskua sillä, että on tietävinään asioita, joista hänellä ei ole halaistua aavistustakaan. Ei mitään tietoa: pelkkää uskoa.
        >>>

        Trivaali nippelitieto on avainasemassa kun sinunlainen ajatusten Vantaa haluaa esitellä tietämättömyytensä koko skaalan. Ilman yksinkertaistuksia et pystyisi yhtä selkeästi havainnollistamaan osaamistasi muille.

        Miksi väität ettet tiedä milloin universumi on syntynyt kun kuitenkin olet täälläkin esitellyt meille varmana tietona että jumala kävi 6000 vuotta sitten hämmentämässä suurella liemikauhallaan alkumerta ja loi elämän. Josta eteenpäin se on teistisen evoluution tiedemiesten tekemien objektiivis-teleologisten havaintojen mukaan rappeutunut nykyiseen muotoonsa.


    • Laske.

    • Anonyymi

      No onhan se aika outoa että Jyri karkoitti palsatalta Molocin ja Solonin ja muutamat muutkin typeryyksiin sokeasti uskovat.,

      • Anonyymi

        Joita on aika monia,

        Niin että ota evouskovainen haaste vastaan Jyriä vastaan. Sano siis jotain muuta evoluutiotoeorian puolesta kun sen että sitä tutkitan paljon!!! Sill paljon tutkimine vailla tuloksia on tyhjää, tai sitten se tukee Genesistä.

        Niin se vain on, evot!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joita on aika monia,

        Niin että ota evouskovainen haaste vastaan Jyriä vastaan. Sano siis jotain muuta evoluutiotoeorian puolesta kun sen että sitä tutkitan paljon!!! Sill paljon tutkimine vailla tuloksia on tyhjää, tai sitten se tukee Genesistä.

        Niin se vain on, evot!!!

        Fossiiliaineisto
        Siirtymäfossiilit
        Eliöstön totaaliset muutokset eri maailmankausina
        Eliömaantiede
        Endeemiset lajit
        Mikrobiologian todisteet

        Evoluutioteoria on usein eri menetelmin varmistettu tieteellinen teoria. Genesis on vai kamelikuskien uskonnollinen taru.


    • Anonyymi

      Olen siis teisti, joka ei usko jumalaan!

      • Anonyymi

        Teismi johtuu ajattelun puutteesta.

        Mieti nyt vaikka kukkasia ja hedelmiä ja muita ruokakasveja siten että kuinka kummassa ne ovat niin mukavia juttuja ihmiselle ihän kuin muka sattumalta sellaisiksi kasvaneita.

        Ja mietihän sitä että miksi lapset tykkäävät pehmoleluista jotka voivat olla tosi söpöjä ja samalla maailma on täynnä eläviä pehmoleluja eläinlasten muodossa jotka ihastuttavat paljon enemmän kuin elottomat pehmolelut jotka eivt synny sattumalta nekään. Yksikään tiedemies ei väitä että jokin pehmolelu voisi syntyä itsestään, ja silti meillä on eläviä pehmoleluja.
        Siis mietihän vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teismi johtuu ajattelun puutteesta.

        Mieti nyt vaikka kukkasia ja hedelmiä ja muita ruokakasveja siten että kuinka kummassa ne ovat niin mukavia juttuja ihmiselle ihän kuin muka sattumalta sellaisiksi kasvaneita.

        Ja mietihän sitä että miksi lapset tykkäävät pehmoleluista jotka voivat olla tosi söpöjä ja samalla maailma on täynnä eläviä pehmoleluja eläinlasten muodossa jotka ihastuttavat paljon enemmän kuin elottomat pehmolelut jotka eivt synny sattumalta nekään. Yksikään tiedemies ei väitä että jokin pehmolelu voisi syntyä itsestään, ja silti meillä on eläviä pehmoleluja.
        Siis mietihän vähän.

        Lapsellista jankkaamista. Suurin osa eliöistä on aivan jotain muuta kuin "pehmoleluja"

        https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjd4LmQt5_iAhVqw4sKHZG5CxgQFjAFegQIABAB&url=https://www.iltalehti.fi/hullumaailma/a/2013091317486181&usg=AOvVaw0_6-4HOH78BS76sbsmT3sK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teismi johtuu ajattelun puutteesta.

        Mieti nyt vaikka kukkasia ja hedelmiä ja muita ruokakasveja siten että kuinka kummassa ne ovat niin mukavia juttuja ihmiselle ihän kuin muka sattumalta sellaisiksi kasvaneita.

        Ja mietihän sitä että miksi lapset tykkäävät pehmoleluista jotka voivat olla tosi söpöjä ja samalla maailma on täynnä eläviä pehmoleluja eläinlasten muodossa jotka ihastuttavat paljon enemmän kuin elottomat pehmolelut jotka eivt synny sattumalta nekään. Yksikään tiedemies ei väitä että jokin pehmolelu voisi syntyä itsestään, ja silti meillä on eläviä pehmoleluja.
        Siis mietihän vähän.

        "Teismi johtuu ajattelun puutteesta."

        Tuossa olet oikeassa, vaikka ehkä vahingossa. Jumalaan uskovat yleensä ne joilla ajattelun laita on vähän niin ja näin. Kuten sinä ja G4G ja Mark5 ja ROT ja muut vastaavat.


      • Otsikkokin on tavallaan oikeassa, vaikka ehkä vahingossa. Tuskin kovin moni tiukan linjan kreationisti uskoo kvanttifluktuaatioon tai pitää sitä edes mahdollisena.

        Toinen juttu on sitten se, uskooko kukaan kvanttifluktuaatioon samalla tavalla kuin uskovaiset Jumalaan.


    • Anonyymi

      Ei kvanttifuktuaatioon uskota, tyhjäpää. Sitä pidetään mahdollisena selityksenä havaintojen, laskelmien, ym perusteella. Taas todistit, tyhjäpää, miten vaillinaista käsityskykysi onkaan. Kiitos siitä, vaikka tiesimmehän me sen jo ennestään. Peniparka.

      • Esi. AJ Nieminen kirjoittaa "Maailmankaikkeus syntyi... kvanttifluktuaationa eli tyhjiöenergiana", joten kyllä siihen lujasti uskotaan.

        http://www.kotiposti.net/ajnieminen/alku.pdf

        Ateistien mukaan sitä kvanttifluktuaatiota ei tapahtunut missään eikä milloinkaan eikä se kestänyt hetkeäkään, koska se tapahtui paikassa, jonka tilavuus on käytännössä nolla ja se tapahtui ennen kuin aika syntyi alkuräjähdyksessä.

        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/maailman_pimein_juttu

        http://docplayer.fi/40376039-Katsauksia-miksi-maailmankaikkeus-on-olemassa-kari-enqvist.html

        https://docplayer.fi/1972865-Maailmankaikkeuden-synty.html

        Ihmeellistä, mutta totta! Ateistit tosiaankin uskovat omien pappiensa ja profeettojensa satuja!


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Esi. AJ Nieminen kirjoittaa "Maailmankaikkeus syntyi... kvanttifluktuaationa eli tyhjiöenergiana", joten kyllä siihen lujasti uskotaan.

        http://www.kotiposti.net/ajnieminen/alku.pdf

        Ateistien mukaan sitä kvanttifluktuaatiota ei tapahtunut missään eikä milloinkaan eikä se kestänyt hetkeäkään, koska se tapahtui paikassa, jonka tilavuus on käytännössä nolla ja se tapahtui ennen kuin aika syntyi alkuräjähdyksessä.

        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/maailman_pimein_juttu

        http://docplayer.fi/40376039-Katsauksia-miksi-maailmankaikkeus-on-olemassa-kari-enqvist.html

        https://docplayer.fi/1972865-Maailmankaikkeuden-synty.html

        Ihmeellistä, mutta totta! Ateistit tosiaankin uskovat omien pappiensa ja profeettojensa satuja!

        "Ateistit tosiaankin uskovat omien pappiensa ja profeettojensa satuja!"

        Ja sinua ei usko kukaan kun tuollaista roskaa kirjoitat ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ateistit tosiaankin uskovat omien pappiensa ja profeettojensa satuja!"

        Ja sinua ei usko kukaan kun tuollaista roskaa kirjoitat ;)

        Sekopäähän tuo on. Eiköhän se ole kaikille aivan selvä.


      • G4G:n ateisti ja amispoju ovat samanlaisia taruolentoja kuin Rottiksen evoluutiouskovainen ja Jyrin homofanittajaevokki. Jokainen pönkittää niillä omaa patologista alemmuudentunteensa ja pätemisentarpeensa yhdistelmää.

        Ei, G4G, en ole poika enkä ylipäätään uros enkä ole käynyt ammattikoulua.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Esi. AJ Nieminen kirjoittaa "Maailmankaikkeus syntyi... kvanttifluktuaationa eli tyhjiöenergiana", joten kyllä siihen lujasti uskotaan.

        http://www.kotiposti.net/ajnieminen/alku.pdf

        Ateistien mukaan sitä kvanttifluktuaatiota ei tapahtunut missään eikä milloinkaan eikä se kestänyt hetkeäkään, koska se tapahtui paikassa, jonka tilavuus on käytännössä nolla ja se tapahtui ennen kuin aika syntyi alkuräjähdyksessä.

        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/maailman_pimein_juttu

        http://docplayer.fi/40376039-Katsauksia-miksi-maailmankaikkeus-on-olemassa-kari-enqvist.html

        https://docplayer.fi/1972865-Maailmankaikkeuden-synty.html

        Ihmeellistä, mutta totta! Ateistit tosiaankin uskovat omien pappiensa ja profeettojensa satuja!

        "Esi. AJ Nieminen kirjoittaa "Maailmankaikkeus syntyi... kvanttifluktuaationa eli tyhjiöenergiana", joten kyllä siihen lujasti uskotaan."

        Voi voi sinua, tyhjäpää Peni parka. Totta kai tieteellisessä tekstissä käytetään muotoja "syntyi, oli, on," jne, selkeyden vuoksi. Olisi älytöntä ahtaa joka virkkeeseen "Ehkä, mahdollisesti, oletettavasti, tästä ei ole varmistettuja havaintoja mutta". Kuitenkin yleensä jossakin kohtaa tekstiä selvennetään, milloin on kyse varmoista havainnoista ja milloin hypoteesista, tms.

        Toki joskus myös kirjoittaja olettaa valistuneen lukijan käsittävän itsekin, milloin puhutaan hypoteesista ja milloin havainnoista. Mitä enemmän teksti on tarkoitettu sinun kaltaisillesi, Peniparka, niin sitä varmemmin siinä on erikseen korostettu, mikä on vielä hypoteesin tasolla.

        Ehkä sinun Peni pitäisi pysytellä tieteellisissä teksteissä, jotka on tarkoitettu allle 10- vuotiaille, niin ehkä ymmärrät sitten paremmin lukemaasi. Koirille ei taida valitettavasti olla edes äänikirjoja.


      • Anonyymi

        Välillä vaikuttaa kovasti siltä. Toisaalta G4G on taannoin riehunut ateismipalstalla kirjoittamalla kymmenittäin yhden rivin mittaisia aivorumpsuja, mikä ei oikein ole nolo...aukon tyyliä.

        Myönnän että potuttaa, kun pari yksittäistä sekopäätä terrorisoi keskusteluja eikä ylläpito ole ilmoituksista millänsäkään.

        - Knark5


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Esi. AJ Nieminen kirjoittaa "Maailmankaikkeus syntyi... kvanttifluktuaationa eli tyhjiöenergiana", joten kyllä siihen lujasti uskotaan.

        http://www.kotiposti.net/ajnieminen/alku.pdf

        Ateistien mukaan sitä kvanttifluktuaatiota ei tapahtunut missään eikä milloinkaan eikä se kestänyt hetkeäkään, koska se tapahtui paikassa, jonka tilavuus on käytännössä nolla ja se tapahtui ennen kuin aika syntyi alkuräjähdyksessä.

        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/maailman_pimein_juttu

        http://docplayer.fi/40376039-Katsauksia-miksi-maailmankaikkeus-on-olemassa-kari-enqvist.html

        https://docplayer.fi/1972865-Maailmankaikkeuden-synty.html

        Ihmeellistä, mutta totta! Ateistit tosiaankin uskovat omien pappiensa ja profeettojensa satuja!

        Mistä lähtien joku AJ Nieminen on edustanut kaikkien tai edes ateistien enemmistön kantaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien joku AJ Nieminen on edustanut kaikkien tai edes ateistien enemmistön kantaa?

        Siitä lähtien, kun AJ Nieminen on siteerannut ateistisia tiedemiehiä ja heidän oletuksiaan, joita suuri osa ateisteista pitää totuutena tai parhainpana arvauksena toduudesta.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Siitä lähtien, kun AJ Nieminen on siteerannut ateistisia tiedemiehiä ja heidän oletuksiaan, joita suuri osa ateisteista pitää totuutena tai parhainpana arvauksena toduudesta.

        Kylläpäs nämä ateistit ovat mahtavaa ja kykenevää porukkaa sinun mielestä; heillä on näppinsä pelissä joka asiassa ja näyttävät määräävän miten maailma makaa.

        Tai sitten olet vain yksi sekopää kretu muiden joukossa...

        ;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe