Todelliset jättivelat

Anonyymi

Minulla velkaa 600.000 euroa, kyllä! Lyhennän niitä 15.000 euroa / kuukausi. Tulot 30.000 e/kk. Huhhuh kyllä on maksamista. 3,5 vuotta kun jaksan maksaa samalla tahdilla, niin ne on maksettu. Talovelkaa, yritysvelkaa ym. tuossa. Tässä jollekin helpotusta, että ei ole isoja velkoja jos on joku alle 100.000 e velkaa. Kyllä ne maksettua saa, kun vain jaksaa maksaa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ok

    • Anonyymi

      niin perusduunarille 60 000 euron laina on paljon kun tulot on se 3000 ja pitää jaksaa painaa.
      ja se lainkatto mitä puuhataan ja puhutaan on yhtä tyhjän kanssa jos ja kun jollekin on annettu 500% velka ansioihin nähden alkaa menemään aika lailla perseelleen tuollaisellakeskituloisella ei voi olla 250000 e lainaa siis maksettavaa pelkät lyhennykset 1200 euroa/kk kun muu eläminen ottaa vaikka näkkileivällä, makkaralla , makaroonilla hankkisi itselleen heikon terveyden menee ruokaa 1. henkilöllä se 300 e terveelliseen ruokaan, työssä käyntiin 100-300e/kk, vakuutukset vähintään 100 /kk,sähkö, vesi, vastike tv, netti ainakin 150e /kk ja autoon ainakin 50e/kk, harrastukset vaatteet,lehdet 50-100kk että nihkeetä on nuo isot lainat "rehellisesti" pankin tiskiltä nostettu mutta silti ihmettelen noita asuntoilmoituksia täällä puolentunin päässä tampereesta että missä ne muut ihmiset ovat töissä kun lähes kaiki asunnot maksavat 250 000-350 000 e joihin minun tuloilla (50 000) ei ole varaa ja mahdollisuutta.

      • Anonyymi

        Mistä hatusta keksit tuollaiset kustannukset? Eihä noissa ole mitään järkeä. Ensinnäkin, terveellisen ruuan saa tehtyä itse alle 100 e / kk. Toki ruokaloissa ei voi syödä, vaan täytyy tehdä omat eväät, mutta ei 1 hengen ruoat vie lähellekään 300 e / kk. Sitten työssäkäynnin kulut riippuvat työpaikan sijainnista, itse pystyn kävelemään työpaikalle (matka 1,5 km). On erittäin harvinaista, että matkakulut yltävät edes lähelle 300 euroa kuussa, tuo vaatisi todella pitkiä työmatkoja. Ja lehtiin ei tarvitse käyttää euroakaan, itse en ole tilannut yhtäkään lehteä vuosiin.

        Muuten, Suomessa on paljon kotitalouksia, jotka eivät edes omista autoa. Ja suuri osa näistä on ihan normaaleja työläisiä.


    • Anonyymi

      Jos tulosi todella ovat tuota tasoa, sinulla ei ole ongelmia.

      Ongelma voi olla se, että sinulla ei ole tuloja lainkaan, tai ainakan ilmoittamaasi tasoa (se on tavallista tällä palstalla, joten dont worry).

    • Millaista keskustelua ap haluaisit herätellä? Hyvät tulot ja laina lyhenee nopeasti. Grattis !

      Toisen kommentoijan 100e ruokakuluja hippasen hämmästelen. Mummun lempilausahduksia oli, että jos haluut säästää niin suustas säästät. Tämä hyväksi havaittu, mutta en kyllä pysty (osaa?) ruokkia itseäni terveellisesti 25 eurolla viikossa :( Työmaalla on yleensä omat eväät, hätävarana euron kuppikeittoja ja näkkileipää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe