Mitähän siitäkin tulee kun demarit ja vihreät järjestävät ihmiset työttömiksi ja vassarit järjestävät heille kansalaispalkan.
On sen suuruus mikä tahansa, mutta löytyy paljon maita joissa kuukauden kansalaispalkka vastaa sikäläisen työmiehen parin kuukauden palkkaa.
Mikäs sinä siellä herroiksi elellessä ulkomailla, etenkin pariskunnilla kun asuntokustannuksetkin voi jakaa kahtia.
Tätä taustaa vasten ei ole ihme jos vasen siipi saa kannatusta. Mutta maan työtätekevälle väestölle se ei lupaa mitään hyvää. Mutta töitähän sitten tarvi enää tehdäkään kun saa loisimisrahaa.
Suomeen jäävät asumaan vain matut. Tai ehkä heillekin aletaan maksamaan kansalaispalkkaa, joka perustellaan oikeudenmukaisuudella ja samanarvoisuudella. Voivat sitten vaikka palata kotimaahansa.
Demarit järjestävät työttömäksi, vasemmisto tarjoaa kansalaispalkkaa
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän siitä muut a seuraa , kuin verojen nousu , lisävelan otto ulkomailta , ja viimein luottoluokituksen lasku.
- Anonyymi
Ja suomalaisten hyvinvoinnin pudotus. Mutta eikös suomalainen voisi elää syömättä?
Opettihan mustalainenkin hevosensa elämään syömättä. Ja oppihan se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja suomalaisten hyvinvoinnin pudotus. Mutta eikös suomalainen voisi elää syömättä?
Opettihan mustalainenkin hevosensa elämään syömättä. Ja oppihan se.Tarkoitit kai ,että opettihan romanikin hevosensa olemaan syömättä...
- Anonyymi
Tätähän persut oli järkkäämässä, onnistuiko?
"Luottoluokituksen nosto vaatisi uskottavia uudistuksia ikääntymisen haasteiden ratkaisemiseksi sekä työvoiman supistumisen ja talouskasvun selvemmän hidastumisen estämiseksi. Sote-uudistus on näiden uudistusten joukossa hyvin tärkeä, ja sen pitää pystyä tuomaan myös uskottavia kustannussäästöjä."
Lähde: nordea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän persut oli järkkäämässä, onnistuiko?
"Luottoluokituksen nosto vaatisi uskottavia uudistuksia ikääntymisen haasteiden ratkaisemiseksi sekä työvoiman supistumisen ja talouskasvun selvemmän hidastumisen estämiseksi. Sote-uudistus on näiden uudistusten joukossa hyvin tärkeä, ja sen pitää pystyä tuomaan myös uskottavia kustannussäästöjä."
Lähde: nordeaHuomioi sana "USKOTTAVIA", ei ole uskottu. Mutta kukapa sitä talouskykypuolueen orpon sontaa, ei ainakaan S&P?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioi sana "USKOTTAVIA", ei ole uskottu. Mutta kukapa sitä talouskykypuolueen orpon sontaa, ei ainakaan S&P?
Kokoomus ajaa rikkaiden asioita. Siihen voi aina luottaa, se antaa äänestäjilleen vastinetta.
Toisin kuin demarit, jotka nekin ajavat rikkaiden tai loisijoiden asioita, mutta odottaa että työväki äänestäisi sitä.
Tämän vaalikaudenjälkeen eivät äänestä, nyt on sen sortin Suomen alasajo alkanut.
- Anonyymi
Päättäjät ovat ryssineet entisen rikkaan Suomen asiat myymällä kaikki pois,
joten ovat myös velvollisia korvaamaan sen kansalle. Osa on jo tajunnut
lopettaa työnteon kannattamattomana.- Anonyymi
Itse olisin suurlakon kannalla. Ja vaatisin samanlaista ruhtinaallista elintasoa itselleni kuin loisiville matuille. Ilman työnhaku- tai muita velvotteita.
Mutta eihän suomalainen sitä saisi, kas kun suomalaisten ihmisarvo on paljon alhaisempi kuin matun.
- Anonyymi
Porrrvarit näyttävät käynnistäneen innokkaan "vaikutus"-kampanjan työllisyydestä pimitelläkseen intohmoista MAMUtustaan sekä edellisen hallituksen tosiasiallisia suomalaisiin kohdistuneita leikkauksia työttömyysturvan tiimoilta.
- Anonyymi
Irtusanomisilmossasi lukee demarit, eikä kokoomuslainen rötösherra???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721