...koska useimmat häntä äänestävät ovat niitä kirkkoveneiden piirtäjiä ehkä juoppoja persuja itsekkin.
Juoppo Hakkarainen kerää valtavan äänipotin...
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kaikki juopot äänestää sitä niin teuvo voi saada puolimiljoonaa ääntä.
- Anonyymi
sähän ny maltillisesti ajattelet :)
- Anonyymi
Me juopot ollaankin solidaarisia toisiamme kohtaan. Oisko meistä jotain opittavaa?
- Anonyymi
Ääniä sataa. Tämä on hyvä ilmainen vaalimainos Hakkaraiselle. Kun tätä palstaa lukee, jää aina toistuva Hakkarainen mieleen. Äänestyskopissa ei muita nimiä enää muistakaan!
Hakkarainen. Muistakaa Hakkarainen!- Anonyymi
Kohta koko eu muistaa kun hakkaraista tulee eka eu presidentti ja sitten eu kuningas kun saadaa siitä liitovaltio ja sille kuningas hakkarainen aikaan.
- Anonyymi
Kannattaa tosiaan suvakkiväen avata mahdollismman monta haukkumisketjua, jossa otsikossa näkyy Hakkaraisen nimi. Mitä enemmän Hakkarainen näkyy, sitä enem,män ihmisiä kiinnostaa katsoa että mikähän toi Hakkarainen oikeen on.
Minä ainakin äänestän Hakkaraista EU-parlamenttiin. Voisin äänestää Laura Huhtasaarta, mutta se ei kuitenkaan ärsytä suvakkiväkeä niin paljon kuin sahamiehen, eli herra Hakkaraisen äänestäminen.
Jos Teuvo Hakkarainen pomppaa koko Suomen äänikuninkaaksi Eurovaaleissa, niin se olisi todella hieno kevään päättäjäisten lahja ainakin minulle.- Anonyymi
Myös minun ääneni menee Hakkaraiselle.
Suvakit eivät vain näe sitä Hakkaraista itsessään, vaikka se siellä jokaisessa suvakissa asustaakin.
- Anonyymi
Juoppo- Hakkarainen ja Bi- seksualisti Tynkkynen on äänestettevä Brysseliin.
Suomessa joutuvat kärsimään jatkuvasta lehdistön seurannasta.
Brysselissä saavat jatkaa "harrastuksiaan" kenenkään häiritsemässä.
Brysselin suunnalla on kivoja nahkaclubeja ja kaikkee. - Anonyymi
Kännissä oon ja kohta aion käydä äänestämässä Hakkaraista jos äänestyksen valvojat ei huomaa että oon liian kännissä äänestämään kun oon ryypännyt putkeen eilis illasta lähtien.
- Anonyymi
Onko EU:ssa vikaa? Pitäisikö sitä kehittää? Onko paras suomalainen henkilö kehittämään EU:ta kielitaidoton juoppo?
- Anonyymi
Eu presidentti on itsekkin juoppo joten teukalla on seuraa eu paralemetissaiahn johtajaa myöden. Ei se eu pomon juoppouskaan ketään ole haitannut miten nyt sit jokun yhden mepin?
- Anonyymi
Teukka ja Junkkeri yhdessä ottaa kuppia, kummalla on kovempi viinapää?
- Anonyymi
Saksan Merkel on kiltäytynyt allekirjoittamasta ilmasto raportia Puolan, Unkari jne maiden kanssa. Vihdoin on Saksassakin herätty mitä seuraa tämänlaisesta tuhon tiestä. Ei yltänyt uutinen veronmaksajien kanavalle, ei . . Lukekaa, hyvä artikkeli ja selekä kannanotto ilmasto hulluuteen. Merkel vihdoin avannut silmäsnä ja suunsa.
- Anonyymi
Hyvä mies Eu-parlamenttiin hoitamaan Suomen asioita.
Teuvo on kunnon mies ja varma valita.Numero 144. - Anonyymi
Teuvo on ihanan brutaali. Kyllikki
- Anonyymi
Niin kuin tuossa edellä mainittiin kiitos teille vihervassarit teette persuille loistavaa vaalityötä.Onneksi he ovat niin typeriä etteivät osaa lopettaa.Sannikan ja ukkolan ohjelmassakin sanottiin persuäänestäjien olevan köyhiä ja huonosti koulutettuja,mutta mitä ihmettä ylen uutispäällikkö ampui alas tämänkin väitteen persuissa enemmistö hyvin koulutettua yli 50 donaa tienaavia.Saakohan ukko nyt potkut uutistoimituksesta eihän siellä saa totta puhua varsinkaan natseista.
- Anonyymi
Nyt menin sekaisin olikos se 154 vai 144 vai 45 vai 54? Tai onko millään oikeastaan enää mitään väliä?
- Anonyymi
Hrainen on kova luu 144
ja Hraisen haastaja kymmentä parempi on Mauri Peltokangas 154 luunkova
https://blogit.kansalainen.fi/mina-luotan-etta-suomalaiset-ovat-euroopan-kansallismielisin-kansa/
- Anonyymi
Älkää nyt hulluja olko eihän Herra Hakkarainen meinannut löytää edes Eduskuntataloa? kuinka sitten Brysseliä mahtaako edes puhua englantia?
Nim. Jotain rajaa sentään. - Anonyymi
Huomiseksi jos jo krapula helpottaa käyn äänestämässä Teuvoa.
- Anonyymi
Saatanpa hyvinki huomena käydä Teuvo Hakkaraista äänestämässä ,luettuani näitä ohjeita täältä ketä saa äänestää ketä ei. Huom,olen apsolutisti ,.että alkohoolilla ei minun äänestelyihin ikinä ole ollut vaikutusta. Mitenkähän on nykyään kokoomuksen euroedustaja Pietikäisen suhde alkohooliin?????
- Anonyymi
Tämähän kertoo siitä, että juoppokin suomalainen on paljon parempi vaihtoehto kuin äärivasemmistolainen elätti.
- Anonyymi
Saiko mitään aikaiseksi muuta kuin lööppi otsikoita ilta-päivälehtiin?
Nim. Kysyn vaan! - Anonyymi
Teuvo on kansanmies, joka kerää äänet siksi ettei kaunistele tai mielistele. Hän myös pitää Suomen kansan puolta. Äänet Teuvolle ehdottomasti.
- Anonyymi
Voi Teuvo reppanaa, sääliksi käy...
- Anonyymi
Parhaita kansanedustajia mielestäni ei kannata Prysseliin äänestää.Siksi joku muu saa ääneni eu vaaloeissa,Teuvo Hakkaraisen paikka on Suomen euskunta suorapuheisena kansanmiehenä.
- Anonyymi
Kun eu-parlamentissa vietetään pikkujouluja niin Teuvo pääsee kiinni sakunaisten isoihin tisseihin. Voi sitä ilon päivää
- Anonyymi
Pitää sanoa alkoholi ongelmainen. Muuten arvopohja perseestä.
- Anonyymi
Aloittajan "Ehkä ja Ehkä" koita nyt päättää mitä tapahtuu ?
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä että saadaan Junckkerille ryyppykaveri.
- Anonyymi
Onhan rattijuoppo Sirpa Pietikäinenkin meppinä.
- Anonyymi
Sirpalla nykyisin paljon päästöjä.
- Anonyymi
Sirpa pieree metaania enemmän kuin pieni navetta lehmineen tuottaa.
- Anonyymi
Aloittaja on entinen deeku itsekin, hurskaana nyt kateellisena itkeä tihruttaa orpona.
- Anonyymi
YLE näytti kun EU-Komission puheenjohtajaksi hakevia kuutta ehdokasta haastateltiin. Ranskan ehdokas ressukka ei osannut sen vertaa englantia, että olisi voinut englanniksi vastailla. Siellä sakemannit ja kaikki muutkin ehdokkaat puhuivat englantia.
Täällä Suomessa veistellään että Hakkarainen ei muka osaa englantia.
Kyllä on Hakkarainen omalla englanninkielen taidollaan käynyt kuukausikaupalla opettamassa sikäläisiä, jotka puhuvat pelkästään portugalia tai espanjaa.
Jotenkin se meidän Hakkarainen vaan on siellä saanut asiansa selitettyä, ja sahalaitos on saatu toimimaan. - Anonyymi
Hiukan tullut jo toivouttua ja juhlimisenhaavoja parannettu. Mutta jos vielä olisi Suomen vaalit niin ei muuta kun Sipilää ja Kokoomusta lisää. Sipilä ja Kokoomus meidän masokistien unelma.
- Anonyymi
Meitsi äänestää hakkaraista koska itsekin olen puualan työntekijä...
- Anonyymi
teuvo on eu-kuningas ja ottaa pitkät hujanderit voittomaljojaan. teukka on protestivoittaja mätä eu:n takia. eu on per-ceestä.
- Anonyymi
Jos joku katsoi TVstä eilen EU keskustelua niin Huhtasaari ei pärjännyt yhtään muille tenteissä. Se vaan on kylmä tosiasia että jos ei Huhtasaari pärjää niin on ihan turhaa sinne laittaa jotain Hakkaraista tai Peltokangastakaan, asiat menevät vain pahempaan suuntaan....jämtti n näin...
- Anonyymi
13/751 ja parlamentti on seremoniallinen.
Ihan sama äänestääkö ollenkaan.
Asiat menevät jokatapauksessa pahempaan suuntaan tavan sahurin kannalta. - Anonyymi
Hakkarainen sopii hyvin Brysseliin jossa koko sirkuksen johtaja Junckeri se vasta juoppo onkin!
- Anonyymi
>>Meitsi äänestää hakkaraista koska itsekin olen puualan työntekijä...
Minä arvostan sitä että Hakkarainen metsämiehenä on myös aikamoinen luontoihminen. Tässä tekaisee moottorisahalla linnunpöntön, ja sanoo tehneensä niitä vuosien varrella useita satoja.
https://youtu.be/Y-oi9w_37XA?t=27
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937