Voiko 60v synnyttää kuin Saara

Anonyymi

Menin itseäni vanhemman vaimon kanssa naimisiin 20 v sitten. Vaimoni on jo 60v. Tarvitsemme tilalle jatkajan. Voiko vaimoni vielä synnyttää kuten Saara joka sai 90 v . Voiko Jumalaa rukoilla näin

11

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalalle on kaikki mahdollista mutta Jumala ei tee kaikkea mahdotonta, mitä ihmiset toivovat. Sinun tulee perustella pyyntösi hyvin jotta saisit Jumalan suostumaan tekemään ihmeen tässä tapauksessa. Jumala voi sen tehdä mutta se ei tapahtu muussa tapauksessa kuin siinä tapauksessa, että Jumala itse katsoo tarpeelliseksi antaa teille lapsi yli-ikäisestä vaimostasi. Perustelut tulee siten harkita erittäin hyvin.

• Höpöepäjumalasi ei mihinkään pysty, mutta tiedemiesten avulla 60 vuotias pystyy synnyttämään.

https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/a/201706152200209912

Reppanaepäjumalasi voisit unohtaa kokonaan, ellet sitten ole halukas osoittamaan hänen voimaansa amputoidun raajan eheäksirukoustapahtumassani? Jos et, tunnustat siten ymmärtäväsi epäjumalasi todellisen luonteen.

• Anonyymi

Vaikka saisitkin vielä jälkeläisen, niin mitään takeita siitä, että hän haluaisi jatkaa tilaanne, ei ole. Lapset ovat itsenäisiä persoonia, eivät vanhempiensa jatkeita.

• Anonyymi

1Moos.18:12 Biblia (1776) Sentähden nauroi Saara itsellensä, ja sanoi: nyt koska minä vanha on, antanenko minä itseni hekumaan? ja minun herrani on vanhentunut.

• Anonyymi

Toorapastori taas kerran pilkkaamassa ja silppuamassa Raamattua.
        Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi."

• Anonyymi kirjoitti:

Toorapastori taas kerran pilkkaamassa ja silppuamassa Raamattua.
        Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi."

Jumala ei ole koskaan mitään sanonut, kaikki jumalan suuhun pannut sanat ovat ihmismielen tuotetta.

Pahoin pelkään, että joudut alimpaan helvettiin epäjumalanpalvonnasta jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa. Rauhallisia unia tämä ajatus mielessä.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole mitään hätää perillisiensä suhteen, kunhan vain saa vaimonsa ensin nauramaan ja oikein kovasti kikattamaan, niin eiköhän niitä perintötilan jatkajia ala sikiämään yhtenä köytenä nykyisen isännän pannessa parastaan.

• Epäilen että aloittaja on trolli.

• Mikä on teidän pilkkaajien osa jos ette tee parrannusta . Joudutte kerran Jumalan tuomioistuimen eteen!

• Ei välttämättä, mutta sinä epäjumalanpalvelijana olet oikeasti kusessa, jos tuo vastoin kaikkea todennäköisyyttä tapahtuu.

• Anonyymi

En ole trolli. Luin naisesta joka ei kei ollut edes uskova joka sai 52v kolmoset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      247
      7518
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      139
      3951
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      117
      2208
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1607
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      46
      1500
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1392
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1204
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1012
    9. Milloin palaat

Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️
      Ikävä
      23
      948
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      7
      937
    Aihe